Hij zit in de Rotterdam in het Nhow hotel volgens mij. Dat is om de hoekquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:51 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zit Jendrik bij jullie in hotel?
Ik besef me door dit plaatje pas dat er te veel nummers die ik in de finale wil zien in die semi zittenquote:
Oh dat zal bij mij ook wel een waterval worden dan aangezien ik bij elk gevoelig iets al ga janken tegenwoordigquote:Op woensdag 12 mei 2021 18:06 schreef Greys het volgende:
Oh nog een soort van scoopje:
De interval van de finale met Afrojack etc. Daar is iets mee waardoor Sietse het niet droog hield en hij zegt dat wij de zakdoeken er ook bij moeten pakken. En dat dat voor hem heel wat is, omdat hij normaal nogal koel is. Maar hij hield het echt niet droog. Er is een bepaalde overgang van die act op de Erasmusbrug naar binnen in Ahoy waar het dan verder gaat en het is kennelijk enorm zakdoekwaardig. Ben zo benieuwd!
quote:Op woensdag 12 mei 2021 18:09 schreef Greys het volgende:
Ik vroeg (nadat hij hier had zitten babbelen) "Sietse wil je iets voor me doen?" (Video inspreken voor jullie)
Hij antwoordde: "Ik doe al 2 jaar niet anders".![]()
Nee dat is de Rotterdam als het goed is waar Jendrik zit.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:51 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zit Jendrik bij jullie in hotel?
Wij keken ook met z'n tweeënquote:Op woensdag 12 mei 2021 23:31 schreef Viv het volgende:
Leuke stream weer!
Ik keek bij @:evenstar op zijn monitor mee, dus eigenlijk hadden jullie een toeschouwer extra. Voor de statistieken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 mei 2021 00:06 schreef molloot200 het volgende:
@:GREYS @:CEE IK HEB GEVONDEN WELKE DELEGATIE WAARSCHIJNLIJK IN JULLIE HOTEL ZITOf all people.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
GOEDEMORGEN DAN!quote:
Je zult toch maar 's avonds laat in een donker gangetje ineens die Alex treffen huuuuquote:
Zeker met z’n nieuwe coupe.quote:Op donderdag 13 mei 2021 08:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je zult toch maar 's avonds laat in een donker gangetje ineens die Alex treffen huuuu
You're in the wrong placequote:Op donderdag 13 mei 2021 08:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je zult toch maar 's avonds laat in een donker gangetje ineens die Alex treffen huuuu
Griebelsquote:Op donderdag 13 mei 2021 08:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goed verhaal hoorquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:38 schreef ijs_beer het volgende:
Goeie typo wel. Poes en pies verhalen.
Poep en pies.
Godsamme.![]()
Het waren vooral goede verhalen hoorquote:Op woensdag 12 mei 2021 23:51 schreef Greys het volgende:
Het is echt een belachelijk idee dat jullie dan naar ons oeverloze geleuter zitten te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |