SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wiwi:ESCunited:
Eurovision 2021 Rehearsals livestream Day 6: Semi-Final 2 Austria - Serbia, The Big 5 & Host Country
Officile liveblogs:
https://eurovision.tv/saturday-8-mayOp vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Ik hoop dat we met de rampjaren ook een beetje de hand in eigen boezem steken, want anders vind ik dit item een beetje teveel "afzeikerig"quote:Op maandag 17 mei 2021 16:44 schreef grazz het volgende:
This bit is about How to not win. Recapje NL 2005-2012 dus
Ja. Was even bang dat het te serieus zou worden.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:46 schreef koffieleuk het volgende:
Had al gehoopt dat er wat zelfspot bij zou zitten
Ja ik hoop het ook, als er voldoende zelfspot in zit is het goedquote:Op maandag 17 mei 2021 16:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hoop dat we met de rampjaren ook een beetje de hand in eigen boezem steken, want anders vind ik dit item een beetje teveel "afzeikerig"
Zat die recap er in dan?quote:Op maandag 17 mei 2021 16:44 schreef grazz het volgende:
This bit is about How to not win. Recapje NL 2005-2012 dus
Dan moet het wel kunnenquote:Op maandag 17 mei 2021 16:47 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Matt vind het grappig, dus niet te erg volgens hem
Dat we het even weten.quote:Salut la Belgique🇧🇪, c'est Destiny!
Votre vote pour ""Je Me Casse"" pour la Demi-Finale 1 du Concours Eurovision de la Chanson 2021 compte beaucoup pour moi. Tout ce qu'il vous suffit de faire est :
💬 Envoyez un SMS avec le numro 16 6000
📞 Appeler au 0905 16 016
Nee, dat was mijn suggestiequote:
quote:
Ik blijf deze echt briljant vindenquote:
Leent zich voor een goed grapje richting de UKquote:
Zou dat serieus invloed hebben? Als er een diaspora-gemeenschap zou zijn zou ik het nog een beetje snappen, maar denk dat de meeste stemmers gewoon ter plekke kiezen en niet terugdenken aan een ad....quote:Op maandag 17 mei 2021 17:01 schreef Momo het volgende:
Ik zie wel ads voor Malta op twitter en Instagram voorbij komen,in Nederlandse tekst zelfs, die willen graag winnen.
quote:
Oh dat heb ik niet gehoord.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:14 schreef Dave het volgende:
[..]
Most smoothest h? Matt strugglede zelf ook
Maar echt hoorquote:
Heb er zo'n zin in, I can'tquote:Op maandag 17 mei 2021 17:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar echt hoorWat is alles toch tot in de puntjes geregeld
Stomme wiwiquote:Op maandag 17 mei 2021 17:23 schreef Em31 het volgende:
Dadi zegt dat ze nog steeds aan het wachten zijn. Zag dat er een storing was, super balen voor ze dat het zo lang duurt
quote:
quote:Op maandag 17 mei 2021 17:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar echt hoorWat is alles toch tot in de puntjes geregeld
Huh dus dat bericht was niet waar?quote:Op maandag 17 mei 2021 17:23 schreef Em31 het volgende:
Dadi zegt dat ze nog steeds aan het wachten zijn. Zag dat er een storing was, super balen voor ze dat het zo lang duurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Ohquote:Op maandag 17 mei 2021 17:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee dat was van gisteren, zag ik eerst ook niet, maar ging nog over de sneltesten.
quote:Op maandag 17 mei 2021 17:25 schreef grazz het volgende:
de finalisten en hoe dit er op tv uitzietNiks mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En volgens de kijkers waren er ook nog mooie effectjes.
Jammer, in zo'n serie is het altijd goed voor de spanning als de een onbereikbaar blijft voor de ander. Nu is de spanning er al uit voor dat Eurovisie is begonnen.quote:
Oeehhquote:
Die ligt achter het bankjequote:Op maandag 17 mei 2021 17:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zij kan geen Engels toch, heeft altijd een tolk bij zich
Die Spanjool kan beter nog even haar hun eigen NSF kijkenquote:Op maandag 17 mei 2021 17:55 schreef blackswangreen het volgende:
Deze Spanjaard vindt het allemaal veel te traag gaan in deze halve finale. Wat ik wel vreemd vind, want volgens mij kan het bijna niet sneller?
[ twitter ]
Spanjaarden zijn ook notoir slecht in Engels, misschien verstond hij de helft niet. Kan ook.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die Spanjool kan beter nog even haar hun eigen NSF kijken
Het was me niet opgevallen, maar er was wel een keer dat er na de postcard van Malta teruggeschakeld werd naar Chantal (neerzetten en opruimen van de decorstukken duurde mss iets te lang). Misschien dat het daarom zoveel leek, maar ik ga vanavond nog een keer oplettenquote:Op maandag 17 mei 2021 18:07 schreef molloot200 het volgende:
Ik vond wel dat er veel breaks in zitten tussen nummers? Soms echt maar n liedje voordat we weer naar de greenroom schakelen
'De postcards proberen me te vermoorden' ?quote:Op maandag 17 mei 2021 17:55 schreef blackswangreen het volgende:
Deze Spanjaard vindt het allemaal veel te traag gaan in deze halve finale. Wat ik wel vreemd vind, want volgens mij kan het bijna niet sneller?
[ twitter ]
Volgens mij is dat meer iets als 'these postcards are killing me', oftewel: die postcards zijn belachelijk.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
'De postcards proberen me te vermoorden' ?
Wel veel tussenstukjes volgens mij, maar dit was ook dat ze voor het eerst alles afbouwen enzo in die 40 seconden, misschien gaat dat vanavond al soepeler.
Ok nouja ik ben benieuwdquote:Op maandag 17 mei 2021 18:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Volgens mij is dat meer iets als 'these postcards are killing me', oftewel: die postcards zijn belachelijk.
Ja voelt voor hen dan ook meer als een echt concert natuurlijkquote:Op maandag 17 mei 2021 19:12 schreef Em31 het volgende:
Zo leuk voor de artiesten dat er straks publiek is
Nou ja als ik het zo hoor heeft Nederland wel echt het best mogelijke gedaan voor de postcards gezien de omstandigheden.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Volgens mij is dat meer iets als 'these postcards are killing me', oftewel: die postcards zijn belachelijk.
Ook al omdat die semi’s altijd min of meer even lang zijn.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ok nouja ik ben benieuwd![]()
Wat betreft tijd wat een vreemde klacht als je het vergelijkt met wat alle anderen zeggen.
Ben benieuwd hoeveel mensen er vanavond bij zijn. Meestal verschijnen er wel foto's van online.quote:Op maandag 17 mei 2021 19:12 schreef Em31 het volgende:
Zo leuk voor de artiesten dat er straks publiek is
Het is gewoon hierquote:Op maandag 17 mei 2021 19:47 schreef grazz het volgende:
Eerste foto vanuit Ahoy!
https://www.instagram.com/p/CO-4Wv3JKwK/
Ze wachten nog steeds zag ik, maar er was een storing vandaag.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:30 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Hebben we nou nog steeds niet gehoord van de testen van IJsland, dat begint me wel zorgen te baren.
Yesssquote:Op maandag 17 mei 2021 20:36 schreef Greys het volgende:
De link naar onze live stream voor de Juryshow staat alvast klaar in ons verslagtopic.
Vanaf 20.45 uur ongeveer gaan we daar live!
OMG genotquote:
Oke, nog even afwachten dus, moet spannend voor ze zijn.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze wachten nog steeds zag ik, maar er was een storing vandaag.
Kijk dit echt met een grote grijns, zo heerlijk om weer publiek te zienquote:Op maandag 17 mei 2021 20:41 schreef grazz het volgende:
https://www.instagram.com/p/CO--TWbhfUX/
Shalalie
Als normaal ?quote:Op maandag 17 mei 2021 21:04 schreef grazz het volgende:
Hoe moeten de artiesten zich wel niet voelen met publiek.
Oh man, heerlijk dit.quote:
Natuurlijk wel. De meeste artiesten zijn in hun land al redelijk tot heel bekend en verdienen hun boterham met performen.quote:
Och hemelquote:Op maandag 17 mei 2021 21:06 schreef grazz het volgende:
Wiwizus met haar tekeningen van de openingsact
Zeg dat wel. Staat er echt goed.quote:
Same, lachen tranen in de ogen, zenuwen, allesquote:Op maandag 17 mei 2021 21:10 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet niet meer welke EMOOSIES ik allemaal voel.
Echt hequote:Op maandag 17 mei 2021 21:10 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet niet meer welke EMOOSIES ik allemaal voel.
Oh echt onwerkelijk h, dat gejuich?quote:Op maandag 17 mei 2021 21:14 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Weet niet wie dit gefilmd heeftmaar dat publiek
![]()
Jaquote:Op maandag 17 mei 2021 21:16 schreef Em31 het volgende:
Ah atovan de week nog aan paar keer aan hem moeten denken
Die beat onder dat nummer is echt fantastisch. Als ze het nummer in het Engels had gebracht had het heel veel kans gehad denk ik. Nu top 5.quote:
Ja! Wilde nog een post plaatsen morgen omdat dan de liveshow begint en hij bij zeker n van die shows aanwezig zou zijn...quote:Op maandag 17 mei 2021 21:16 schreef Em31 het volgende:
Ah atovan de week nog aan paar keer aan hem moeten denken
Toch 10 ruggen pakken als je tonnetje inzet, niks mis mee ouwe reus.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:21 schreef Fred_B het volgende:
1.1x je inleg als Rusland naar de finale gaat. Voor de mensen die vinden dat de bank te weinig geeft.
Dat kan niet meer mis gaan zou je denken jaquote:Op maandag 17 mei 2021 21:21 schreef Fred_B het volgende:
1.1x je inleg als Rusland naar de finale gaat. Voor de mensen die vinden dat de bank te weinig geeft.
Luid applaus.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:21 schreef aarontje112 het volgende:
Benieuwd hoe Rusland ontvangen werd in de zaal
Top 5 a top 3 in de finale. Heel de balkan gaat daarop stemmen let opquote:Op maandag 17 mei 2021 21:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat kan niet meer mis gaan zou je denken ja
quote:Op maandag 17 mei 2021 21:21 schreef aarontje112 het volgende:
Benieuwd hoe Rusland ontvangen werd in de zaal
beetje teveel van hetzelfde niet?quote:Op maandag 17 mei 2021 21:24 schreef Guanabana het volgende:
Vind Zweden behoorlijk doodvallen ofzo nu ik het zo hoor.
Zelfs al zou die letterlijk doodvallen zou de jury nog punten geven.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:24 schreef Guanabana het volgende:
Vind Zweden behoorlijk doodvallen ofzo nu ik het zo hoor.
Ik verwacht met het huidige enthousiasme van het publiek zelfs gejuich voor de man die de veiligheidsinstructies voorleest.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:25 schreef grazz het volgende:
Bij Cyprus verwacht ik ook wel veel applaus.
Oekraine denk ik ook wel en uiteraard Destiny
Dat is niet zo moeilijk. Het is een clip die is opgenomenquote:Op maandag 17 mei 2021 21:26 schreef Em31 het volgende:
Australi klinkt best goed
Misschien gaat Zweden echt niet door en zij wel
Terecht !quote:Op maandag 17 mei 2021 21:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik verwacht met het huidige enthousiasme van het publiek zelfs gejuich voor de man die de veiligheidsinstructies voorleest.
Cyprus lekker wijf natuurlijk, maar ze zouden moeten joelen met dat jatwerk.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:25 schreef grazz het volgende:
Bij Cyprus verwacht ik ook wel veel applaus.
Oekraine denk ik ook wel en uiteraard Destiny
Ze mochten niets aanpassen, moest gewoon 3x in een uur en dan meteen kiezen.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk. Het is een clip die is opgenomen
Klopt dan nog heeft ze daar geluk bij. Kijk maar wat live optredens van haar terug. Ik zette vrij snel het geluid op mutequote:Op maandag 17 mei 2021 21:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze mochten niets aanpassen, moest gewoon 3x in een uur en dan meteen kiezen.
Wel live met regels eraan verbonden he.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk. Het is een clip die is opgenomen
Maar ze hadden maar 3 pogingen om op te nemen en daar de beste uit te kiezen? alleen het voordeel (of nadeel) is dat het nu een australische productie is.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:26 schreef Poepz0r het volgende:
Australie heeft trouwens enorm veel voordeel bij het feit dat het vooraf opgenomen is. Montaigne is namelijk een hele zwakke zangeres, meermaals vals horen zingen.
Dat is toch DRIE keer he. Live hebben ze EEN kans.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:29 schreef Lamballert het volgende:
[..]
Maar ze hadden maar 3 pogingen om op te nemen en daar de beste uit te kiezen? alleen het voordeel (of nadeel) is dat het nu een australische productie is.
Kan ik je niet meer dan gelijk in geven! je hebt een punt. En zenuwen zijn natuurlijk ook lager want je hebt tenslotte opgenomen alquote:Op maandag 17 mei 2021 21:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is toch DRIE keer he. Live hebben ze EEN kans.
Ze zou sowieso zo snel mogelijk weer meedoen aan de nationale finalequote:Op maandag 17 mei 2021 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bring back Dani ImDie deed gewoon even een noot toen live, sow koekoek
Australi lijkt sowieso elk jaar een beetje minder te worden.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bring back Dani ImDie deed gewoon even een noot toen live, sow koekoek
En Guy Sebastian GOATquote:Op maandag 17 mei 2021 21:31 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ze zou sowieso zo snel mogelijk weer meedoen aan de nationale finale
Staat stijf onderaan bij de bookies. Ik doe een GEWAAGDE voorspelling: Gaat niet door HAHAHAHAHquote:Op maandag 17 mei 2021 21:31 schreef Em31 het volgende:
Ik hoop niet dat dit de finale haalt eigenlijk
Klein steekpenningkje?quote:Op maandag 17 mei 2021 21:32 schreef aarontje112 het volgende:
Denk dat een finale heel ver weg is voor Noord-Macedoni, misschien nog 8/9e bij de jury's, maar televoting echt onderaan zonder Griekenland, Albani, Bulgarije en Servi.
De handige landen daarvoor zitten bijna allemaal in de andere semi. Al zullen Malta, Isral, Cyprus en Oekrane best interesse hebben.quote:
Mwa niet mee eens. Macedonie, Wit Rusland, Kroatie dat soort landen kunnen er ook aardig wat van zo is gebleken in het verledenquote:Op maandag 17 mei 2021 21:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De handige landen daarvoor zitten bijna allemaal in de andere semi. Al zullen Malta, Isral, Cyprus en Oekrane best interesse hebben.
Valt allemaal nog reuze mee hoor, deze landen plaatsen zich vaker niet dan wel voor de finalequote:Op maandag 17 mei 2021 21:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa niet mee eens. Macedonie, Wit Rusland, Kroatie dat soort landen kunnen er ook aardig wat van zo is gebleken in het verleden
Ik denk niet dat Macedoni steekpenningen aan zichzelf gaat gevenquote:Op maandag 17 mei 2021 21:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa niet mee eens. Macedonie, Wit Rusland, Kroatie dat soort landen kunnen er ook aardig wat van zo is gebleken in het verleden
Meermaals in die regio geweest. Je koopt daar een agent om voor 2 bier. Overigens in Nederland lukt dat ook welquote:Op maandag 17 mei 2021 21:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Macedoni steekpenningen aan zichzelf gaat geven![]()
Maar Kroati geeft sowieso wel iets.
Zit ze daar fysiek of online?quote:Op maandag 17 mei 2021 21:38 schreef Em31 het volgende:
Huh Stefania zit vanavond bij Beau, dat dat mag
Beau zit toch nog gewoon in Amsterdam of zijn die ook naar Rotterdam?quote:Op maandag 17 mei 2021 21:38 schreef Em31 het volgende:
Huh Stefania zit vanavond bij Beau, dat dat mag
Mwah, vind ik meevallen.quote:
Aan haar Instagram te zien fysiek, ik dacht ook online toen ik het hoordequote:
Zou mij niet verbazen als ze NA ESC ineens een belletje gaat krijgen van Gaga. Wat Netta met Seven Nations Army gebeurde. AFTIKKEN GVDquote:
Heeft vast met de spiegel van Cyprus te makenquote:Op maandag 17 mei 2021 21:41 schreef Em31 het volgende:
Wel balen dat je na Ierland weer een pauze hebt
Komt nu Gaston met de straatprijs?quote:Op maandag 17 mei 2021 21:41 schreef Em31 het volgende:
Wel balen dat je na Ierland weer een pauze hebt
quote:Op maandag 17 mei 2021 21:44 schreef Poepz0r het volgende:
Iedereen die bij Wiwibloggs zegt; Kopie van Gaga Bad Romance krijgt een insta ban. LEKKER INCLUSIEF
Wiwibloggs is kut. Dat wisten we al.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:44 schreef Poepz0r het volgende:
Iedereen die bij Wiwibloggs zegt; Kopie van Gaga Bad Romance krijgt een insta ban. LEKKER INCLUSIEF
Oepsquote:Op maandag 17 mei 2021 21:44 schreef Em31 het volgende:
Iemand zat illegaal te streamen, tot er een bepaald account binnenkwam....![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 mei 2021 21:44 schreef Em31 het volgende:
Iemand zat illegaal te streamen, tot er een bepaald account binnenkwam....![]()
[ afbeelding ]
En dooorrrrrrquote:Op maandag 17 mei 2021 21:45 schreef Poepz0r het volgende:
Honderden mensen roepen Gaga Bad RomanceDit is genieten
![]()
Roept mn vrouw ook altijdquote:Op maandag 17 mei 2021 21:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar het duurt en het duurt maar....
Waarom geloof ik dit niet.quote:
Dat filmpje gaf mij wel minder in juryleden, allemaal aan het kletsen en appen tijdens de optredensquote:Op maandag 17 mei 2021 21:50 schreef aarontje112 het volgende:
Wie filmde die stream dan? Zo'n maf jurylid, net zoals toen die Russische
Dat helpt ook mee.quote:
Nee gewoon een fan volgens mij, beetje vreemdquote:Op maandag 17 mei 2021 21:50 schreef aarontje112 het volgende:
Wie filmde die stream dan? Zo'n maf jurylid, net zoals toen die Russische
Croatia, Greece, Cyprus. Je zal ze maar aantreffen thuis. Dat is de hele week carnaval ouwe reus.quote:
Ja, ik zou niet de illusie hebben dat de lat daar al te hoog ligt.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat filmpje gaf mij wel minder in juryleden, allemaal aan het kletsen en appen tijdens de optredens
quote:Op maandag 17 mei 2021 21:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Croatia, Greece, Cyprus. Je zal ze maar aantreffen thuis. Dat is de hele week carnaval ouwe reus.
Lijkt de Tweede Kamer wel allemaal appen genot.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik zou niet de illusie hebben dat de lat daar al te hoog ligt.
Stefania is me nog wel wat te jong hoor.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Croatia, Greece, Cyprus. Je zal ze maar aantreffen thuis. Dat is de hele week carnaval ouwe reus.
Hoe oud is ze? 20 ofzo?quote:Op maandag 17 mei 2021 21:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Stefania is me nog wel wat te jong hoor.
Caroline van de Plas in jury genot.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lijkt de Tweede Kamer wel allemaal appen genot.
Ga jij leker frituren met die chick van Malta joh.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Stefania is me nog wel wat te jong hoor.
Dabedoelikquote:
Ja hallo gaan we nu gemeen doen.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ga jij leker frituren met die chick van Malta joh.
Ze hadden toch eerst een andere zangeres en haalde toen Geike terug?quote:Op maandag 17 mei 2021 21:55 schreef Momo het volgende:
Belgie vergeet ik elke keer, aan de andere kant is het wel iets anders in deze semi
Wie is de achtergrondzanger? Die bolle van Blof?quote:Op maandag 17 mei 2021 21:56 schreef ijs_beer het volgende:
ANDER ONDERWERP!
Goeie stem van Geike wel.
Ah past uitstekend bij mn vrouw dus.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:57 schreef Guanabana het volgende:
Vind echt nog steeds helemaal niks aan Belgi, heel zeurderig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |