Aan de andere kant, Slot maakte van Dani de Wit ook een functionele middenvelder. Duidt wel op een vertrek van Kökcü denk ik.quote:
@De_Kraamquote:Van Beek in top 5: De meeste eigen doelpunten van deze eeuw in Europa
Sven van Beek
Het zijn de doelpunten die geen enkele speler wil maken: eigen goals. Toch ontkom je er als verdediger of doelman soms niet aan dat je de bal ongelukkig in je eigen doel verwerkt. Sommige spelers hebben hierin echter wat meer pech dan andere. Aangezien Willem II-verdediger Sven van Beek begin deze maand zijn zevende eigen doelpunt van zijn carrière maakte en daarmee een Eredivisierecord in handen kreeg, besloot Transfermarkt eens de database in te duiken om uit te vinden hoe de Nederlandse pechvogel zich verhoudt tot andere Europese verdedigers.
Van Beek is ook Europees gezien hard op weg om het record van meeste eigen doelpunten sinds de eeuwwisseling te veroveren. De Willem II'er staat zoals gezegd momenteel op zeven treffers en staat daarmee gedeeld vierde van alle spelers in de hoogste divisies van Europa. Slechts drie spelers maakten meer eigen doelpunten sinds 2000: voormalig Liverpool-verdediger Martin Skrtel, de Estse doelman Rauno Tutk (beiden acht eigen doelpunten) en de inmiddels gestopte Ierse verdediger Richard Dunne, die tien keer zijn eigen doelman wist te passeren.
Dat is waar. En Til vond ik dan wel weer beter dan Dani de Wit.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, Slot maakte van Dani de Wit ook een functionele middenvelder. Duidt wel op een vertrek van Kökcü denk ik.
Dani de Wit is ook een vreselijke speler.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, Slot maakte van Dani de Wit ook een functionele middenvelder. Duidt wel op een vertrek van Kökcü denk ik.
Nee, maar dat vind ik geen graadmeter.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan niet minder zijn dan Diemers toch?
Harroui zou leuk zijn maar daar zijn nog geen geruchten over toch?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dan wordt het middenveld volgend seizoen:
Harroui - Til - Toornstra
Kun je alvast invullen.
Nou ja. Je gaat er in ieder geval iets op vooruit dan.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kun je alvast invullen.
En toch viel ie niet uit de toon in een uitstekend AZ.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dani de Wit is ook een vreselijke speler.
Ik geloof niet echt in de komst van Harroui helaas. Zou wel een fijne toevoeging zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kun je alvast invullen.
Denk dat hij rustig gebracht gaat worden achter Til. Wehrmann zal ook wel op de bank komen. Voor dat overige plekje komen meer spelers in aanmerking, Teixeira, Diemers, Fer, Kelly, Burger en El Bouchataoui staan in ieder geval allemaal nog een seizoen onder contract alhoewel daar wel een hoop van zal mogen vertrekken of verhuurd wordenquote:
Benieuwd wat daarmee gaat gebeuren, ja. Zullen toch zeker 2 of 3 van gaan vertrekken of verhuurd worden en dus waarschijnlijk ook Kokcu. Dan mag er naast Til nog wel een middenvelder bij. Bij voorkeur cm/vm.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat hij rustig gebracht gaat worden achter Til. Wehrmann zal ook wel op de bank komen. Voor dat overige plekje komen meer spelers in aanmerking, Teixeira, Diemers, Fer, Kelly, Burger en El Bouchataoui staan in ieder geval allemaal nog een seizoen onder contract alhoewel daar wel een hoop van zal mogen vertrekken of verhuurd worden
Lijkt mij zeer waarschijnlijk dat Feyenoord achter Harroui aan zal gaan wanneer Kökcü vertrekt. Of het hem gaat worden heb ik flinke twijfels bij.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik geloof niet echt in de komst van Harroui helaas. Zou wel een fijne toevoeging zijn.
Zerrouki misschien een alternatief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |