Dat ziet er heerlijk uit!quote:
Ook hier even!quote:Op maandag 17 mei 2021 20:35 schreef Greys het volgende:
De link alvast voor onze live stream tijdens de juryshow!
We gaan rond 20.45 uur live!
Live in Ahoy lijkt me het bestequote:Op maandag 17 mei 2021 20:34 schreef Dave het volgende:
[..]
In LIVE IN AHOY denk ik, of in Rehearsals, maar dat vind ik zelf te gecompliceerd.
quote:Op maandag 17 mei 2021 20:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat ziet er heerlijk uit!
Ik doe mee met de upbeatles pubquiz, team 'udreskouze points' wordt het helaas nietWe hebben een mooiere naam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik heb ook liever pannekoek met spek en kaas inderdaad.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:38 schreef Pino112 het volgende:
Pannekoucke met muts en mondkapje ziet er een beetje vreemd ui
quote:Op maandag 17 mei 2021 20:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Dat zeg ik niet, voor als we te laag eindigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt Greys al aangezet?quote:Op maandag 17 mei 2021 20:41 schreef Strani het volgende:
Oh ze gaat nu Spaans spreken... even kijken hoe Argentijns ze klinkt.
Antwoord: Héél Argentijns!
Ik vond het Spaans klinken. Maar ja, ik zal waarschijnlijk het verschil niet horen tussen een Spanjaard en een Portugees.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:41 schreef Strani het volgende:
Oh ze gaat nu Spaans spreken... even kijken hoe Argentijns ze klinkt.
Antwoord: Héél Argentijns!
Het was ook Spaansquote:Op maandag 17 mei 2021 20:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond het Spaans klinken. Maar ja, ik zal waarschijnlijk het verschil niet horen tussen een Spanjaard en een Portugees.
Hoe heet dat kanaal, kan je daar zo in?quote:Op maandag 17 mei 2021 20:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar voor het geval fok ooit down zou gaan is er een ESF kanaal aangemaakt.
Dit was de eerste keer. Maar bedankt, ik was bijna bang dat het phising wasquote:Op maandag 17 mei 2021 19:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ben al lang geen lid meer maar je kreeg elk jaar een pasje dat je nog lid was.
Soort ANWB ding zeg maar.
@Strani had mij toegevoegd. Verder weet ik ook niets van discord.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoe heet dat kanaal, kan je daar zo in? [ afbeelding ]
Voor een eventuele volgende keer, ik zit nu naar Greys te kijken.
Dat verschil hoor je echt wel hoor. Portugees is heel anders.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond het Spaans klinken. Maar ja, ik zal waarschijnlijk het verschil niet horen tussen een Spanjaard en een Portugees.
Over Spaans uit een ander land gesproken. Ik wist niet dat Egan Bernal Italiaans sprak, tot gister danquote:Op maandag 17 mei 2021 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was ook SpaansMaar Argentijns Spaans.
DM inmiddels verstuurd naar Rog!quote:Op maandag 17 mei 2021 20:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Strani had mij toegevoegd. Verder weet ik ook niets van discord.
@H_T zit in de zaalquote:Op maandag 17 mei 2021 21:02 schreef Strani het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen van hier bij vanavond? Op onze persmensen na natuurlijk.
Bij Greys toch, dacht ik?quote:
Oh dan is het goed!quote:Op maandag 17 mei 2021 21:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bij Greys toch, dacht ik?
Ze kunnen alleen niet samen in beeld geloof ik, te dichtbij dan.
Bij ons wel hoorquote:Op maandag 17 mei 2021 21:11 schreef BillDauterive het volgende:
Daniël Dekker zat in de quiz! Het kan niet altijd feest zijn.
quote:
Zou het? Ik vraag het me af hoor.quote:
Rende hij uit beeld?quote:Op maandag 17 mei 2021 21:11 schreef BillDauterive het volgende:
Daniël Dekker zat in de quiz! Het kan niet altijd feest zijn.
Die in de balk zeker.quote:Op maandag 17 mei 2021 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik gebruik deze website vooral voor de spannende plaatjes!
Ik voor dansende hoofden!quote:Op maandag 17 mei 2021 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik gebruik deze website vooral voor de spannende plaatjes!
Daar stond vanmiddag een spin inquote:
Oh dearquote:
Quizcoteque netjesquote:Op maandag 17 mei 2021 22:43 schreef Redefine het volgende:
Zo de quiz zit er weer op. Totaal twee fout. Al is het er officieel één. Morgen zien we hoe ons team Quizcoteque is geëindigd.
Néé, je naam fout schrijven is óók gewoon een officiële foutquote:Op maandag 17 mei 2021 22:43 schreef Redefine het volgende:
Zo de quiz zit er weer op. Totaal twee fout. Al is het er officieel één. Morgen zien we hoe ons team Quizcoteque is geëindigd.
Oke, esf-boomerquote:Op maandag 17 mei 2021 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Néé, je naam fout schrijven is óók gewoon een officiële fout
Spinnenliefdequote:Op maandag 17 mei 2021 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar stond vanmiddag een spin in![]()
Die balk moet met een disclaimer voor arachnofoben
Zijn werk weer ingeleverd als Rodefone?quote:Op maandag 17 mei 2021 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt geen abo nodig om die uit te zetten.quote:Op maandag 17 mei 2021 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Die zie ik al tijden niet meer trouwens! En ik heb geen abo
Vooral heel veel over Nederland dit keer.quote:Op maandag 17 mei 2021 22:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Quizcoteque netjes![]()
![]()
2 fout (en eigenlijk 1) is echt een topprestatie!
Wat voor soort rondes hadden ze eigenlijk?
Er knap! Ik hoop dat jullie winnenquote:Op maandag 17 mei 2021 22:43 schreef Redefine het volgende:
Deze keer heel veel Nederlands eigenlijk. Vorig jaar was internationaler.quote:Op maandag 17 mei 2021 22:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Quizcoteque netjes![]()
![]()
2 fout (en eigenlijk 1) is echt een topprestatie!
Wat voor soort rondes hadden ze eigenlijk?
quote:
Tussen mij en de spinnen komt het nooit meer goedquote:
Maar ik heet toch ook gewoon Julio.quote:Op maandag 17 mei 2021 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb wel een abo en dat ding komt telkens weer terugquote:Op maandag 17 mei 2021 22:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je hebt geen abo nodig om die uit te zetten.
Ik zou graag officieel protest willen aantekenen bij @Monitor en @bondagequote:Deze tool gaat binnenkort verdwijnen
Omdat FOK!stats nog maar weinig wordt gebruikt (slechts enkele gebruikers/query's per dag) heeft het weinig zin om het langer beschikbaar te houden.
Naast FOK!stats wordt ook de Mycroft tool uitgezet, ook hier wordt vrijwel geen gebruik meer van gemaakt. Voor deze tools staat een dedicated server 24/7 te draaien, wat zonde van resources is met slechts een paar gebruikers per dag.
Ja vertel hem ook even dat je eigenlijk uit Barcalona komt.quote:
Is onder de aandacht.quote:Op maandag 17 mei 2021 22:49 schreef Strani het volgende:
Schokkend nieuws van thuisserver.net, waar we onze statistieken vandaan halen:
[..]
Ik zou graag officieel protest willen aantekenen bij @:monitor en @:bondage
Ah leuk!quote:Op maandag 17 mei 2021 22:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze keer heel veel Nederlands eigenlijk. Vorig jaar was internationaler.
Type rondes.
- Foto's van Nederlandse zangeressen
- Tekstschrijvers van de Nederlandse liedjes
- Volgorde zetten van de Nederlandse finalisten
- Fragmenten ronde uiteraard
Nee wel als Herdefinieer, Määrake uuesti en Redéfinirquote:Op maandag 17 mei 2021 22:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zijn werk weer ingeleverd als Rodefone?
En dan heeft die Sjaan verder zo'n goede smaakquote:
quote:
Meestal wel, al probeer ik hem nog steeds aan de champignons te krijgen.quote:Op maandag 17 mei 2021 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan heeft die Sjaan verder zo'n goede smaak
Get a roomcavequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Vergeefse moeite.quote:Op maandag 17 mei 2021 22:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meestal wel, al probeer ik hem nog steeds aan de champignons te krijgen.
quote:Op maandag 17 mei 2021 22:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
oh noesquote:Op maandag 17 mei 2021 22:49 schreef Strani het volgende:
Schokkend nieuws van thuisserver.net, waar we onze statistieken vandaan halen:
[..]
Ik zou graag officieel protest willen aantekenen bij @:monitor en @:bondage
Oh hier volg ik dan wel weer de lijn van Cyan.quote:Op maandag 17 mei 2021 22:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Drommels, het zal me lukken.quote:
quote:
Cyan lust geen champignons?quote:Op maandag 17 mei 2021 22:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
WIST JIJ DAT NIETquote:Op maandag 17 mei 2021 22:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Cyan lust geen champignons?![]()
[ afbeelding ]
Ook gij, ursus maritimus?quote:Op maandag 17 mei 2021 22:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh hier volg ik dan wel weer de lijn van Cyan.
Heb jij onder een champignon steen geleefd?quote:Op maandag 17 mei 2021 22:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, ik weet iets niet van Cyanquote:
Dat wist je niet?quote:Op maandag 17 mei 2021 22:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 mei 2021 22:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Op zich ook wel gezond op zich.quote:Op maandag 17 mei 2021 22:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, ik weet iets niet van CyanDit voelt gek
quote:Op maandag 17 mei 2021 22:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ik eet ze heel veel, dus ik denk dat ik door alle sjampignons de Sjaan niet meer zagquote:Op maandag 17 mei 2021 22:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb jij onder een champignon steen geleefd?
Nee snap ik, ik ben echt een seizoens-ESF'erquote:Op maandag 17 mei 2021 22:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat wist je niet?![]()
Nou ja, jij komt hier ook niet zo vaak natuurlijk.
Er is wel meer hoor.quote:Op maandag 17 mei 2021 22:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, ik weet iets niet van CyanDit voelt gek
quote:Op maandag 17 mei 2021 22:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]Ik ook, nu ga ik jullie proberen te spotten natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ja er moet wel een beetje mysterie blijvenquote:
quote:Op maandag 17 mei 2021 22:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Wil ik het weten?quote:
Kijk, iemand met smaak.quote:Op maandag 17 mei 2021 22:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Kom maar bij mij zitten, ik vind ze wel lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |