quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Niet eens, er was een oproepje gedaan om het team een hart onder de riem te steken na de wedstrijd in aanloop naar de playoffs en vervolgens werd het een beetje gekaapt als een anti nieuw stadion protestquote:Op maandag 17 mei 2021 13:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Dacht dat de actie tegen de slechte prestaties was.
Maar is tegen het nieuwe stadion.
Erg jammer, ben voor een nieuw stadion
Eens hoor, ik zou Kokcu echt graag nog een seizoen in een aanvallendere rol zien. Maar ik denk dat het echt cruciaal is dat je gaat doorselecteren en het geld voor Kokcu en Senesi kan je daar heel goed voor gebruiken. Ik denk dat je elftal daar in zijn geheel sterker van gaat worden.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:11 schreef Caland het volgende:
Alhoewel het tegen een uitgespeeld RKC was zag je gisteren wel meteen wat het doet met Kokcu als hij een voetballer om zich heen heeft. Nu kennen die twee elkaar natuurlijk wel door en door maar ik zou het wel zonde vinden als hij vertrekt ook omdat ik erg benieuwd ben naar Kokcu in een wat aanvallendere speelstijl.
Senesi voor 15-20+ moet je altijd laten gaan.
Hmm. In het geval dat Senesi weggaat heb je wel echt een uitdaging achterin. Ik vraag me af of Hendriks al klaar is om op lcv te zetten. En mocht dat zo zijn, zelfs dan heb je geen speler om hem op te vangen als hij uitvalt. Sluit niet uit dat Feyenoord dan toch nog een jaar een verdediger gaat huren om e.e.a. op te vangen want je hebt volgend jaar ook al geen back-up voor Geertruida.quote:
Boscagli en Teze bij PSV ging best lekker, ook omdat het paste bij de speelstijl van Schmidt, meer snelheid centraal.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Hmm. In het geval dat Senesi weggaat heb je wel echt een uitdaging achterin. Ik vraag me af of Hendriks al klaar is om op lcv te zetten. En mocht dat zo zijn, zelfs dan heb je geen speler om hem op te vangen als hij uitvalt. Sluit niet uit dat Feyenoord dan toch nog een jaar een verdediger gaat huren om e.e.a. op te vangen want je hebt volgend jaar ook al geen back-up voor Geertruida.
Ja, maar eigenlijk heb je zelfs twee back-ups nodig. Dus misschien een transfervrij halen en een huren, zodat je het geld in met name met middenveld kan stoppen. Op het middenveld hebben we de komende jaren sowieso niet echt talenten die door kunnen gaan breken dacht ik. Voornamelijk achterin en voorin.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:24 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Boscagli en Teze bij PSV ging best lekker, ook omdat het paste bij de speelstijl van Schmidt, meer snelheid centraal.
Geertruida - Hendriks past bij een speelstijl met een hoge, verdedigende lijn. Absoluut eens dat je dan wel ervaren back-up erachter moet hebben.
Denk dat ze woensdag nog zonder publiek doen.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:24 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gaat nog een hele uitdaging worden dan, kaartverkoop opstarten, afspraak inplannen bij testcentrum (waar je vaak nog voor moet reizen ook) en de wedstrijd is overmorgen
Zeker! Ik zou wel zien dat Geertruida en Hendriks het centrum vormen bij een vertrek van Senesi, en dat je dan twee spelers achter de hand hebt in het centrum. Als Haps vertrekt heb je namelijk geen andere linksback, maar Hendriks kan ook op linksback uit de voeten als het moet.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk heb je zelfs twee back-ups nodig. Dus misschien een transfervrij halen en een huren, zodat je het geld in met name met middenveld kan stoppen. Op het middenveld hebben we de komende jaren sowieso niet echt talenten die door kunnen gaan breken dacht ik. Voornamelijk achterin en voorin.
quote:Op maandag 17 mei 2021 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk dat ze woensdag nog zonder publiek doen.
Hm, dan zal het wel doorgaan ja.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:33 schreef fetX het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zolderautist denkt hier anders over.
Dan mag je vanmiddag nog wel een testje doen wil je morgenmiddag/avond de uitslag hebben.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:33 schreef fetX het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zolderautist denkt hier anders over.
Geven die fieldlab testcentrales de uitslag niet wat sneller? GGD testen duren wel zo lang ja. Of nouja, toen het wat drukker was, nu geen idee (maar goed, daar mag je je toch niet laten testen).quote:Op maandag 17 mei 2021 13:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan mag je vanmiddag nog wel een testje doen wil je morgenmiddag/avond de uitslag hebben.
Oh, geen idee.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geven die fieldlab testcentrales de uitslag niet wat sneller? GGD testen duren wel zo lang ja. Of nouja, toen het wat drukker was, nu geen idee (maar goed, daar mag je je toch niet laten testen).
Bij de ArenA hebben ze vast nog wel een plekje. @GurneyIsBestOkequote:Op maandag 17 mei 2021 13:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan mag je vanmiddag nog wel een testje doen wil je morgenmiddag/avond de uitslag hebben.
Sowieso niet bij GGD.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, geen idee.
@:Caland jij was laatst bij een wedstrijd. Was je test via fieldlab of GGD? En hoe snel ging dat?
KNVBquote:De openbaar aanklager van de KNVB gaat onderzoeken hoe supporters van Feyenoord zondag tijdens de wedstrijd tegen RKC Waalwijk de Kuip zijn binnengekomen. Dat meldt een woordvoerder van de bond aan het NRC. De aanklager zal met de club in gesprek gaan.
De wedstrijd tussen Feyenoord en RKC kwam even stil te leggen, toen enkele supporters die zich buiten het stadion hadden verzameld de weg naar binnen wisten te vinden. Zij liepen de tribunes op en staken fakkels af, waarna zij na enkele minuten het stadion weer verlieten. De woordvoerder van de KNVB geeft aan dat de bond niet blij is met de actie. "In 2019 is het betaald voetbal in samenwerking met justitie en politie tot afspraken gekomen om vuurwerkgebruik rondom het voetbal aan te pakken."
Ook de reactie van de spelers, die voor de supporters klapten om ze te bedanken voor hun steun, is bij de KNVB niet goed gevallen. "Er zijn duidelijke afspraken dat spelers gelijk naar binnen gaan als er vuurwerk op het veld wordt gegooid. Wij snappen dan ook niet dat de spelers van Feyenoord op het veld bleven applaudisseren en de supporters daarmee belonen voor eerst het plegen van huisvredebreuk en daarna het gooien van vuurwerk op het veld."
Alsof ze die prijzen bekend durven te maken na die wantvertoning van de afgelopen weken.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:40 schreef fetX het volgende:
Feyenoord mag ook wel opschieten met info over de nieuwe seizoenkaarten.
Tot zover mijn ongeduld.
Daar had die marketeer het nog over in dat interview vorige week, volgens mij wachten ze op communicatie vanuit regering over wat er echt mogelijk is tegen die tijd.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:40 schreef fetX het volgende:
Feyenoord mag ook wel opschieten met info over de nieuwe seizoenkaarten.
Tot zover mijn ongeduld.
Ja was gewoon zo'n sneltestje die je ook bij de kruidvat kan kopen. Had binnen 10 minuten de uitslag in m'n app.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, geen idee.
@:Caland jij was laatst bij een wedstrijd. Was je test via fieldlab of GGD? En hoe snel ging dat?
is toch normaal als een wedstrijd gestaakt wordt, kan je moeilijk als KNVB zeggen, laat maar gaanquote:
De spelers moeten door de scheidsrechter naar binnen worden gestuurd toch? Die heeft daar de verantwoordelijkheid over.quote:
Waar maak je zo'n afspraak? Bij zo'n particulier toch?quote:Op maandag 17 mei 2021 13:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja was gewoon zo'n sneltestje die je ook bij de kruidvat kan kopen. Had binnen 10 minuten de uitslag in m'n app.
Heb uit voorzorg net maar meteen de afspraak ingepland. Woensdag rond kwart voor 6 in de avond
Nee.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Waar maak je zo'n afspraak? Bij zo'n particulier toch?
Thanks!quote:Op maandag 17 mei 2021 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee.
www.testenvoortoegang.nl
Kiezen voor sportwedstrijd kijken
quote:Op maandag 17 mei 2021 13:49 schreef fetX het volgende:
Ook voor de zekerheid maar afspraak ingepland
Maasgebouw ook open woensdag?quote:Op maandag 17 mei 2021 14:31 schreef Caland het volgende:
Vanavond kan je om 19.00u kaarten claimen dus. Gratis ook nog eens.
Hmm ik ga denk ik toch welquote:Op maandag 17 mei 2021 14:42 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
@:Caland (je weet het al) @:onlogisch @:FetX
Ja ik had je willen mentionen maar ik las dit;quote:
quote:Kinderen t/m 11 jaar mogen zonder sneltest het stadion betreden.
Ik had 'm met een half uur voor die pot.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, geen idee.
Ja heeft toch niet veel zin om mee te doen, mag niet van mijn ouders omdat het na mijn bedtijd isquote:Op maandag 17 mei 2021 14:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja ik had je willen mentionen maar ik las dit;
[..]
Waardeloos. Ik train jr. tot 19.00 uurquote:Op maandag 17 mei 2021 14:42 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
@:Caland (je weet het al) @:onlogisch @:FetX
Laat je toch een ander de zooi voor je regelen. Doe je hier immers ook!quote:Op maandag 17 mei 2021 15:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waardeloos. Ik train jr. tot 19.00 uur
BergossoGOATquote:Berghuis 'most valuable player' van Eredivisie-seizoen
Steven Berghuis is de 'most valuable player' van het Eredivisie-seizoen 2020/2021. De aanvaller van Feyenoord was bij 32 doelpunten betrokken, het meeste van alle spelers uit de competitie.
De 29-jarige Berghuis scoorde achttien keer in 31 wedstrijden. Daarnaast gaf hij veertien assists. Dusan Tadic, speler van een club, was ook bij 32 doelpunten betrokken. Hij scoorde echter zelf veertien keer en gaf achttien assists, dit deed hij in drie wedstrijden meer dan Berghuis.
De twee seizoenen hiervoor Tadic en daarvoor Jahanbaks.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
BergossoGOAT
Is dit nu het tweede of derde seizoen op rij?
Dan heb ik ongetwijfeld de MVP van Feyenoord en de eredivisie door elkaar gehaald!quote:Op maandag 17 mei 2021 17:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De twee seizoenen hiervoor Tadic en daarvoor Jahanbaks.
Voor Tadic wel het 3e seizoen op rij.![]()
Dat seizoen met Jahanbaksh was Berghuis wel 2e. Dikke kans dat ie over de laatste 4 seizoenen met afstand bovenaan staat.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De twee seizoenen hiervoor Tadic en daarvoor Jahanbaks.
Voor Tadic wel het 3e seizoen op rij.![]()
Berghuis was vorig seizoen wel gedeeld topscorerquote:Op maandag 17 mei 2021 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb ik ongetwijfeld de MVP van Feyenoord en de eredivisie door elkaar gehaald!
Dat denk ik ook wel ja, zijn natuurlijk ook niet zoveel toppers die zo lang in de Eredivisie blijven en hij heeft ook gewoon een geweldig rendement.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat seizoen met Jahanbaksh was Berghuis wel 2e. Dikke kans dat ie over de laatste 4 seizoenen met afstand bovenaan staat.
Maar Tadic speelt pas 3 seizoenen in de Eredivisie natuurlijk.
[..]
Berghuis was vorig seizoen wel gedeeld topscorer
Dat wordt dan eventueel een uitwedstrijd, of wellicht in de middag?quote:Op maandag 17 mei 2021 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord kan bij het bereiken van de finale van de play-offs zaterdag niet in de eigen Kuip spelen. De gemeente Rotterdam heeft de KNVB laten weten dat een thuiswedstrijd van Feyenoord in combinatie met de finale van het Songfestival niet haalbaar is voor de politie.
De KNVB overlegt momenteel met Feyenoord wat de mogelijke alternatieven zijn, aldus een woordvoerder. Mogelijk wordt de finale dan verplaatst naar een andere stad.
De ploeg van trainer Dick Advocaat neemt het woensdag in De Kuip op tegen stadgenoot Sparta. De winnaar strijdt zaterdag met FC Utrecht of FC Groningen om een ticket voor de tweede voorronde van de Conference League. Sparta speelt uit als het de finale haalt.
De finale naar een andere dag verplaatsen, is volgens de KNVB in principe niet mogelijk. De reglementen die zijn opgesteld voor de play-offs staan dat niet toe.
https://www.nu.nl/voetbal(...)ival.html?redirect=1
Zoals ik het lees is het de hele dag niet mogelijk in Rotterdam dus ze zullen wel uitwijken.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt dan eventueel een uitwedstrijd, of wellicht in de middag?
Hoezo maken de reglementen een verplaatsing niet mogelijk?quote:Op maandag 17 mei 2021 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord kan bij het bereiken van de finale van de play-offs zaterdag niet in de eigen Kuip spelen. De gemeente Rotterdam heeft de KNVB laten weten dat een thuiswedstrijd van Feyenoord in combinatie met de finale van het Songfestival niet haalbaar is voor de politie.
De KNVB overlegt momenteel met Feyenoord wat de mogelijke alternatieven zijn, aldus een woordvoerder. Mogelijk wordt de finale dan verplaatst naar een andere stad.
De ploeg van trainer Dick Advocaat neemt het woensdag in De Kuip op tegen stadgenoot Sparta. De winnaar strijdt zaterdag met FC Utrecht of FC Groningen om een ticket voor de tweede voorronde van de Conference League. Sparta speelt uit als het de finale haalt.
De finale naar een andere dag verplaatsen, is volgens de KNVB in principe niet mogelijk. De reglementen die zijn opgesteld voor de play-offs staan dat niet toe.
Daar snap ik ook niets van nee. KNVB genot, nooit rekening houden met uitzonderingen.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoezo maken de reglementen een verplaatsing niet mogelijk?
Letterlijk de volgende dag, niet tegelijk met de finale van promotie/degradatie play offs, is nog alle tijd.
"Wereldstad Rotterdam"quote:Op maandag 17 mei 2021 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
Andersom zal volgens 'de reglementen' dan ook niet mogen dus het zal wel een thuiswedstrijd blijven. Ik verwacht dan in een ander stadion tijdens het songfestivalquote:Op maandag 17 mei 2021 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt dan eventueel een uitwedstrijd, of wellicht in de middag?
Ik ga er eigenlijk vanuit dat @onlogisch er naast heeft gegrepen. Want ja, wat kan die man eigenlijk wel?quote:Op maandag 17 mei 2021 19:08 schreef Scrummie het volgende:
@:Caland @:onlogisch en @:fetx in 1 vak. Gelukkig zitten zij wel op 1 lijn wat Advocaat betreft, anders kwam dit natuurlijk niet goed.
Gelachenquote:Op maandag 17 mei 2021 19:08 schreef Scrummie het volgende:
@:Caland @:onlogisch en @:fetx in 1 vak. Gelukkig zitten zij wel op 1 lijn wat Advocaat betreft, anders kwam dit natuurlijk niet goed.
Oh ik trok de snelle conclusie dat jij zijn slaaf was dit keer. Excuus.quote:Op maandag 17 mei 2021 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga er eigenlijk vanuit dat @:onlogisch er naast heeft gegrepen. Want ja, wat kan die man eigenlijk wel?
ernaastquote:Op maandag 17 mei 2021 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga er eigenlijk vanuit dat @:onlogisch er naast heeft gegrepen. Want ja, wat kan die man eigenlijk wel?
Het zolderkamervak?quote:Op maandag 17 mei 2021 19:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah, jammer dat ik daar niet zit voor het Fok!-sfeertje.
Ga je naar Ahoy morgen?quote:Op maandag 17 mei 2021 19:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik krijg morgen de staaf in mijn neus bij Excelsior.
Zo doen wel een beetje alle Rotterdamse clubs mee aan deze derby.
er naastquote:Op maandag 17 mei 2021 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
IK ZWAAI INDERDAAD NIET TERUGquote:Op maandag 17 mei 2021 20:14 schreef onlogisch het volgende:
Maar ik zit wel naast je @:Caland . Vak N(de letters dan hé.)
Even zwaaien vriend.
Ik moet ook in Kralingen volgens mij. Even kiekn'quote:Op maandag 17 mei 2021 20:20 schreef Erasmus het volgende:
Lekker nosefucken in Woudestein morgenmiddag, teringgezellig. Wordt dat gedaan in het hoofdgebouw?
Ja.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:22 schreef onlogisch het volgende:
Rotterdam - Kralingen
Honingerdijk 110, 3062 NX Rotterdam
Is dat op Woudenstein?
Echt hé. Ik hoest al 2 weken. Nu gelukkig veel minder en heb een test gedaan 2 weken geleden. Negatief uiteraard. Maar stel je voor... Kan je eindelijk weer eens naar de Kuip, test je positiefquote:Op maandag 17 mei 2021 20:24 schreef fetX het volgende:
Ik word echt woedend als ik per ongeluk nog positief test aangezien je tot een x aantal weken na corona nog een positieve test kan hebben.
Hoofdgebouw dus.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:22 schreef onlogisch het volgende:
Rotterdam - Kralingen
Honingerdijk 110, 3062 NX Rotterdam
Is dat op Woudenstein?
Hebben ze ook wel even verdiend. Hebben toch wel jarenlang moeten afzien tot aan zelfs de kelder van de Jupiler League. Het blijft in mijn ogen één van de mooiste Nederlandse clubs, na de onze danquote:Op maandag 17 mei 2021 20:38 schreef Erasmus het volgende:
Ik werd vandaag (als friendly banter) voor kakkerlak uitgemaakt door een Spartaan.
Da's lang geleden dat ze dat in je gezicht durfden te zeggen. Qua arrogantie beginnen ze nu iig op hun joodse vrienden uit de Bijlmer te lijken.
Ben het als geboren en Rotterdammert uit Feijenoord helemaal met je eens. Ik gun alle Rotterdamse clubs het succes die ze verdienen/horen te hebben. In de oertijd was Sparta sowieso niet uit het linkerrijtje weg te denken als subtopper, dus vind ik hun behaalde resultaat van afgelopen seizoen alleen maar mooi. Maar in onderlinge wedstrijden kunnen die junkies de tering genieten.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hebben ze ook wel even verdiend. Hebben toch wel jarenlang moeten afzien tot aan zelfs de kelder van de Jupiler League. Het blijft in mijn ogen één van de mooiste Nederlandse clubs, na de onze dan
Maar woensdag mogen ze kapot.
Aan de andere kant, Slot maakte van Dani de Wit ook een functionele middenvelder. Duidt wel op een vertrek van Kökcü denk ik.quote:
@De_Kraamquote:Van Beek in top 5: De meeste eigen doelpunten van deze eeuw in Europa
Sven van Beek
Het zijn de doelpunten die geen enkele speler wil maken: eigen goals. Toch ontkom je er als verdediger of doelman soms niet aan dat je de bal ongelukkig in je eigen doel verwerkt. Sommige spelers hebben hierin echter wat meer pech dan andere. Aangezien Willem II-verdediger Sven van Beek begin deze maand zijn zevende eigen doelpunt van zijn carrière maakte en daarmee een Eredivisierecord in handen kreeg, besloot Transfermarkt eens de database in te duiken om uit te vinden hoe de Nederlandse pechvogel zich verhoudt tot andere Europese verdedigers.
Van Beek is ook Europees gezien hard op weg om het record van meeste eigen doelpunten sinds de eeuwwisseling te veroveren. De Willem II'er staat zoals gezegd momenteel op zeven treffers en staat daarmee gedeeld vierde van alle spelers in de hoogste divisies van Europa. Slechts drie spelers maakten meer eigen doelpunten sinds 2000: voormalig Liverpool-verdediger Martin Skrtel, de Estse doelman Rauno Tutk (beiden acht eigen doelpunten) en de inmiddels gestopte Ierse verdediger Richard Dunne, die tien keer zijn eigen doelman wist te passeren.
Dat is waar. En Til vond ik dan wel weer beter dan Dani de Wit.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, Slot maakte van Dani de Wit ook een functionele middenvelder. Duidt wel op een vertrek van Kökcü denk ik.
Dani de Wit is ook een vreselijke speler.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, Slot maakte van Dani de Wit ook een functionele middenvelder. Duidt wel op een vertrek van Kökcü denk ik.
Nee, maar dat vind ik geen graadmeter.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan niet minder zijn dan Diemers toch?
Harroui zou leuk zijn maar daar zijn nog geen geruchten over toch?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dan wordt het middenveld volgend seizoen:
Harroui - Til - Toornstra
Kun je alvast invullen.
Nou ja. Je gaat er in ieder geval iets op vooruit dan.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kun je alvast invullen.
En toch viel ie niet uit de toon in een uitstekend AZ.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dani de Wit is ook een vreselijke speler.
Ik geloof niet echt in de komst van Harroui helaas. Zou wel een fijne toevoeging zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kun je alvast invullen.
Denk dat hij rustig gebracht gaat worden achter Til. Wehrmann zal ook wel op de bank komen. Voor dat overige plekje komen meer spelers in aanmerking, Teixeira, Diemers, Fer, Kelly, Burger en El Bouchataoui staan in ieder geval allemaal nog een seizoen onder contract alhoewel daar wel een hoop van zal mogen vertrekken of verhuurd wordenquote:
Benieuwd wat daarmee gaat gebeuren, ja. Zullen toch zeker 2 of 3 van gaan vertrekken of verhuurd worden en dus waarschijnlijk ook Kokcu. Dan mag er naast Til nog wel een middenvelder bij. Bij voorkeur cm/vm.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat hij rustig gebracht gaat worden achter Til. Wehrmann zal ook wel op de bank komen. Voor dat overige plekje komen meer spelers in aanmerking, Teixeira, Diemers, Fer, Kelly, Burger en El Bouchataoui staan in ieder geval allemaal nog een seizoen onder contract alhoewel daar wel een hoop van zal mogen vertrekken of verhuurd worden
Lijkt mij zeer waarschijnlijk dat Feyenoord achter Harroui aan zal gaan wanneer Kökcü vertrekt. Of het hem gaat worden heb ik flinke twijfels bij.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik geloof niet echt in de komst van Harroui helaas. Zou wel een fijne toevoeging zijn.
Zerrouki misschien een alternatief?
Harroui gaat ‘m denk ik niet worden de komende tijd dus als hij al nieuws verwachtte zal het niet Feyenoord zijn. Die hebben (nog) geen cent.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:22 schreef Scrummie het volgende:
Die Harroui zei volgens mij van 't weekend in interview na de wedstrijd dat ie binnen enkele dagen wel nieuws verwacht over een transfer. Maar ik meen dat Lille ook interesse had? En kost geld. Ik zie dat niet gebeuren.
Fer vertrekt wel hoor, die krijgt nog wel een leuk zakcentje elders dus die hoef je dan niet eens af te kopen. Persoonlijk denk ik eerder dat je Diemers en Teixeira niet zo makkelijk wegkrijgt alhoewel Diemers weinig kansen gaat krijgen. Teixeira kan nog wel waardevol zijn als Slot hem functioneel laat voetballen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Benieuwd wat daarmee gaat gebeuren, ja. Zullen toch zeker 2 of 3 van gaan vertrekken of verhuurd worden en dus waarschijnlijk ook Kokcu. Dan mag er naast Til nog wel een middenvelder bij. Bij voorkeur cm/vm.
Til, Antonucci, Toornstra, El Bouchataoui, Wehrmann, Fer en nog een aankoop dan maar (ik zie Fer niet zo snel vertrekken).
Ooit gaat Feyenoord dit soort spelers op tijd ophalen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:23 schreef Slobeend het volgende:
Harroui hadden ze vorig jaar al moeten halen, net als Schouten een jaar eeder. Maar nee hoor[ afbeelding ].
Waar moet Fer dan heen? Ik denk ook dat Diemers blijft. Het is treurige selectieopvulling maar je kan geen 15 spelers tegelijk wegsturen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Fer vertrekt wel hoor, die krijgt nog wel een leuk zakcentje elders dus die hoef je dan niet eens af te kopen. Persoonlijk denk ik eerder dat je Diemers en Teixeira niet zo makkelijk wegkrijgt alhoewel Diemers weinig kansen gaat krijgen. Teixeira kan nog wel waardevol zijn als Slot hem functioneel laat voetballen.
Burger blijft bij Sparta denk ik, Kelly zal wel bij een Britse amateurclub terecht komen. Bij El Bouchataoui weet ik het niet. Ik verwacht dat hij verhuurd gaat worden.
Dus Til, een aankoop (ik hoop vurig Harroui) en Toornstra als de voorlopige basis, met Antonucci, Wehrmann, Teixeira en Diemers erachter. Waarbij laatstgenoemde geen minuut meer gaat spelen.
Dat was die jongen van RKC dacht ik. Wel heeft Lille interesse.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:22 schreef Scrummie het volgende:
Die Harroui zei volgens mij van 't weekend in interview na de wedstrijd dat ie binnen enkele dagen wel nieuws verwacht over een transfer. Maar ik meen dat Lille ook interesse had? En kost geld. Ik zie dat niet gebeuren.
Ik was dus het afgelopen kwartier mijzelf de tyfus aan het zoeken naar die meme uit 2012 met vertrokken Fer en Wijnaldum die commentaar gaven in de trant van "ik wilde hogerop spelen/CL halen" en met de stand van Teletekst ertussen uit het seizoen waar we uiteindelijk 2de werden (en ironisch boven hen eindigden).quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ook niet. Nog steeds bizar dat hij voor 18 miljoen is vertrokken.
Ja? Nouja, kan ook, dan ben ik in de war. Geen zin op te zoeken eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was die jongen van RKC dacht ik. Wel heeft Lille interesse.
Er waren afgelopen weekend wel 20 spelers die iets hebben gezegd over een mogelijke transfer volgens mijquote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja? Nouja, kan ook, dan ben ik in de war. Geen zin op te zoeken eigenlijk.
Zandbak, China of Amerika ofzo. Heeft wel zijn verleden mee natuurlijk, het is een grote persoonlijkheid heb ik meegekregen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waar moet Fer dan heen? Ik denk ook dat Diemers blijft. Het is treurige selectieopvulling maar je kan geen 15 spelers tegelijk wegsturen.
Ja dat is ook waar. Ach ja, we zien het wel. Bij Rijnmond ging het er ook al over.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er waren afgelopen weekend wel 20 spelers die iets hebben gezegd over een mogelijke transfer volgens mij
Ja, ik heb die ergens nog op een oude ipad staan. Met een trollface. Was zeker wel leukquote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik was dus het afgelopen kwartier mijzelf de tyfus aan het zoeken naar die meme uit 2012 met vertrokken Fer en Wijnaldum die commentaar gaven in de trant van "ik wilde hogerop spelen/CL halen" en met de stand van Teletekst ertussen uit het seizoen waar we uiteindelijk 2de werden (en ironisch boven hen eindigden).
Weet iemand hier nog waar ik het over heb?
Neequote:Op maandag 17 mei 2021 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
BergossoGOAT
Is dit nu het tweede of derde seizoen op rij?
Nee niet zo gek gezien alle interviews over toekomstige transfers. Heb het opgezocht en bij Harroui was de strekking meer: ‘ik ga mij na de play-offs erin verdiepen’.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja? Nouja, kan ook, dan ben ik in de war. Geen zin op te zoeken eigenlijk.
Ja ik vind het ook maar klinken als een matige deal.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:38 schreef fetX het volgende:
Zo’n Til, hoeveel zou hij verdienen bij Spartak? 1,5 miljoen? 2? Gaat een duur jaartje worden. Mag hij er wel minstens 10 gaan maken.
Die pakt daar wel 2-3 mln lijkt me. Dus dat is zeker duur. Ik had trouwens in m'n hoofd dat er een aantal middenvelders transfervrij zouden vertrekken, maar dat valt even tegen. Met Tol erbij heb je er een stuk of 10 begin van het jaar. Dus dan moet je er nog zeker 3 kwijt.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:38 schreef fetX het volgende:
Zo’n Til, hoeveel zou hij verdienen bij Spartak? 1,5 miljoen? 2? Gaat een duur jaartje worden. Mag hij er wel minstens 10 gaan maken.
Bon: de Tquote:Guus Til naar Feyenoord
ROTTERDAM - Feyenoord is erin geslaagd om Guus Til naar De Kuip te halen. De middenvelder van Spartak Moskou leek een voor de Rotterdammers ’onmogelijk’ salaris te kosten, maar door een slimme deal met de Russen mag de voormalige AZ-speler toch op een huurtransfer naar Feyenoord rekenen.
De details van zijn transfer worden nu afgerond en Til zou al uitkijken naar het avontuur voor een jaar, omdat het zijn loopbaan van een nieuwe injectie moet voorzien. Feyenoord zou ruim een miljoen euro moeten betalen voor de huur van Til voor een heel seizoen.
Arne Slot
De komst van Til mag vooral worden toegeschreven aan de nieuwe trainer Arne Slot, die veel moeite heeft gedaan om Til ervan te overtuigen dat hij weer plezier in het voetballen bij hem zal gaan krijgen.
De coach heeft altijd een goede relatie met de speler gehad en daarvan profiteert Feyenoord nu. Spartak Moskou, dat bijna 20 miljoen euro (!) betaalde voor de technisch begaafde en dynamische middenvelder, zou Til aanvankelijk voor twee jaar verhuren aan het Duitse Freiburg. Daarbij was bedongen dat Til een minimaal aantal wedstrijden zou spelen elk seizoen.
Enkelblessure
Een enkelblessure gooide als eerste roet in het eten, vervolgens kwam Til door een veranderd spelsysteem bij de Duitsers nauwelijks aan de bak. Daarop besloot de Russische club Til weg te halen uit Freiburg. In de Eredivisie kan Til verzekerd zijn dat hij bij Feyenoord wel een basisplaats krijgt.
De Rotterdammers wachten nu op het laatste papierwerk van Spartak Moskou en uiteindelijk de handtekening van Til. Maar die weet al wat hij wil.
Til, die in Zambia werd geboren, komt voort uit de jeugdopleiding van AZ, waar hij in 2010 als 13-jarige binnenkwam. De nu 1.86 meter lange speler speelde van 2016 tot 2019 in het eerste elftal van AZ en verhuisde toen naar Moskou. Vorig jaar werd hij uitgeleend aan SC Freiburg. Hij kwam een keer uit voor het Nederlands elftal.
netto waarschijnlijk, zat even te kijken maar die heeft amper gevoetbald afgelopen jaarquote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:38 schreef fetX het volgende:
Wat houdt die "slimme deal" in dan?quote:
Ja ik weet precies waar je het over hebt. Dat je Fer zo achterom ziet kijken met een tekst van "Bij Twente speel je toch voor de prijzen" eronder. Kan m ook niet meer vinden.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik was dus het afgelopen kwartier mijzelf de tyfus aan het zoeken naar die meme uit 2012 met vertrokken Fer en Wijnaldum die commentaar gaven in de trant van "ik wilde hogerop spelen/CL halen" en met de stand van Teletekst ertussen uit het seizoen waar we uiteindelijk 2de werden (en ironisch boven hen eindigden).
Weet iemand hier nog waar ik het over heb?
1 miljoen valt me dan nog mee wat Feyenoord gaat betalen. En ben ook wel benieuwd wat die ‘slimme deal’ inhoudt. Optie tot koop?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 09:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
netto waarschijnlijk, zat even te kijken maar die heeft amper gevoetbald afgelopen jaar
Diemers naar Moskou.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 09:41 schreef fetX het volgende:
[..]
1 miljoen valt me dan nog mee wat Feyenoord gaat betalen. En ben ook wel benieuwd wat die ‘slimme deal’ inhoudt. Optie tot koop?
Wat denk jij? Een goede toevoeging?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 09:42 schreef El-Stinho het volgende:
Diepte in je spel zoals Guus Til dat heeft is onnederlands.
Geen idee. Niet mijn type-voetballer, maar Slot heeft net als Draufganger De Wit wel graag zo'n 10 in het elftal.quote:
Een eigen catchfrase is belangrijk onder de transferscoop twitterautistenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 09:59 schreef Caland het volgende:
Ik krijg een beetje jeuk van dat it's happening
het is hopen op een happy endingquote:Op dinsdag 18 mei 2021 09:59 schreef Caland het volgende:
Absoluut. Niet doen alsof het bijzonder is dat er nu eens op het oog logische dingen gedaan worden, dat moet de norm zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 09:59 schreef Caland het volgende:
Heb de afspraak maar verzet naar vanavond, kwamen opeens extra testlocaties bij ook. Morgen ook lekker naar het terras denk ik, die zijn toch tot 8 open dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 10:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zometeen coronatestje doen!! It’s happening 🤝
Daarvoor hoeft @FeyenoordTM maar één keer voorover buigen in de Keerweer na een paar Kopstootjes en dan heeft hij al makkelijk beet hoor. 🤝quote:
Zeker, verstandig plan. Ik ga zelf met mijn vader een potje squashen voor de wedstrijd, sportzalen zijn ook weer open natuurlijkquote:Op dinsdag 18 mei 2021 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb de afspraak maar verzet naar vanavond, kwamen opeens extra testlocaties bij ook. Morgen ook lekker naar het terras denk ik, die zijn toch tot 8 open dan?
'Op een oor na gevild' is correct en tevens juist.quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:38 schreef Rocket Ride het volgende:
Til lijkt me wel een aardige speler voor ons. Jammer dat het alleen via huur kan, maar wel begrijpelijk gezien hun investering.
Wordt weer een jaar genieton van woordgrapjes als It aint'over Til it's over. Til we meet again. En misschien wordt Tante Til zelfs wel van stal gehaald door een creatieveling.
AZ is alleen maar ons beleid aan het kopiëren, met hun oud-feyenoorders terug naar de Eredivisie halenquote:
Niemand.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie is de winnaar geworden van de FOK! poll die jij wekelijks maakte?
Met een uitstekende trainerquote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:39 schreef Maastoren het volgende:
Sparta is gewoon een heel lastige ploeg om tegen te spelen.
Pussy.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn neus trouwens weer totaal verkracht.
Kuttest.
Dit is toch zo’n net niet test?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kuttest.
ik zie ze te weinig om het te beoordelen maar is hij niet gewoon een jongere versie van Dick, als in achterin de ruimtes klein houden en wachten op de kansen die gaan komen?quote:
Ik doelde er meer op dat Dick dat straks ongetwijfeld gaat zeggen, die twee hebben een beetje een bromance.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zie ze te weinig om het te beoordelen maar is hij niet gewoon een jongere versie van Dick, als in achterin de ruimtes klein houden en wachten op de kansen die gaan komen?
Ook weer eens wat anders, meestal is dat pas een dag na een bezoek aan de Kuipquote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kuttest.
Oh, dacht dat die juist beter te doen waren.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, is wel echt flink vervelend
Beide zijn prima te doen. Gurley is een mietje.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, dacht dat die juist beter te doen waren.
Doe toch eens normaal.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:15 schreef Scrummie het volgende:
Oh shit, ik schold. @:Lenny_leonard SORRY!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben ook zojuist keihard in mijn neus te grazen genomen op Woudestein, die shit went nooit.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kuttest.
Doel je dan niet op het Kralingse bos?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben ook zojuist keihard in mijn neus te grazen genomen op Woudestein, die shit went nooit.
Te grazen genomen worden op Woudestein kan ik mij helaas nog pre-corona eea herinneren.
O grappig dan was je gelijk met mijquote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben ook zojuist keihard in mijn neus te grazen genomen op Woudestein, die shit went nooit.
Te grazen genomen worden op Woudestein kan ik mij helaas nog pre-corona eea herinneren.
Kan niet wachten tot de festivals, dan is het je neusje dubbel verkrachtenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook weer eens wat anders, meestal is dat pas een dag na een bezoek aan de Kuip
huehuehuehuehue
De sneltesten die ik had bij de GGD zijn uitstekend te doen. Bij deze wroeten ze 5 a 10 secondes met dat wattenstaafje diep in je neus. Niet fijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, dacht dat die juist beter te doen waren.
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De sneltesten die ik had bij de GGD zijn uitstekend te doen. Bij deze wroeten ze 5 a 10 secondes met dat wattenstaafje diep in je neus. Niet fijn.
Gelachen, als de sodemieter een like aan je uitgedeeld.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook weer eens wat anders, meestal is dat pas een dag na een bezoek aan de Kuip
huehuehuehuehue
I like the way you think.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O grappig dan was je gelijk met mij
En inderdaad we zijn wel eens eerder met een negatief resultaat uit Woudestein gekomen maar daarop volgde een prima thuispot
Wedstrijdje Feyenoord belangrijker dan het songfestivalquote:
Lijkt mij wel ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:29 schreef M.Melandri het volgende:
Wedstrijdje Feyenoord belangrijker dan het songfestival
Lekker boeiend die travestieten die een liedje zingen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:31 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
[..]
Leg de kijkcijfers maar naast elkaar.
Kan wel zijn, maar er kijken wel 180 miljoen mensen naar. Naar Feyenoord-Utrecht misschien 1% van dat aantal.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker boeiend die travestieten die een liedje zingen.
ik vind het eerder absurd dat de burgemeester van een stad met pretenties het voetbal uitsluit, kan toch makkelijk naast elkaarquote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:31 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
[..]
Leg de kijkcijfers maar naast elkaar.
Wat? Fuck dat songfestival en al die teringmongolen die dat kijken en nog erger eraan mee doen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:29 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Wedstrijdje Feyenoord belangrijker dan het songfestivalWat een triest figuur is opa Dick ook.
Het kan ook, normaal gesproken. 2019 was er zelfs een avondwedstrijd (uitverkocht, 45.000) tegen ADO terwijl in Ahoy VVAL was met 13.000 bezoekers.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het eerder absurd dat de burgemeester van een stad met pretenties het voetbal uitsluit, kan toch makkelijk naast elkaar
https://twitter.com/ESPNnl/status/1394621580517552130quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat? Fuck dat songfestival en al die teringmongolen die dat kijken en nog erger eraan mee doen.
Uh oke.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:37 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
https://twitter.com/ESPNnl/status/1394621580517552130
Om te lachen die man.
Oh vreemd ik dacht eigenljk wel dat er meer mensen naar Feyenoord-Utrecht zouden kijken achter een betaalzender.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:33 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar er kijken wel 180 miljoen mensen naar. Naar Feyenoord-Utrecht misschien 1% van dat aantal.
Ja was wel een beetje domme opmerking, ik vind het allemaal wel begrijpelijk. Die wedstrijd moet gewoon ook naar zondag kunnen, dat maakt allemaal geen reet uit johquote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:33 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar er kijken wel 180 miljoen mensen naar. Naar Feyenoord-Utrecht misschien 1% van dat aantal.
Nee, het moet gewoon tegelijk kunnen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja was wel een beetje domme opmerking, ik vind het allemaal wel begrijpelijk. Die wedstrijd moet gewoon ook naar zondag kunnen, dat maakt allemaal geen reet uit joh
Al gooi je het op het open net. In het buitenland kijkt er geen hond naar.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh vreemd ik dacht eigenljk wel dat er meer mensen naar Feyenoord-Utrecht zouden kijken achter een betaalzender.
Ja dat vind ik nog het meest bijzondere. Waarom is die zaterdag zo heilig?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja was wel een beetje domme opmerking, ik vind het allemaal wel begrijpelijk. Die wedstrijd moet gewoon ook naar zondag kunnen, dat maakt allemaal geen reet uit joh
Dit had de KNVB vooraf al kunnen voorkomen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik nog het meest bijzondere. Waarom is die zaterdag zo heilig?
Ja, want al die Feyenoord supporters kunnen niet wachten om zaterdag het songfestival te kijken?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het vanuit een commercieel en logistiek perspectief sowieso een beetje oenig om de finale van de play-offs op dezelfde avond te doen als het songfestival in Nederland.
Oh, vreemd.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:41 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Al gooi je het op het open net. In het buitenland kijkt er geen hond naar.
1,8 miljoen zou ESPN willen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:33 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Nee ik vind het niet handig om een wedstrijd in te plannen op hetzelfde moment als dat een van de grootste internationale evenementen van de wereld in Nederland wordt gehouden, ongeacht of Feyenoord mee zou spelen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, want al die Feyenoord supporters kunnen niet wachten om zaterdag het songfestival te kijken?
Of ben je cynisch? Of begrijp ik je verkeerd?
Maandag is zelfs nog een optie.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik vind het niet handig om een wedstrijd in te plannen op hetzelfde moment als dat een van de grootste internationale evenementen van de wereld in Nederland wordt gehouden, ongeacht of Feyenoord mee zou spelen.
Je mag het songfestival kut vinden maar gezien de grootte er van had je kunnen voorspellen dat alles mag wijken. Had het gewoon lekker zondag gespeeld, dat levert vermoedelijk ook veel meer kijkcijfers op.
Het songfestival is qua risicoprofiel natuurlijk wel even wat anders dan een gemiddeld concertje kan ik me zo voorstellen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het eerder absurd dat de burgemeester van een stad met pretenties het voetbal uitsluit, kan toch makkelijk naast elkaar
Het gaat niet om of ik iets kut vind of niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik vind het niet handig om een wedstrijd in te plannen op hetzelfde moment als dat een van de grootste internationale evenementen van de wereld in Nederland wordt gehouden, ongeacht of Feyenoord mee zou spelen.
Je mag het songfestival kut vinden maar gezien de grootte er van had je kunnen voorspellen dat alles mag wijken. Had het gewoon lekker zondag gespeeld, dat levert vermoedelijk ook veel meer kijkcijfers op.
Het is dat Feyenoord er aan mee kan doen maar Utrecht-Sparta trekt ook zonder concurrentie geen enkele kijkerquote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het vanuit een commercieel en logistiek perspectief sowieso een beetje oenig om de finale van de play-offs op dezelfde avond te doen als het songfestival in Nederland.
daar zit wel wat in maar dat is meer intel dan ME bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Het songfestival is qua risicoprofiel natuurlijk wel even wat anders dan een gemiddeld concertje kan ik me zo voorstellen.
Ik denk dat het niet alleen gaat om het aantal bezoekers.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het gaat niet om of ik iets kut vind of niet.
Zoals ik al zeg net, in 2019 kon er prima een VVAL (13.000) en een uitverkochte Kuip tegen ADO tegelijk worden georganiseerd.
Ik snap niet zo dat iedereen zo makkelijk 'oh nou dan zondag maar' of 'oh nou dan maar uit spelen ergens' zegt terwijl het gewoon kan. En je jezelf als stad eigenlijk niet meer serieus kan nemen als je geen twee evenementen tegelijk met in totaal 10.000 (!) bezoekers kan organiseren.
Oh, dat absoluut.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar zit wel wat in maar dat is meer intel dan ME bijvoorbeeld
Wat zou dan het argument zijn? Ik las dat politie vooral dwars zat, dus ik ging er dan vanuit dat het om aantallen zou gaan.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet alleen gaat om het aantal bezoekers.
Juist dat is zo’n potje wat ik nog best aan zou zetten als er niks beters is. Staat toch wat op het spel dan (zeker voor Sparta), vooral nu het over één wedstrijd is.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is dat Feyenoord er aan mee kan doen maar Utrecht-Sparta trekt ook zonder concurrentie geen enkele kijker
Israel doet mee hè, dus misschien verwachten ze demonstraties of ergerquote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat zou dan het argument zijn? Ik las dat politie vooral dwars zat, dus ik ging er dan vanuit dat het om aantallen zou gaan.
Zou kunnen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Israel doet mee hè, dus misschien verwachten ze demonstraties of erger
DickGod.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:37 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
https://twitter.com/ESPNnl/status/1394621580517552130
Om te lachen die man.
altijd weer problemen als die joden in rotterdam komenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een enorm high profile evenement als het gaat om terrorisme/mogelijk doelwit. Ik ben niet zo bekend met de mankrachten die dat kost of uberhaupt de veiligheidsmaatregelen daar omheen, maar simpel bezoekers tellen lijkt me dan ook niet helemaal eerlijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat zou dan het argument zijn? Ik las dat politie vooral dwars zat, dus ik ging er dan vanuit dat het om aantallen zou gaan.
Daar kan ik nog wel inkomen inderdaad. Nouja, we wachten het af. Eerst maar 's morgen winnen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een enorm high profile evenement als het gaat om terrorisme/mogelijk doelwit. Ik ben niet zo bekend met de mankrachten die dat kost of uberhaupt de veiligheidsmaatregelen daar omheen, maar simpel bezoekers tellen lijkt me dan ook niet helemaal eerlijk.
Precies, en ook een enorm bekeken evenement. Als er iets mis gaat zijn de gevolgen voor Rotterdam en haar image een stuk heftiger dan wanneer er iets gebeurt bij Vrienden Live ofzoiets. Ik begrijp wel dat ze alle focus willen gooien op een dergelijk evenement.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een enorm high profile evenement als het gaat om terrorisme/mogelijk doelwit. Ik ben niet zo bekend met de mankrachten die dat kost of uberhaupt de veiligheidsmaatregelen daar omheen, maar simpel bezoekers tellen lijkt me dan ook niet helemaal eerlijk.
dat zal met ESPN te maken hebben neem ik aan?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Probleem ligt echt bij de KNVB die geen enkele uitzondering willen maken op een thuiswedstrijd zaterdagavond. Daar maken ze het alleen zichzelf moeilijk mee.
Til en Antonucci worden dus de opties op 10. Benieuwd wie ze op het oog hebben als spelmaker, want geen van de huidige middenvelders kan die rol goed invullen. De vacante positie kan je alvast invullen met Toornstra en Wehrmann.quote:
Ze hebben het over reglementen van de play-offs, dat het ergens vast staat dat die wedstrijd zaterdagavond gespeeld moet worden.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zal met ESPN te maken hebben neem ik aan?
ik zie alleen dit:quote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze hebben het over reglementen van de play-offs, dat het ergens vast staat dat die wedstrijd zaterdagavond gespeeld moet worden.
Wat redelijk lachwekkend is.
Rinusquote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eurovisie Songfestival is de allergrootste non-sport evenement ter wereld, en dat is deze week dus op Zuid.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die verdomde artikel 5 ook altijd.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zie alleen dit:
Artikel 5 – Finale
In de finale, op zaterdag 22 mei 2021, komen de navolgende deelnemers tegen elkaar uit:
- in wedstrijd C: de winnaar van wedstrijd A tegen de winnaar van wedstrijd B.
Artikel 6 – Verbod van overheidswege
1. Indien een door het bestuur betaald voetbal vastgestelde play-offwedstrijd ET van overheidswege
wordt verboden, is het de betaaldvoetbalorganisatie in kwestie toegestaan de desbetreffende wedstrijd
op dezelfde dag en hetzelfde tijdstip op neutraal terrein te spelen.
2. De alsdan verantwoordelijke burgemeester heeft de bevoegdheid nadere en/of beperkende
voorwaarden te stellen aan de veiligheidsorganisatie.
3. Indien het niet mogelijk blijkt de desbetreffende wedstrijd met inachtneming van het bepaalde in dit
artikel op neutraal terrein te doen spelen, dan wordt de desbetreffende thuisspelende deelnemer
geacht de desbetreffende ronde te hebben verloren.
https://www.knvb.nl/downl(...)oen-2020-21-01082020
En zaterdagmiddag in Rotterdam?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zie alleen dit:
Artikel 5 – Finale
In de finale, op zaterdag 22 mei 2021, komen de navolgende deelnemers tegen elkaar uit:
- in wedstrijd C: de winnaar van wedstrijd A tegen de winnaar van wedstrijd B.
Artikel 6 – Verbod van overheidswege
1. Indien een door het bestuur betaald voetbal vastgestelde play-offwedstrijd ET van overheidswege
wordt verboden, is het de betaaldvoetbalorganisatie in kwestie toegestaan de desbetreffende wedstrijd
op dezelfde dag en hetzelfde tijdstip op neutraal terrein te spelen.
2. De alsdan verantwoordelijke burgemeester heeft de bevoegdheid nadere en/of beperkende
voorwaarden te stellen aan de veiligheidsorganisatie.
3. Indien het niet mogelijk blijkt de desbetreffende wedstrijd met inachtneming van het bepaalde in dit
artikel op neutraal terrein te doen spelen, dan wordt de desbetreffende thuisspelende deelnemer
geacht de desbetreffende ronde te hebben verloren.
https://www.knvb.nl/downl(...)oen-2020-21-01082020
vreemde is dat er geen tijd staat maar bij artikel 6.1 weer wel datum en dezelfde tijd genoemd wordt voor spelen elders, dan klopt wel dat het niet anders kanquote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die verdomde artikel 5 ook altijd.
Ze kunnen toch wel 6.500 man managen rondom de Kuip. Ik denk niet dat je veel meer politieinzet hebt voor die 2 uitgekleede evenementen dan versus 1 vol evenementen. Alleen al omdat je nu de vervoersbewegingen nagenoeg niet hoeft te managen. Een beetje burgemeester regelt dit gewoon.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)naar-nieuw-feyenoordquote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:18 schreef Scrummie het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)naar-nieuw-feyenoord
Telegraaf artikel, premium. Iemand die het kan delen?
SJANKERLULquote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:42 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Staat echt niets bijzonders in maar als ik het moet pmen geef je maar een gil. Hier plaatsen mag helaas niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:18 schreef Scrummie het volgende:
Oh nee, dit is een prima review.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Staat echt niets bijzonders in maar als ik het moet pmen geef je maar een gil. Hier plaatsen mag helaas niet.
Zijn gewoon de uitspraken van Dickie van vanmiddag. Volgende keer stuur je maar een berichtje voor een T artikel.quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:18 schreef Scrummie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]Dit is wel een beetje niveau ‘stevige kerels a la douglas’ achter een paywall inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Zou wel hilarisch zijn als we morgen winnen en op basis van deze onzin alsnog reglementair verliezen in de finalequote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die verdomde artikel 5 ook altijd.
KNVBquote:Burgemeester Aboutaleb en KNVB-reglementen staan in de weg
AMSTERDAM - Weet Feyenoord zich woensdagavond ten koste van Sparta te kwalificeren voor de finale van de play-offs voor Europees voetbal, dan is de kans aanwezig dat de club bij voorbaat wordt aangemerkt als de verliezer van die eindstrijd.
Dit omdat burgemeester Aboutaleb van Rotterdam verbiedt om de finale zaterdagavond tegen de winnaar van FC Utrecht-FC Groningen in De Kuip te laten spelen. Tegelijkertijd vindt een paar kilometer verderop in Ahoy namelijk het Eurovisiesongfestival plaats. De burgemeester is bevreesd voor ongeregeldheden met fans van Feyenoord rond dat spektakel.
In de reglementen van de KNVB is opgenomen dat bij het niet doorgaan van de finale door overheidswege de wedstrijd verplaatst moet worden naar een neutrale locatie, op dezelfde datum en hetzelfde tijdstip.
De voetbalbond is samen met Feyenoord volop bezig om stadions en burgemeesters van andere voetbalsteden te vragen of zij een finale met Feyenoord wil organiseren. De bereidheid daartoe is echter nauwelijks aanwezig, ook al omdat de finale als testevent met publiek gepland staat. Kan de wedstrijd niet op neutraal terrein worden afgewerkt dan wordt de uitspelende ploeg (FC Utrecht of FC Groningen) reglementair als winnaar aangemerkt.
De KNVB heeft met instemming van de stad Rotterdam voorgesteld om de finale een dag te verplaatsen, maar FC Utrecht en FC Groningen zien die verplaatsing niet zitten. Zij beroepen zich op het reglement, dat niet voorziet in een dergelijk uitstel.
Mocht Sparta woensdagavond Feyenoord uitschakelen dan doet het probleem zich niet voor, omdat in dat geval de finalewedstrijd wordt gespeeld in Utrecht of Groningen.
Zou het liggen aan de uitstekende reputatie van de Feyenoordfans?quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:19 schreef Caland het volgende:
De voetbalbond is samen met Feyenoord volop bezig om stadions en burgemeesters van andere voetbalsteden te vragen of zij een finale met Feyenoord wil organiseren.
Raar dat de reglementen niet in een zondagpot voorzien ja. Ook nogal kneuzig van Abou als je zo'n pot niet zou mogen spelen.quote:
Neuh, gemeenten zullen bij voorbaat al nee zeggen. Helemaal in de huidige situatie natuurlijk.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:24 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zou het liggen aan de uitstekende reputatie van de Feyenoordfans?
Onmogelijk dat de KNVB dat laat gebeuren toch? Ik vrees dat ze dan maar het publiek schrappen.quote:
Ik vind het kansloos dat de KNVB blijkbaar niet in staat is om zo'n pot gewoon met een dag (of twee) te verplaatsen. Waarom zou je daar toestemming van de clubs voor nodig hebben? Gewoon opleggen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Onmogelijk dat de KNVB dat laat gebeuren toch? Ik vrees dat ze dan maar het publiek schrappen.
Wat is de nieuwswaarde hiervan? Praktisch elke voetballer zit in het vastgoed tegenwoordig.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:27 schreef StephanL het volgende:
Feyenoordvoetballer duikt op als huisjesmelker in Leidse Vogelwijk. Zorgen alom
Haps
Waarom zijn Utrecht en Groningen daar überhaupt tegen? Het maakt voor die clubs toch geen zak uit?quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het kansloos dat de KNVB blijkbaar niet in staat is om zo'n pot gewoon met een dag (of twee) te verplaatsen. Waarom zou je daar toestemming van de clubs voor nodig hebben? Gewoon opleggen.
Gewoon lekker kinderachtig wijzen op reglementen en hopen dat je mocht de situatie zich voordoen thuis speelt of automatisch wint. In het geval van Utrecht zou ik dat ook doen trouwens na vorig seizoen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Waarom zijn Utrecht en Groningen daar überhaupt tegen? Het maakt voor die clubs toch geen zak uit?
Erg jammer.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon lekker kinderachtig wijzen op reglementen en hopen dat je mocht de situatie zich voordoen thuis speelt of automatisch wint. In het geval van Utrecht zou ik dat ook doen trouwens na vorig seizoen.
Omdat het een voetballer is waarschijnlijk.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is de nieuwswaarde hiervan? Praktisch elke voetballer zit in het vastgoed tegenwoordig.
Zo niet dan voel ik zaterdagavond een PMDS voor het Ahoy aankomen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die wedstrijd gaat 100% zeker gespeeld worden.
Ja natuurlijk, maar vind de kinderachtige opstelling van Utrecht/Groningen jammer.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die wedstrijd gaat 100% zeker gespeeld worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |