Staat stijf onderaan bij de bookies. Ik doe een GEWAAGDE voorspelling: Gaat niet door HAHAHAHAHquote:Op maandag 17 mei 2021 21:31 schreef Em31 het volgende:
Ik hoop niet dat dit de finale haalt eigenlijk
Klein steekpenningkje?quote:Op maandag 17 mei 2021 21:32 schreef aarontje112 het volgende:
Denk dat een finale heel ver weg is voor Noord-Macedonië, misschien nog 8/9e bij de jury's, maar televoting echt onderaan zonder Griekenland, Albanië, Bulgarije en Servië.
De handige landen daarvoor zitten bijna allemaal in de andere semi. Al zullen Malta, Israël, Cyprus en Oekraïne best interesse hebben.quote:
Mwa niet mee eens. Macedonie, Wit Rusland, Kroatie dat soort landen kunnen er ook aardig wat van zo is gebleken in het verledenquote:Op maandag 17 mei 2021 21:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De handige landen daarvoor zitten bijna allemaal in de andere semi. Al zullen Malta, Israël, Cyprus en Oekraïne best interesse hebben.
Valt allemaal nog reuze mee hoor, deze landen plaatsen zich vaker niet dan wel voor de finalequote:Op maandag 17 mei 2021 21:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa niet mee eens. Macedonie, Wit Rusland, Kroatie dat soort landen kunnen er ook aardig wat van zo is gebleken in het verleden
Ik denk niet dat Macedonië steekpenningen aan zichzelf gaat gevenquote:Op maandag 17 mei 2021 21:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa niet mee eens. Macedonie, Wit Rusland, Kroatie dat soort landen kunnen er ook aardig wat van zo is gebleken in het verleden
Meermaals in die regio geweest. Je koopt daar een agent om voor 2 bier. Overigens in Nederland lukt dat ook welquote:Op maandag 17 mei 2021 21:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Macedonië steekpenningen aan zichzelf gaat geven![]()
Maar Kroatië geeft sowieso wel iets.
Zit ze daar fysiek of online?quote:Op maandag 17 mei 2021 21:38 schreef Em31 het volgende:
Huh Stefania zit vanavond bij Beau, dat dat mag
Beau zit toch nog gewoon in Amsterdam of zijn die ook naar Rotterdam?quote:Op maandag 17 mei 2021 21:38 schreef Em31 het volgende:
Huh Stefania zit vanavond bij Beau, dat dat mag
Mwah, vind ik meevallen.quote:
Aan haar Instagram te zien fysiek, ik dacht ook online toen ik het hoordequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |