BergossoGOATquote:Berghuis 'most valuable player' van Eredivisie-seizoen
Steven Berghuis is de 'most valuable player' van het Eredivisie-seizoen 2020/2021. De aanvaller van Feyenoord was bij 32 doelpunten betrokken, het meeste van alle spelers uit de competitie.
De 29-jarige Berghuis scoorde achttien keer in 31 wedstrijden. Daarnaast gaf hij veertien assists. Dusan Tadic, speler van een club, was ook bij 32 doelpunten betrokken. Hij scoorde echter zelf veertien keer en gaf achttien assists, dit deed hij in drie wedstrijden meer dan Berghuis.
De twee seizoenen hiervoor Tadic en daarvoor Jahanbaks.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
BergossoGOAT
Is dit nu het tweede of derde seizoen op rij?
Dan heb ik ongetwijfeld de MVP van Feyenoord en de eredivisie door elkaar gehaald!quote:Op maandag 17 mei 2021 17:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De twee seizoenen hiervoor Tadic en daarvoor Jahanbaks.
Voor Tadic wel het 3e seizoen op rij.![]()
Dat seizoen met Jahanbaksh was Berghuis wel 2e. Dikke kans dat ie over de laatste 4 seizoenen met afstand bovenaan staat.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De twee seizoenen hiervoor Tadic en daarvoor Jahanbaks.
Voor Tadic wel het 3e seizoen op rij.![]()
Berghuis was vorig seizoen wel gedeeld topscorerquote:Op maandag 17 mei 2021 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb ik ongetwijfeld de MVP van Feyenoord en de eredivisie door elkaar gehaald!
Dat denk ik ook wel ja, zijn natuurlijk ook niet zoveel toppers die zo lang in de Eredivisie blijven en hij heeft ook gewoon een geweldig rendement.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat seizoen met Jahanbaksh was Berghuis wel 2e. Dikke kans dat ie over de laatste 4 seizoenen met afstand bovenaan staat.
Maar Tadic speelt pas 3 seizoenen in de Eredivisie natuurlijk.
[..]
Berghuis was vorig seizoen wel gedeeld topscorer
Dat wordt dan eventueel een uitwedstrijd, of wellicht in de middag?quote:Op maandag 17 mei 2021 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord kan bij het bereiken van de finale van de play-offs zaterdag niet in de eigen Kuip spelen. De gemeente Rotterdam heeft de KNVB laten weten dat een thuiswedstrijd van Feyenoord in combinatie met de finale van het Songfestival niet haalbaar is voor de politie.
De KNVB overlegt momenteel met Feyenoord wat de mogelijke alternatieven zijn, aldus een woordvoerder. Mogelijk wordt de finale dan verplaatst naar een andere stad.
De ploeg van trainer Dick Advocaat neemt het woensdag in De Kuip op tegen stadgenoot Sparta. De winnaar strijdt zaterdag met FC Utrecht of FC Groningen om een ticket voor de tweede voorronde van de Conference League. Sparta speelt uit als het de finale haalt.
De finale naar een andere dag verplaatsen, is volgens de KNVB in principe niet mogelijk. De reglementen die zijn opgesteld voor de play-offs staan dat niet toe.
https://www.nu.nl/voetbal(...)ival.html?redirect=1
Zoals ik het lees is het de hele dag niet mogelijk in Rotterdam dus ze zullen wel uitwijken.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt dan eventueel een uitwedstrijd, of wellicht in de middag?
Hoezo maken de reglementen een verplaatsing niet mogelijk?quote:Op maandag 17 mei 2021 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord kan bij het bereiken van de finale van de play-offs zaterdag niet in de eigen Kuip spelen. De gemeente Rotterdam heeft de KNVB laten weten dat een thuiswedstrijd van Feyenoord in combinatie met de finale van het Songfestival niet haalbaar is voor de politie.
De KNVB overlegt momenteel met Feyenoord wat de mogelijke alternatieven zijn, aldus een woordvoerder. Mogelijk wordt de finale dan verplaatst naar een andere stad.
De ploeg van trainer Dick Advocaat neemt het woensdag in De Kuip op tegen stadgenoot Sparta. De winnaar strijdt zaterdag met FC Utrecht of FC Groningen om een ticket voor de tweede voorronde van de Conference League. Sparta speelt uit als het de finale haalt.
De finale naar een andere dag verplaatsen, is volgens de KNVB in principe niet mogelijk. De reglementen die zijn opgesteld voor de play-offs staan dat niet toe.
Daar snap ik ook niets van nee. KNVB genot, nooit rekening houden met uitzonderingen.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoezo maken de reglementen een verplaatsing niet mogelijk?
Letterlijk de volgende dag, niet tegelijk met de finale van promotie/degradatie play offs, is nog alle tijd.
"Wereldstad Rotterdam"quote:Op maandag 17 mei 2021 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
Andersom zal volgens 'de reglementen' dan ook niet mogen dus het zal wel een thuiswedstrijd blijven. Ik verwacht dan in een ander stadion tijdens het songfestivalquote:Op maandag 17 mei 2021 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt dan eventueel een uitwedstrijd, of wellicht in de middag?
Ik ga er eigenlijk vanuit dat @onlogisch er naast heeft gegrepen. Want ja, wat kan die man eigenlijk wel?quote:Op maandag 17 mei 2021 19:08 schreef Scrummie het volgende:
@:Caland @:onlogisch en @:fetx in 1 vak. Gelukkig zitten zij wel op 1 lijn wat Advocaat betreft, anders kwam dit natuurlijk niet goed.
Gelachenquote:Op maandag 17 mei 2021 19:08 schreef Scrummie het volgende:
@:Caland @:onlogisch en @:fetx in 1 vak. Gelukkig zitten zij wel op 1 lijn wat Advocaat betreft, anders kwam dit natuurlijk niet goed.
Oh ik trok de snelle conclusie dat jij zijn slaaf was dit keer. Excuus.quote:Op maandag 17 mei 2021 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga er eigenlijk vanuit dat @:onlogisch er naast heeft gegrepen. Want ja, wat kan die man eigenlijk wel?
ernaastquote:Op maandag 17 mei 2021 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga er eigenlijk vanuit dat @:onlogisch er naast heeft gegrepen. Want ja, wat kan die man eigenlijk wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |