Alsof ze die prijzen bekend durven te maken na die wantvertoning van de afgelopen weken.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:40 schreef fetX het volgende:
Feyenoord mag ook wel opschieten met info over de nieuwe seizoenkaarten.
Tot zover mijn ongeduld.
Daar had die marketeer het nog over in dat interview vorige week, volgens mij wachten ze op communicatie vanuit regering over wat er echt mogelijk is tegen die tijd.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:40 schreef fetX het volgende:
Feyenoord mag ook wel opschieten met info over de nieuwe seizoenkaarten.
Tot zover mijn ongeduld.
Ja was gewoon zo'n sneltestje die je ook bij de kruidvat kan kopen. Had binnen 10 minuten de uitslag in m'n app.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, geen idee.
@:Caland jij was laatst bij een wedstrijd. Was je test via fieldlab of GGD? En hoe snel ging dat?
is toch normaal als een wedstrijd gestaakt wordt, kan je moeilijk als KNVB zeggen, laat maar gaanquote:
De spelers moeten door de scheidsrechter naar binnen worden gestuurd toch? Die heeft daar de verantwoordelijkheid over.quote:
Waar maak je zo'n afspraak? Bij zo'n particulier toch?quote:Op maandag 17 mei 2021 13:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja was gewoon zo'n sneltestje die je ook bij de kruidvat kan kopen. Had binnen 10 minuten de uitslag in m'n app.
Heb uit voorzorg net maar meteen de afspraak ingepland. Woensdag rond kwart voor 6 in de avond
Nee.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Waar maak je zo'n afspraak? Bij zo'n particulier toch?
Thanks!quote:Op maandag 17 mei 2021 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee.
www.testenvoortoegang.nl
Kiezen voor sportwedstrijd kijken
quote:Op maandag 17 mei 2021 13:49 schreef fetX het volgende:
Ook voor de zekerheid maar afspraak ingepland
Maasgebouw ook open woensdag?quote:Op maandag 17 mei 2021 14:31 schreef Caland het volgende:
Vanavond kan je om 19.00u kaarten claimen dus. Gratis ook nog eens.
Hmm ik ga denk ik toch welquote:Op maandag 17 mei 2021 14:42 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
@:Caland (je weet het al) @:onlogisch @:FetX
Ja ik had je willen mentionen maar ik las dit;quote:
quote:Kinderen t/m 11 jaar mogen zonder sneltest het stadion betreden.
Ik had 'm met een half uur voor die pot.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, geen idee.
@:Caland jij was laatst bij een wedstrijd. Was je test via fieldlab of GGD? En hoe snel ging dat?
Ja heeft toch niet veel zin om mee te doen, mag niet van mijn ouders omdat het na mijn bedtijd isquote:Op maandag 17 mei 2021 14:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja ik had je willen mentionen maar ik las dit;
[..]
Waardeloos. Ik train jr. tot 19.00 uurquote:Op maandag 17 mei 2021 14:42 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
@:Caland (je weet het al) @:onlogisch @:FetX
Laat je toch een ander de zooi voor je regelen. Doe je hier immers ook!quote:Op maandag 17 mei 2021 15:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waardeloos. Ik train jr. tot 19.00 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |