Ah lekkerquote:Op donderdag 27 mei 2021 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt
Orange & Tumeric Organic Infusion!
Ik had 8/10.quote:
Heb je ook een mening over Afro-Asians?quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:31 schreef KingRoland het volgende:
Ben wel blij dat ik in nederland leef in plaats van shithole Afrika
Ah, het is weer zover. Al zou het verrassender zijn als dit niet het geval zou zijn.quote:
The definition of insanity is doing the same thing over and over again, but expecting different resultsquote:
Als @GGMM nou eens stopt met hem te unbannen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
The definition of insanity is doing the same thing over and over again, but expecting different results
Ach, het duurt toch zelden veel langer dan een dag.quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Als @:GGMM nou eens stopt met hem te unbannen.
Die man is vroeger echt verkracht door Feyenoord fans ofzo.quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ach, het duurt toch zelden veel langer dan een dag.
Ik verdenk Jan Boskamp.quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die man is vroeger echt verkracht door Feyenoord fans ofzo.
Om met Els te spreken, hij is gewoon niet helemaal barkie.quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die man is vroeger echt verkracht door Feyenoord fans ofzo.
Al gezien, maar bedankt voor de tipquote:Op donderdag 27 mei 2021 17:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wow @:ggmm misschien iets voor jou
Dat zijn gewoon zwartjesquote:Op donderdag 27 mei 2021 18:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je ook een mening over Afro-Asians?
Kreeg net een mailtje dat morgen het boek binnen ploft van de bestsellerauteur en mevrouw de bestsellerauteur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |