netto waarschijnlijk, zat even te kijken maar die heeft amper gevoetbald afgelopen jaarquote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:38 schreef fetX het volgende:
Zo’n Til, hoeveel zou hij verdienen bij Spartak? 1,5 miljoen? 2? Gaat een duur jaartje worden. Mag hij er wel minstens 10 gaan maken.
Wat houdt die "slimme deal" in dan?quote:
Ja ik weet precies waar je het over hebt. Dat je Fer zo achterom ziet kijken met een tekst van "Bij Twente speel je toch voor de prijzen" eronder. Kan m ook niet meer vinden.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik was dus het afgelopen kwartier mijzelf de tyfus aan het zoeken naar die meme uit 2012 met vertrokken Fer en Wijnaldum die commentaar gaven in de trant van "ik wilde hogerop spelen/CL halen" en met de stand van Teletekst ertussen uit het seizoen waar we uiteindelijk 2de werden (en ironisch boven hen eindigden).
Weet iemand hier nog waar ik het over heb?
1 miljoen valt me dan nog mee wat Feyenoord gaat betalen. En ben ook wel benieuwd wat die ‘slimme deal’ inhoudt. Optie tot koop?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 09:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
netto waarschijnlijk, zat even te kijken maar die heeft amper gevoetbald afgelopen jaar
Diemers naar Moskou.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 09:41 schreef fetX het volgende:
[..]
1 miljoen valt me dan nog mee wat Feyenoord gaat betalen. En ben ook wel benieuwd wat die ‘slimme deal’ inhoudt. Optie tot koop?
Wat denk jij? Een goede toevoeging?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 09:42 schreef El-Stinho het volgende:
Diepte in je spel zoals Guus Til dat heeft is onnederlands.
Geen idee. Niet mijn type-voetballer, maar Slot heeft net als Draufganger De Wit wel graag zo'n 10 in het elftal.quote:
Een eigen catchfrase is belangrijk onder de transferscoop twitterautistenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 09:59 schreef Caland het volgende:
Ik krijg een beetje jeuk van dat it's happening
het is hopen op een happy endingquote:Op dinsdag 18 mei 2021 09:59 schreef Caland het volgende:
Absoluut. Niet doen alsof het bijzonder is dat er nu eens op het oog logische dingen gedaan worden, dat moet de norm zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 09:59 schreef Caland het volgende:
Heb de afspraak maar verzet naar vanavond, kwamen opeens extra testlocaties bij ook. Morgen ook lekker naar het terras denk ik, die zijn toch tot 8 open dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 10:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zometeen coronatestje doen!! It’s happening 🤝
Daarvoor hoeft @FeyenoordTM maar één keer voorover buigen in de Keerweer na een paar Kopstootjes en dan heeft hij al makkelijk beet hoor. 🤝quote:
Zeker, verstandig plan. Ik ga zelf met mijn vader een potje squashen voor de wedstrijd, sportzalen zijn ook weer open natuurlijkquote:Op dinsdag 18 mei 2021 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb de afspraak maar verzet naar vanavond, kwamen opeens extra testlocaties bij ook. Morgen ook lekker naar het terras denk ik, die zijn toch tot 8 open dan?
'Op een oor na gevild' is correct en tevens juist.quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:38 schreef Rocket Ride het volgende:
Til lijkt me wel een aardige speler voor ons. Jammer dat het alleen via huur kan, maar wel begrijpelijk gezien hun investering.
Wordt weer een jaar genieton van woordgrapjes als It aint'over Til it's over. Til we meet again. En misschien wordt Tante Til zelfs wel van stal gehaald door een creatieveling.
AZ is alleen maar ons beleid aan het kopiëren, met hun oud-feyenoorders terug naar de Eredivisie halenquote:
Niemand.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie is de winnaar geworden van de FOK! poll die jij wekelijks maakte?
Met een uitstekende trainerquote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:39 schreef Maastoren het volgende:
Sparta is gewoon een heel lastige ploeg om tegen te spelen.
Pussy.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn neus trouwens weer totaal verkracht.
Kuttest.
Dit is toch zo’n net niet test?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kuttest.
ik zie ze te weinig om het te beoordelen maar is hij niet gewoon een jongere versie van Dick, als in achterin de ruimtes klein houden en wachten op de kansen die gaan komen?quote:
Ik doelde er meer op dat Dick dat straks ongetwijfeld gaat zeggen, die twee hebben een beetje een bromance.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zie ze te weinig om het te beoordelen maar is hij niet gewoon een jongere versie van Dick, als in achterin de ruimtes klein houden en wachten op de kansen die gaan komen?
Ook weer eens wat anders, meestal is dat pas een dag na een bezoek aan de Kuipquote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kuttest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |