Je bent toch niet homofiel Edgar?quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:47 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga zometeen een glazen flesje coca cola zero openen
Lekker man. Wat voor bier? @GurneyIsBestOkequote:Op donderdag 27 mei 2021 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan sla ik zo ook een pot bier open.
Hertog-Jan.quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker man. Wat voor bier? @:gurneyisbestoke
Eerst een Heineken 0.0 want ik ga nog sporten. Daarna hopen dat mijn ouders nog een goede stout thuis hebben staanquote:Op donderdag 27 mei 2021 16:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker man. Wat voor bier? @:gurneyisbestoke
Bedanktquote:Op donderdag 27 mei 2021 16:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geniet er lekker van!![]()
Welke smaak?
quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt
Orange & Tumeric Organic Infusion!
Pics van je kopje thee?quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt
quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt
Ah lekkerquote:Op donderdag 27 mei 2021 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt
Ik had 8/10.quote:
Heb je ook een mening over Afro-Asians?quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:31 schreef KingRoland het volgende:
Ben wel blij dat ik in nederland leef in plaats van shithole Afrika
Ah, het is weer zover. Al zou het verrassender zijn als dit niet het geval zou zijn.quote:
The definition of insanity is doing the same thing over and over again, but expecting different resultsquote:
Als @GGMM nou eens stopt met hem te unbannen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
The definition of insanity is doing the same thing over and over again, but expecting different results
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |