https://www.telegraaf.nl/(...)naar-nieuw-feyenoordquote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:18 schreef Scrummie het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)naar-nieuw-feyenoord
Telegraaf artikel, premium. Iemand die het kan delen?
SJANKERLULquote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:42 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Staat echt niets bijzonders in maar als ik het moet pmen geef je maar een gil. Hier plaatsen mag helaas niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:18 schreef Scrummie het volgende:
Oh nee, dit is een prima review.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Staat echt niets bijzonders in maar als ik het moet pmen geef je maar een gil. Hier plaatsen mag helaas niet.
Zijn gewoon de uitspraken van Dickie van vanmiddag. Volgende keer stuur je maar een berichtje voor een T artikel.quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:18 schreef Scrummie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]Dit is wel een beetje niveau ‘stevige kerels a la douglas’ achter een paywall inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Zou wel hilarisch zijn als we morgen winnen en op basis van deze onzin alsnog reglementair verliezen in de finalequote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die verdomde artikel 5 ook altijd.
KNVBquote:Burgemeester Aboutaleb en KNVB-reglementen staan in de weg
AMSTERDAM - Weet Feyenoord zich woensdagavond ten koste van Sparta te kwalificeren voor de finale van de play-offs voor Europees voetbal, dan is de kans aanwezig dat de club bij voorbaat wordt aangemerkt als de verliezer van die eindstrijd.
Dit omdat burgemeester Aboutaleb van Rotterdam verbiedt om de finale zaterdagavond tegen de winnaar van FC Utrecht-FC Groningen in De Kuip te laten spelen. Tegelijkertijd vindt een paar kilometer verderop in Ahoy namelijk het Eurovisiesongfestival plaats. De burgemeester is bevreesd voor ongeregeldheden met fans van Feyenoord rond dat spektakel.
In de reglementen van de KNVB is opgenomen dat bij het niet doorgaan van de finale door overheidswege de wedstrijd verplaatst moet worden naar een neutrale locatie, op dezelfde datum en hetzelfde tijdstip.
De voetbalbond is samen met Feyenoord volop bezig om stadions en burgemeesters van andere voetbalsteden te vragen of zij een finale met Feyenoord wil organiseren. De bereidheid daartoe is echter nauwelijks aanwezig, ook al omdat de finale als testevent met publiek gepland staat. Kan de wedstrijd niet op neutraal terrein worden afgewerkt dan wordt de uitspelende ploeg (FC Utrecht of FC Groningen) reglementair als winnaar aangemerkt.
De KNVB heeft met instemming van de stad Rotterdam voorgesteld om de finale een dag te verplaatsen, maar FC Utrecht en FC Groningen zien die verplaatsing niet zitten. Zij beroepen zich op het reglement, dat niet voorziet in een dergelijk uitstel.
Mocht Sparta woensdagavond Feyenoord uitschakelen dan doet het probleem zich niet voor, omdat in dat geval de finalewedstrijd wordt gespeeld in Utrecht of Groningen.
Zou het liggen aan de uitstekende reputatie van de Feyenoordfans?quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:19 schreef Caland het volgende:
De voetbalbond is samen met Feyenoord volop bezig om stadions en burgemeesters van andere voetbalsteden te vragen of zij een finale met Feyenoord wil organiseren.
Raar dat de reglementen niet in een zondagpot voorzien ja. Ook nogal kneuzig van Abou als je zo'n pot niet zou mogen spelen.quote:
Neuh, gemeenten zullen bij voorbaat al nee zeggen. Helemaal in de huidige situatie natuurlijk.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:24 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zou het liggen aan de uitstekende reputatie van de Feyenoordfans?
Onmogelijk dat de KNVB dat laat gebeuren toch? Ik vrees dat ze dan maar het publiek schrappen.quote:
Ik vind het kansloos dat de KNVB blijkbaar niet in staat is om zo'n pot gewoon met een dag (of twee) te verplaatsen. Waarom zou je daar toestemming van de clubs voor nodig hebben? Gewoon opleggen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Onmogelijk dat de KNVB dat laat gebeuren toch? Ik vrees dat ze dan maar het publiek schrappen.
Wat is de nieuwswaarde hiervan? Praktisch elke voetballer zit in het vastgoed tegenwoordig.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:27 schreef StephanL het volgende:
Feyenoordvoetballer duikt op als huisjesmelker in Leidse Vogelwijk. Zorgen alom
Haps
Waarom zijn Utrecht en Groningen daar überhaupt tegen? Het maakt voor die clubs toch geen zak uit?quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het kansloos dat de KNVB blijkbaar niet in staat is om zo'n pot gewoon met een dag (of twee) te verplaatsen. Waarom zou je daar toestemming van de clubs voor nodig hebben? Gewoon opleggen.
Gewoon lekker kinderachtig wijzen op reglementen en hopen dat je mocht de situatie zich voordoen thuis speelt of automatisch wint. In het geval van Utrecht zou ik dat ook doen trouwens na vorig seizoen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Waarom zijn Utrecht en Groningen daar überhaupt tegen? Het maakt voor die clubs toch geen zak uit?
Erg jammer.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon lekker kinderachtig wijzen op reglementen en hopen dat je mocht de situatie zich voordoen thuis speelt of automatisch wint. In het geval van Utrecht zou ik dat ook doen trouwens na vorig seizoen.
Omdat het een voetballer is waarschijnlijk.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is de nieuwswaarde hiervan? Praktisch elke voetballer zit in het vastgoed tegenwoordig.
Zo niet dan voel ik zaterdagavond een PMDS voor het Ahoy aankomen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die wedstrijd gaat 100% zeker gespeeld worden.
Ja natuurlijk, maar vind de kinderachtige opstelling van Utrecht/Groningen jammer.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die wedstrijd gaat 100% zeker gespeeld worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |