Die ligt achter het bankjequote:Op maandag 17 mei 2021 17:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zij kan geen Engels toch, heeft altijd een tolk bij zich
Die Spanjool kan beter nog even haar hun eigen NSF kijkenquote:Op maandag 17 mei 2021 17:55 schreef blackswangreen het volgende:
Deze Spanjaard vindt het allemaal veel te traag gaan in deze halve finale. Wat ik wel vreemd vind, want volgens mij kan het bijna niet sneller?
[ twitter ]
Spanjaarden zijn ook notoir slecht in Engels, misschien verstond hij de helft niet. Kan ook.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die Spanjool kan beter nog even haar hun eigen NSF kijken
Het was me niet opgevallen, maar er was wel een keer dat er na de postcard van Malta teruggeschakeld werd naar Chantal (neerzetten en opruimen van de decorstukken duurde mss iets te lang). Misschien dat het daarom zoveel leek, maar ik ga vanavond nog een keer oplettenquote:Op maandag 17 mei 2021 18:07 schreef molloot200 het volgende:
Ik vond wel dat er veel breaks in zitten tussen nummers? Soms echt maar n liedje voordat we weer naar de greenroom schakelen
'De postcards proberen me te vermoorden' ?quote:Op maandag 17 mei 2021 17:55 schreef blackswangreen het volgende:
Deze Spanjaard vindt het allemaal veel te traag gaan in deze halve finale. Wat ik wel vreemd vind, want volgens mij kan het bijna niet sneller?
[ twitter ]
Volgens mij is dat meer iets als 'these postcards are killing me', oftewel: die postcards zijn belachelijk.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
'De postcards proberen me te vermoorden' ?
Wel veel tussenstukjes volgens mij, maar dit was ook dat ze voor het eerst alles afbouwen enzo in die 40 seconden, misschien gaat dat vanavond al soepeler.
Ok nouja ik ben benieuwdquote:Op maandag 17 mei 2021 18:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Volgens mij is dat meer iets als 'these postcards are killing me', oftewel: die postcards zijn belachelijk.
Ja voelt voor hen dan ook meer als een echt concert natuurlijkquote:Op maandag 17 mei 2021 19:12 schreef Em31 het volgende:
Zo leuk voor de artiesten dat er straks publiek is
Nou ja als ik het zo hoor heeft Nederland wel echt het best mogelijke gedaan voor de postcards gezien de omstandigheden.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Volgens mij is dat meer iets als 'these postcards are killing me', oftewel: die postcards zijn belachelijk.
Ook al omdat die semi’s altijd min of meer even lang zijn.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ok nouja ik ben benieuwd![]()
Wat betreft tijd wat een vreemde klacht als je het vergelijkt met wat alle anderen zeggen.
Ben benieuwd hoeveel mensen er vanavond bij zijn. Meestal verschijnen er wel foto's van online.quote:Op maandag 17 mei 2021 19:12 schreef Em31 het volgende:
Zo leuk voor de artiesten dat er straks publiek is
Het is gewoon hierquote:Op maandag 17 mei 2021 19:47 schreef grazz het volgende:
Eerste foto vanuit Ahoy!
https://www.instagram.com/p/CO-4Wv3JKwK/
Ze wachten nog steeds zag ik, maar er was een storing vandaag.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:30 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Hebben we nou nog steeds niet gehoord van de testen van IJsland, dat begint me wel zorgen te baren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |