SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wiwi:ESCunited:
Eurovision 2021 Rehearsals livestream Day 6: Semi-Final 2 Austria - Serbia, The Big 5 & Host Country
Officiλle liveblogs:
https://eurovision.tv/saturday-8-mayC’est Davie :o)
Oh gelukkig, ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op maandag 17 mei 2021 15:25 schreef Amarinthe het volgende:
sean hoest echt te veel (snap als je er niks aan kan doen)
Volgens onze hoofden is het podium in Rotterdam ook even te zien voordat de tape wordt gestartquote:
Wat zien ze er goed uitquote:
Zooooooo mooiquote:
Ik heb het getypt in ons verslagentopic.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens onze hoofden is het podium in Rotterdam ook even te zien voordat de tape wordt gestart
Ook mooiquote:
Roger approves.quote:
Zie topic van onze hoofdjes! Cee legt het helemaal uit!quote:Op maandag 17 mei 2021 15:28 schreef grazz het volgende:
Australiλ gemist. Zeggen ze nog iets voordat we naar Australiλ gaan?
Exacte uitleg heb ik in het verslagentopic getypt.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:28 schreef grazz het volgende:
Nee, lijkt vrij seamless, alleen aan het eind te zien dat ze er niet is.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:28 schreef grazz het volgende:
Mooi zoquote:
Die Roy van ESCUnited was er in de buurt geboren.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Ben ik de enige die dit soort Hollandsche feitjes niet paraat heeft?
Goeie vraag! Ook wel benieuwd naar.quote:
Maar dingen als de bolwoningen? Of is dat een snelle Google?quote:Op maandag 17 mei 2021 15:30 schreef Dave het volgende:
[..]
Die Roy van ESCUnited was er in de buurt geboren.
Dat zeggen ze, en zien ze op de stream die wij niet zien.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dingen als de bolwoningen? Of is dat een snelle Google?
Yesquote:Op maandag 17 mei 2021 15:35 schreef Aoibhin het volgende:
Edsilia en Nikkie doen dus de green room interviewtjes?
Matt is wat te optimistisch denk ikquote:Op maandag 17 mei 2021 15:40 schreef Aoibhin het volgende:
Matt vindt het een really good run-through
Voelt een beetje alsof ze de postcards kort hebben gedaan en waar extra tijd nodig is naar de greenroom gaan?quote:
Echt Bad Romance 2.0. inderdaadquote:Op maandag 17 mei 2021 15:43 schreef Dave het volgende:
Ah, ik dacht klinkt als 'Bad Romance' en zag dat vervolgens ook op de chat langs komen.
Ik vraag mij af of de mensen thuis Noorwegen snappenquote:Op maandag 17 mei 2021 15:48 schreef Dave het volgende:
Noorwegen, Cyprus zekere qualifiers volgens ESC
United of Xtra?quote:Op maandag 17 mei 2021 15:48 schreef Dave het volgende:
Noorwegen, Cyprus zekere qualifiers volgens ESC
Ja ik vraag mij ook zeer af of Noorwegen zich gaat kwalificeren. Nummer is nog niet eens zo slecht eigenlijk.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of de mensen thuis Noorwegen snappen
Ok, United dus.quote:
Voor mij persoonlijk vind ik tick tock leuker dan el diablo, set me free en mata hari, maar ik ben inderdaad bang dat het het niet haalt.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:52 schreef Aoibhin het volgende:
Norowegen vind ik borderline
Net als Kroatiλ nu; de staging komt prima over van wat ik heb gezien, maar er is in de "female bop" department nogal wat concurrentie
Israλl zit wel in dezelfde vijver als Kroatie, Israλl krijgt nu wel wat minder votes denk ik....quote:Op maandag 17 mei 2021 15:52 schreef Aoibhin het volgende:
Norowegen vind ik borderline
Net als Kroatiλ nu; de staging komt prima over van wat ik heb gezien, maar er is in de "female bop" department nogal wat concurrentie
Ja ik zou het wel sneu vinden voor Eden als ze minder stemmen krijgt door het politieke gedoequote:Op maandag 17 mei 2021 15:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Israλl zit wel in dezelfde vijver als Kroatie, Israλl krijgt nu wel wat minder votes denk ik....
Zolang de postcard van Israel niet in de Palestinastraat in Lutjebroek is....quote:Op maandag 17 mei 2021 15:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik zou het wel sneu vinden voor Eden als ze minder stemmen krijgt door het politieke gedoe
Ook wat borderline denk ik. Wel anders dan de restquote:
quote:Op maandag 17 mei 2021 15:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Zolang de postcard van Israel niet in de Palestinastraat in Lutjebroek is....
Ja en een van de weinige rustige nummers in deze semi.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook wat borderline denk ik. Wel anders dan de rest
quote:
Jaaa zou zo zonde zijn van het sterke lied anders!quote:Op maandag 17 mei 2021 16:02 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze het goed doet nu
Ah, een dame en een heerquote:Op maandag 17 mei 2021 16:04 schreef Dave het volgende:
2 guys kissing beeld?
Zijn toch gewoon 2 personen?
Gaat niet goed zo te horen.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:06 schreef aarontje112 het volgende:
Gaat Roemeniλ niet gewoon de finale halen op basis van het nummer?
Het beeld zal zo heten, maar ik haal daar nog geen kus uit.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, een dame en een heer
http://www.leeuwardeninbe(...)d8bc82f0_700_540.jpg
Misschien beweegt het?quote:Op maandag 17 mei 2021 16:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het beeld zal zo heten, maar ik haal daar nog geen kus uit.
Covid kusquote:Op maandag 17 mei 2021 16:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het beeld zal zo heten, maar ik haal daar nog geen kus uit.
Zσ goed is het nummer toch ook niet?quote:Op maandag 17 mei 2021 16:06 schreef aarontje112 het volgende:
Gaat Roemeniλ niet gewoon de finale halen op basis van het nummer?
Ik vind van wel. Ook zeer modern en "nu".quote:Op maandag 17 mei 2021 16:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zσ goed is het nummer toch ook niet?
Nee vind ik ook niet per se, maar wel een van de meest hedendaagse inzendingenquote:Op maandag 17 mei 2021 16:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zσ goed is het nummer toch ook niet?
Het heet 'Love'. Zijn twee kinderen uit Cataloniλ blijkbaar.quote:
Scheelt dat het dichtbij elkaar is ;-)quote:Op maandag 17 mei 2021 16:12 schreef Aoibhin het volgende:
Nu Chantal en Jan in de greenroom!
Ze lijken het dus echt af te wisselen
@Straniquote:Op maandag 17 mei 2021 16:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het heet 'Love'. Zijn twee kinderen uit Cataloniλ blijkbaar.
http://www.leeuwardeninbeelden.nl/kunstwerken/bekijk/18530-love
Die iemand op z'n 4K televisie duidelijk zag zitten geloof ik.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:18 schreef grazz het volgende:
Denk de pruik die we op de foto zagen gisteren voor de turkwaase carpet
Ja ik moet het nu wel toegeven he?quote:
Beetje Hollandse efficiλntie in de show, niks mis mee. "Daar staan, zingen, heel goed, next!"quote:
Ik zou nu nog niet eens halverwege Ahoy zijn met de treinquote:
Alsof ze er nog niet al 35 uit zag, hebben ze het nu maar even verder geaccentueerdquote:
Mja, de hele Maltese inzending is letterlijk een act.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:21 schreef Amarinthe het volgende:
[ afbeelding ]
Vind het er te nep uit zien
Niet lullen maar poetsen!quote:Op maandag 17 mei 2021 16:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Beetje Hollandse efficiλntie in de show, niks mis mee. "Daar staan, zingen, heel goed, next!"
quote:Op maandag 17 mei 2021 16:24 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik zou nu nog niet eens halverwege Ahoy zijn met de trein![]()
Yep, Destinyquote:Op maandag 17 mei 2021 16:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alsof ze er nog niet al 35 uit zag, hebben ze het nu maar even verder geaccentueerd
Het is Destiny toch?
Ziet eruit als een combinatie van Dora en Siaquote:Op maandag 17 mei 2021 16:21 schreef Amarinthe het volgende:
[ afbeelding ]
Vind het er te nep uit zien
Fred, Fred, Fred, waarom nou altijd weer die overacting.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mja, de hele Maltese inzending is letterlijk een act.
Waar zijn de jongens in speedos.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:27 schreef Aoibhin het volgende:
Long story short: Davina staat in de kooi en meisjes in badpakken liggen eromheen
Spijker, kopquote:Op maandag 17 mei 2021 16:27 schreef Benny het volgende:
[..]
Ziet eruit als een combinatie van Dora en Sia
quote:Op maandag 17 mei 2021 16:30 schreef Greys het volgende:
Het hele plafond is water op het scherm.
Danseressen op de grond in badpakken. Thekla groot met haar gezicht THE WATER THE WATER.
Davina staat in de Gouden Kooi op het podium. Water links en rechts in beeld op scherm.
De kooi wordt nu opgelift, zij blijft staan. Heel powerful lied.
In je dromenquote:
quote:
Inderdaadquote:Op maandag 17 mei 2021 16:33 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Viel wel een beetje in het water
quote:Op maandag 17 mei 2021 16:33 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 mei 2021 16:33 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
dat vroeg ik me ook al af. We hebben maar 1 interval toch?quote:
Die gaat dus definitief een keerquote:
30 keer de recap, aangevuld met grapjes van Jan?quote:
Eindeloos overleggen over wat verder te doenquote:
Mass flash mob yoga sessionquote:
Winnaarsreprise van Italiλ wordt weer genieten zie ikquote:
Kleding wel een stuk beter. Zij in het zilver en de backings in roze komt veel beter overquote:
Nee.quote:
Hoezee!quote:
Oh zat niet naar de datum te kijkenquote:Op maandag 17 mei 2021 16:41 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat was toch al bekend? Het is ook een tweet van gisteren.
Yesquote:Op maandag 17 mei 2021 16:43 schreef Guanabana het volgende:
En, was de Mattstream positief? Zonder in detail te treden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |