Staat stijf onderaan bij de bookies. Ik doe een GEWAAGDE voorspelling: Gaat niet door HAHAHAHAHquote:Op maandag 17 mei 2021 21:31 schreef Em31 het volgende:
Ik hoop niet dat dit de finale haalt eigenlijk
Klein steekpenningkje?quote:Op maandag 17 mei 2021 21:32 schreef aarontje112 het volgende:
Denk dat een finale heel ver weg is voor Noord-Macedonië, misschien nog 8/9e bij de jury's, maar televoting echt onderaan zonder Griekenland, Albanië, Bulgarije en Servië.
De handige landen daarvoor zitten bijna allemaal in de andere semi. Al zullen Malta, Israël, Cyprus en Oekraïne best interesse hebben.quote:
Mwa niet mee eens. Macedonie, Wit Rusland, Kroatie dat soort landen kunnen er ook aardig wat van zo is gebleken in het verledenquote:Op maandag 17 mei 2021 21:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De handige landen daarvoor zitten bijna allemaal in de andere semi. Al zullen Malta, Israël, Cyprus en Oekraïne best interesse hebben.
Valt allemaal nog reuze mee hoor, deze landen plaatsen zich vaker niet dan wel voor de finalequote:Op maandag 17 mei 2021 21:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa niet mee eens. Macedonie, Wit Rusland, Kroatie dat soort landen kunnen er ook aardig wat van zo is gebleken in het verleden
Ik denk niet dat Macedonië steekpenningen aan zichzelf gaat gevenquote:Op maandag 17 mei 2021 21:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa niet mee eens. Macedonie, Wit Rusland, Kroatie dat soort landen kunnen er ook aardig wat van zo is gebleken in het verleden
Meermaals in die regio geweest. Je koopt daar een agent om voor 2 bier. Overigens in Nederland lukt dat ook welquote:Op maandag 17 mei 2021 21:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Macedonië steekpenningen aan zichzelf gaat geven![]()
Maar Kroatië geeft sowieso wel iets.
Zit ze daar fysiek of online?quote:Op maandag 17 mei 2021 21:38 schreef Em31 het volgende:
Huh Stefania zit vanavond bij Beau, dat dat mag
Beau zit toch nog gewoon in Amsterdam of zijn die ook naar Rotterdam?quote:Op maandag 17 mei 2021 21:38 schreef Em31 het volgende:
Huh Stefania zit vanavond bij Beau, dat dat mag
Mwah, vind ik meevallen.quote:
Aan haar Instagram te zien fysiek, ik dacht ook online toen ik het hoordequote:
Zou mij niet verbazen als ze NA ESC ineens een belletje gaat krijgen van Gaga. Wat Netta met Seven Nations Army gebeurde. AFTIKKEN GVDquote:
Heeft vast met de spiegel van Cyprus te makenquote:Op maandag 17 mei 2021 21:41 schreef Em31 het volgende:
Wel balen dat je na Ierland weer een pauze hebt
Komt nu Gaston met de straatprijs?quote:Op maandag 17 mei 2021 21:41 schreef Em31 het volgende:
Wel balen dat je na Ierland weer een pauze hebt
quote:Op maandag 17 mei 2021 21:44 schreef Poepz0r het volgende:
Iedereen die bij Wiwibloggs zegt; Kopie van Gaga Bad Romance krijgt een insta ban. LEKKER INCLUSIEF
Wiwibloggs is kut. Dat wisten we al.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:44 schreef Poepz0r het volgende:
Iedereen die bij Wiwibloggs zegt; Kopie van Gaga Bad Romance krijgt een insta ban. LEKKER INCLUSIEF
Oepsquote:Op maandag 17 mei 2021 21:44 schreef Em31 het volgende:
Iemand zat illegaal te streamen, tot er een bepaald account binnenkwam....![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 mei 2021 21:44 schreef Em31 het volgende:
Iemand zat illegaal te streamen, tot er een bepaald account binnenkwam....![]()
[ afbeelding ]
En dooorrrrrrquote:Op maandag 17 mei 2021 21:45 schreef Poepz0r het volgende:
Honderden mensen roepen Gaga Bad RomanceDit is genieten
![]()
Roept mn vrouw ook altijdquote:Op maandag 17 mei 2021 21:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar het duurt en het duurt maar....
Waarom geloof ik dit niet.quote:
Dat filmpje gaf mij wel minder in juryleden, allemaal aan het kletsen en appen tijdens de optredensquote:Op maandag 17 mei 2021 21:50 schreef aarontje112 het volgende:
Wie filmde die stream dan? Zo'n maf jurylid, net zoals toen die Russische
Dat helpt ook mee.quote:
Nee gewoon een fan volgens mij, beetje vreemdquote:Op maandag 17 mei 2021 21:50 schreef aarontje112 het volgende:
Wie filmde die stream dan? Zo'n maf jurylid, net zoals toen die Russische
Croatia, Greece, Cyprus. Je zal ze maar aantreffen thuis. Dat is de hele week carnaval ouwe reus.quote:
Ja, ik zou niet de illusie hebben dat de lat daar al te hoog ligt.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat filmpje gaf mij wel minder in juryleden, allemaal aan het kletsen en appen tijdens de optredens
quote:Op maandag 17 mei 2021 21:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Croatia, Greece, Cyprus. Je zal ze maar aantreffen thuis. Dat is de hele week carnaval ouwe reus.
Lijkt de Tweede Kamer wel allemaal appen genot.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik zou niet de illusie hebben dat de lat daar al te hoog ligt.
Stefania is me nog wel wat te jong hoor.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Croatia, Greece, Cyprus. Je zal ze maar aantreffen thuis. Dat is de hele week carnaval ouwe reus.
Hoe oud is ze? 20 ofzo?quote:Op maandag 17 mei 2021 21:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Stefania is me nog wel wat te jong hoor.
Caroline van de Plas in jury genot.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lijkt de Tweede Kamer wel allemaal appen genot.
Ga jij leker frituren met die chick van Malta joh.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Stefania is me nog wel wat te jong hoor.
Dabedoelikquote:
Ja hallo gaan we nu gemeen doen.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ga jij leker frituren met die chick van Malta joh.
Ze hadden toch eerst een andere zangeres en haalde toen Geike terug?quote:Op maandag 17 mei 2021 21:55 schreef Momo het volgende:
Belgie vergeet ik elke keer, aan de andere kant is het wel iets anders in deze semi
Wie is de achtergrondzanger? Die bolle van Blof?quote:Op maandag 17 mei 2021 21:56 schreef ijs_beer het volgende:
ANDER ONDERWERP!
Goeie stem van Geike wel.
Ah past uitstekend bij mn vrouw dus.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:57 schreef Guanabana het volgende:
Vind echt nog steeds helemaal niks aan België, heel zeurderig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |