Denk dat hij rustig gebracht gaat worden achter Til. Wehrmann zal ook wel op de bank komen. Voor dat overige plekje komen meer spelers in aanmerking, Teixeira, Diemers, Fer, Kelly, Burger en El Bouchataoui staan in ieder geval allemaal nog een seizoen onder contract alhoewel daar wel een hoop van zal mogen vertrekken of verhuurd wordenquote:
Benieuwd wat daarmee gaat gebeuren, ja. Zullen toch zeker 2 of 3 van gaan vertrekken of verhuurd worden en dus waarschijnlijk ook Kokcu. Dan mag er naast Til nog wel een middenvelder bij. Bij voorkeur cm/vm.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat hij rustig gebracht gaat worden achter Til. Wehrmann zal ook wel op de bank komen. Voor dat overige plekje komen meer spelers in aanmerking, Teixeira, Diemers, Fer, Kelly, Burger en El Bouchataoui staan in ieder geval allemaal nog een seizoen onder contract alhoewel daar wel een hoop van zal mogen vertrekken of verhuurd worden
Lijkt mij zeer waarschijnlijk dat Feyenoord achter Harroui aan zal gaan wanneer Kökcü vertrekt. Of het hem gaat worden heb ik flinke twijfels bij.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik geloof niet echt in de komst van Harroui helaas. Zou wel een fijne toevoeging zijn.
Zerrouki misschien een alternatief?
Harroui gaat ‘m denk ik niet worden de komende tijd dus als hij al nieuws verwachtte zal het niet Feyenoord zijn. Die hebben (nog) geen cent.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:22 schreef Scrummie het volgende:
Die Harroui zei volgens mij van 't weekend in interview na de wedstrijd dat ie binnen enkele dagen wel nieuws verwacht over een transfer. Maar ik meen dat Lille ook interesse had? En kost geld. Ik zie dat niet gebeuren.
Fer vertrekt wel hoor, die krijgt nog wel een leuk zakcentje elders dus die hoef je dan niet eens af te kopen. Persoonlijk denk ik eerder dat je Diemers en Teixeira niet zo makkelijk wegkrijgt alhoewel Diemers weinig kansen gaat krijgen. Teixeira kan nog wel waardevol zijn als Slot hem functioneel laat voetballen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Benieuwd wat daarmee gaat gebeuren, ja. Zullen toch zeker 2 of 3 van gaan vertrekken of verhuurd worden en dus waarschijnlijk ook Kokcu. Dan mag er naast Til nog wel een middenvelder bij. Bij voorkeur cm/vm.
Til, Antonucci, Toornstra, El Bouchataoui, Wehrmann, Fer en nog een aankoop dan maar (ik zie Fer niet zo snel vertrekken).
Ooit gaat Feyenoord dit soort spelers op tijd ophalen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:23 schreef Slobeend het volgende:
Harroui hadden ze vorig jaar al moeten halen, net als Schouten een jaar eeder. Maar nee hoor[ afbeelding ].
Waar moet Fer dan heen? Ik denk ook dat Diemers blijft. Het is treurige selectieopvulling maar je kan geen 15 spelers tegelijk wegsturen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Fer vertrekt wel hoor, die krijgt nog wel een leuk zakcentje elders dus die hoef je dan niet eens af te kopen. Persoonlijk denk ik eerder dat je Diemers en Teixeira niet zo makkelijk wegkrijgt alhoewel Diemers weinig kansen gaat krijgen. Teixeira kan nog wel waardevol zijn als Slot hem functioneel laat voetballen.
Burger blijft bij Sparta denk ik, Kelly zal wel bij een Britse amateurclub terecht komen. Bij El Bouchataoui weet ik het niet. Ik verwacht dat hij verhuurd gaat worden.
Dus Til, een aankoop (ik hoop vurig Harroui) en Toornstra als de voorlopige basis, met Antonucci, Wehrmann, Teixeira en Diemers erachter. Waarbij laatstgenoemde geen minuut meer gaat spelen.
Dat was die jongen van RKC dacht ik. Wel heeft Lille interesse.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:22 schreef Scrummie het volgende:
Die Harroui zei volgens mij van 't weekend in interview na de wedstrijd dat ie binnen enkele dagen wel nieuws verwacht over een transfer. Maar ik meen dat Lille ook interesse had? En kost geld. Ik zie dat niet gebeuren.
Ik was dus het afgelopen kwartier mijzelf de tyfus aan het zoeken naar die meme uit 2012 met vertrokken Fer en Wijnaldum die commentaar gaven in de trant van "ik wilde hogerop spelen/CL halen" en met de stand van Teletekst ertussen uit het seizoen waar we uiteindelijk 2de werden (en ironisch boven hen eindigden).quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ook niet. Nog steeds bizar dat hij voor 18 miljoen is vertrokken.
Ja? Nouja, kan ook, dan ben ik in de war. Geen zin op te zoeken eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was die jongen van RKC dacht ik. Wel heeft Lille interesse.
Er waren afgelopen weekend wel 20 spelers die iets hebben gezegd over een mogelijke transfer volgens mijquote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja? Nouja, kan ook, dan ben ik in de war. Geen zin op te zoeken eigenlijk.
Zandbak, China of Amerika ofzo. Heeft wel zijn verleden mee natuurlijk, het is een grote persoonlijkheid heb ik meegekregen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waar moet Fer dan heen? Ik denk ook dat Diemers blijft. Het is treurige selectieopvulling maar je kan geen 15 spelers tegelijk wegsturen.
Ja dat is ook waar. Ach ja, we zien het wel. Bij Rijnmond ging het er ook al over.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er waren afgelopen weekend wel 20 spelers die iets hebben gezegd over een mogelijke transfer volgens mij
Ja, ik heb die ergens nog op een oude ipad staan. Met een trollface. Was zeker wel leukquote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik was dus het afgelopen kwartier mijzelf de tyfus aan het zoeken naar die meme uit 2012 met vertrokken Fer en Wijnaldum die commentaar gaven in de trant van "ik wilde hogerop spelen/CL halen" en met de stand van Teletekst ertussen uit het seizoen waar we uiteindelijk 2de werden (en ironisch boven hen eindigden).
Weet iemand hier nog waar ik het over heb?
Neequote:Op maandag 17 mei 2021 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
BergossoGOAT
Is dit nu het tweede of derde seizoen op rij?
Nee niet zo gek gezien alle interviews over toekomstige transfers. Heb het opgezocht en bij Harroui was de strekking meer: ‘ik ga mij na de play-offs erin verdiepen’.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja? Nouja, kan ook, dan ben ik in de war. Geen zin op te zoeken eigenlijk.
Ja ik vind het ook maar klinken als een matige deal.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:38 schreef fetX het volgende:
Zo’n Til, hoeveel zou hij verdienen bij Spartak? 1,5 miljoen? 2? Gaat een duur jaartje worden. Mag hij er wel minstens 10 gaan maken.
Die pakt daar wel 2-3 mln lijkt me. Dus dat is zeker duur. Ik had trouwens in m'n hoofd dat er een aantal middenvelders transfervrij zouden vertrekken, maar dat valt even tegen. Met Tol erbij heb je er een stuk of 10 begin van het jaar. Dus dan moet je er nog zeker 3 kwijt.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:38 schreef fetX het volgende:
Zo’n Til, hoeveel zou hij verdienen bij Spartak? 1,5 miljoen? 2? Gaat een duur jaartje worden. Mag hij er wel minstens 10 gaan maken.
Bon: de Tquote:Guus Til naar Feyenoord
ROTTERDAM - Feyenoord is erin geslaagd om Guus Til naar De Kuip te halen. De middenvelder van Spartak Moskou leek een voor de Rotterdammers ’onmogelijk’ salaris te kosten, maar door een slimme deal met de Russen mag de voormalige AZ-speler toch op een huurtransfer naar Feyenoord rekenen.
De details van zijn transfer worden nu afgerond en Til zou al uitkijken naar het avontuur voor een jaar, omdat het zijn loopbaan van een nieuwe injectie moet voorzien. Feyenoord zou ruim een miljoen euro moeten betalen voor de huur van Til voor een heel seizoen.
Arne Slot
De komst van Til mag vooral worden toegeschreven aan de nieuwe trainer Arne Slot, die veel moeite heeft gedaan om Til ervan te overtuigen dat hij weer plezier in het voetballen bij hem zal gaan krijgen.
De coach heeft altijd een goede relatie met de speler gehad en daarvan profiteert Feyenoord nu. Spartak Moskou, dat bijna 20 miljoen euro (!) betaalde voor de technisch begaafde en dynamische middenvelder, zou Til aanvankelijk voor twee jaar verhuren aan het Duitse Freiburg. Daarbij was bedongen dat Til een minimaal aantal wedstrijden zou spelen elk seizoen.
Enkelblessure
Een enkelblessure gooide als eerste roet in het eten, vervolgens kwam Til door een veranderd spelsysteem bij de Duitsers nauwelijks aan de bak. Daarop besloot de Russische club Til weg te halen uit Freiburg. In de Eredivisie kan Til verzekerd zijn dat hij bij Feyenoord wel een basisplaats krijgt.
De Rotterdammers wachten nu op het laatste papierwerk van Spartak Moskou en uiteindelijk de handtekening van Til. Maar die weet al wat hij wil.
Til, die in Zambia werd geboren, komt voort uit de jeugdopleiding van AZ, waar hij in 2010 als 13-jarige binnenkwam. De nu 1.86 meter lange speler speelde van 2016 tot 2019 in het eerste elftal van AZ en verhuisde toen naar Moskou. Vorig jaar werd hij uitgeleend aan SC Freiburg. Hij kwam een keer uit voor het Nederlands elftal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |