Ok, United dus.quote:
Voor mij persoonlijk vind ik tick tock leuker dan el diablo, set me free en mata hari, maar ik ben inderdaad bang dat het het niet haalt.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:52 schreef Aoibhin het volgende:
Norowegen vind ik borderline
Net als Kroatië nu; de staging komt prima over van wat ik heb gezien, maar er is in de "female bop" department nogal wat concurrentie
Israël zit wel in dezelfde vijver als Kroatie, Israël krijgt nu wel wat minder votes denk ik....quote:Op maandag 17 mei 2021 15:52 schreef Aoibhin het volgende:
Norowegen vind ik borderline
Net als Kroatië nu; de staging komt prima over van wat ik heb gezien, maar er is in de "female bop" department nogal wat concurrentie
Ja ik zou het wel sneu vinden voor Eden als ze minder stemmen krijgt door het politieke gedoequote:Op maandag 17 mei 2021 15:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Israël zit wel in dezelfde vijver als Kroatie, Israël krijgt nu wel wat minder votes denk ik....
Zolang de postcard van Israel niet in de Palestinastraat in Lutjebroek is....quote:Op maandag 17 mei 2021 15:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik zou het wel sneu vinden voor Eden als ze minder stemmen krijgt door het politieke gedoe
Ook wat borderline denk ik. Wel anders dan de restquote:
quote:Op maandag 17 mei 2021 15:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Zolang de postcard van Israel niet in de Palestinastraat in Lutjebroek is....
Ja en een van de weinige rustige nummers in deze semi.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook wat borderline denk ik. Wel anders dan de rest
quote:
Jaaa zou zo zonde zijn van het sterke lied anders!quote:Op maandag 17 mei 2021 16:02 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze het goed doet nu
Ah, een dame en een heerquote:Op maandag 17 mei 2021 16:04 schreef Dave het volgende:
2 guys kissing beeld?
Zijn toch gewoon 2 personen?
Gaat niet goed zo te horen.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:06 schreef aarontje112 het volgende:
Gaat Roemenië niet gewoon de finale halen op basis van het nummer?
Het beeld zal zo heten, maar ik haal daar nog geen kus uit.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, een dame en een heer
http://www.leeuwardeninbe(...)d8bc82f0_700_540.jpg
Misschien beweegt het?quote:Op maandag 17 mei 2021 16:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het beeld zal zo heten, maar ik haal daar nog geen kus uit.
Covid kusquote:Op maandag 17 mei 2021 16:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het beeld zal zo heten, maar ik haal daar nog geen kus uit.
Zó goed is het nummer toch ook niet?quote:Op maandag 17 mei 2021 16:06 schreef aarontje112 het volgende:
Gaat Roemenië niet gewoon de finale halen op basis van het nummer?
Ik vind van wel. Ook zeer modern en "nu".quote:Op maandag 17 mei 2021 16:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zó goed is het nummer toch ook niet?
Nee vind ik ook niet per se, maar wel een van de meest hedendaagse inzendingenquote:Op maandag 17 mei 2021 16:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zó goed is het nummer toch ook niet?
Het heet 'Love'. Zijn twee kinderen uit Catalonië blijkbaar.quote:
Scheelt dat het dichtbij elkaar is ;-)quote:Op maandag 17 mei 2021 16:12 schreef Aoibhin het volgende:
Nu Chantal en Jan in de greenroom!
Ze lijken het dus echt af te wisselen
@Straniquote:Op maandag 17 mei 2021 16:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het heet 'Love'. Zijn twee kinderen uit Catalonië blijkbaar.
http://www.leeuwardeninbeelden.nl/kunstwerken/bekijk/18530-love
Die iemand op z'n 4K televisie duidelijk zag zitten geloof ik.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:18 schreef grazz het volgende:
Denk de pruik die we op de foto zagen gisteren voor de turkwaase carpet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |