Oh, dacht dat die juist beter te doen waren.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, is wel echt flink vervelend
Beide zijn prima te doen. Gurley is een mietje.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, dacht dat die juist beter te doen waren.
Doe toch eens normaal.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:15 schreef Scrummie het volgende:
Oh shit, ik schold. @:Lenny_leonard SORRY!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben ook zojuist keihard in mijn neus te grazen genomen op Woudestein, die shit went nooit.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn neus trouwens weer totaal verkracht.
Kuttest.
Doel je dan niet op het Kralingse bos?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben ook zojuist keihard in mijn neus te grazen genomen op Woudestein, die shit went nooit.
Te grazen genomen worden op Woudestein kan ik mij helaas nog pre-corona eea herinneren.
O grappig dan was je gelijk met mijquote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben ook zojuist keihard in mijn neus te grazen genomen op Woudestein, die shit went nooit.
Te grazen genomen worden op Woudestein kan ik mij helaas nog pre-corona eea herinneren.
Kan niet wachten tot de festivals, dan is het je neusje dubbel verkrachtenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook weer eens wat anders, meestal is dat pas een dag na een bezoek aan de Kuip
huehuehuehuehue
De sneltesten die ik had bij de GGD zijn uitstekend te doen. Bij deze wroeten ze 5 a 10 secondes met dat wattenstaafje diep in je neus. Niet fijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, dacht dat die juist beter te doen waren.
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De sneltesten die ik had bij de GGD zijn uitstekend te doen. Bij deze wroeten ze 5 a 10 secondes met dat wattenstaafje diep in je neus. Niet fijn.
Gelachen, als de sodemieter een like aan je uitgedeeld.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook weer eens wat anders, meestal is dat pas een dag na een bezoek aan de Kuip
huehuehuehuehue
I like the way you think.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O grappig dan was je gelijk met mij
En inderdaad we zijn wel eens eerder met een negatief resultaat uit Woudestein gekomen maar daarop volgde een prima thuispot
Wedstrijdje Feyenoord belangrijker dan het songfestivalquote:
Lijkt mij wel ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:29 schreef M.Melandri het volgende:
Wedstrijdje Feyenoord belangrijker dan het songfestival
Lekker boeiend die travestieten die een liedje zingen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:31 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
[..]
Leg de kijkcijfers maar naast elkaar.
Kan wel zijn, maar er kijken wel 180 miljoen mensen naar. Naar Feyenoord-Utrecht misschien 1% van dat aantal.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker boeiend die travestieten die een liedje zingen.
ik vind het eerder absurd dat de burgemeester van een stad met pretenties het voetbal uitsluit, kan toch makkelijk naast elkaarquote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:31 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
[..]
Leg de kijkcijfers maar naast elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |