SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wiwi:ESCunited:
Eurovision 2021 Rehearsals livestream Day 6: Semi-Final 2 Austria - Serbia, The Big 5 & Host Country
Officile liveblogs:
https://eurovision.tv/saturday-8-mayC’est Davie :o)
Oh gelukkig, ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op maandag 17 mei 2021 15:25 schreef Amarinthe het volgende:
sean hoest echt te veel (snap als je er niks aan kan doen)
Volgens onze hoofden is het podium in Rotterdam ook even te zien voordat de tape wordt gestartquote:
Wat zien ze er goed uitquote:
Zooooooo mooiquote:
Ik heb het getypt in ons verslagentopic.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens onze hoofden is het podium in Rotterdam ook even te zien voordat de tape wordt gestart
Ook mooiquote:
Roger approves.quote:
Zie topic van onze hoofdjes! Cee legt het helemaal uit!quote:Op maandag 17 mei 2021 15:28 schreef grazz het volgende:
Australi gemist. Zeggen ze nog iets voordat we naar Australi gaan?
Exacte uitleg heb ik in het verslagentopic getypt.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:28 schreef grazz het volgende:
Nee, lijkt vrij seamless, alleen aan het eind te zien dat ze er niet is.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:28 schreef grazz het volgende:
Mooi zoquote:
Die Roy van ESCUnited was er in de buurt geboren.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Ben ik de enige die dit soort Hollandsche feitjes niet paraat heeft?
Goeie vraag! Ook wel benieuwd naar.quote:
Maar dingen als de bolwoningen? Of is dat een snelle Google?quote:Op maandag 17 mei 2021 15:30 schreef Dave het volgende:
[..]
Die Roy van ESCUnited was er in de buurt geboren.
Dat zeggen ze, en zien ze op de stream die wij niet zien.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dingen als de bolwoningen? Of is dat een snelle Google?
Yesquote:Op maandag 17 mei 2021 15:35 schreef Aoibhin het volgende:
Edsilia en Nikkie doen dus de green room interviewtjes?
Matt is wat te optimistisch denk ikquote:Op maandag 17 mei 2021 15:40 schreef Aoibhin het volgende:
Matt vindt het een really good run-through
Voelt een beetje alsof ze de postcards kort hebben gedaan en waar extra tijd nodig is naar de greenroom gaan?quote:
Echt Bad Romance 2.0. inderdaadquote:Op maandag 17 mei 2021 15:43 schreef Dave het volgende:
Ah, ik dacht klinkt als 'Bad Romance' en zag dat vervolgens ook op de chat langs komen.
Ik vraag mij af of de mensen thuis Noorwegen snappenquote:Op maandag 17 mei 2021 15:48 schreef Dave het volgende:
Noorwegen, Cyprus zekere qualifiers volgens ESC
United of Xtra?quote:Op maandag 17 mei 2021 15:48 schreef Dave het volgende:
Noorwegen, Cyprus zekere qualifiers volgens ESC
Ja ik vraag mij ook zeer af of Noorwegen zich gaat kwalificeren. Nummer is nog niet eens zo slecht eigenlijk.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of de mensen thuis Noorwegen snappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |