Die heb ik nog ergens, waar je staat te poseren voor de spiegel. Zwart wit foto. (of sepia)quote:Op maandag 26 april 2021 21:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Als je goed zoekt zal je vast ook nog wel een foto van m'n kop vinden ergens hoor
OnlyFans?quote:Op maandag 26 april 2021 21:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Die heb ik nog ergens, waar je staat te poseren voor de spiegel. Zwart wit foto. (of sepia)
Wil je mijn OnlyFans even geheim houden?quote:Op maandag 26 april 2021 21:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Die heb ik nog ergens, waar je staat te poseren voor de spiegel. Zwart wit foto. (of sepia)
oriente.rarquote:Op maandag 26 april 2021 21:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Joling is altijd wel vermakelijkquote:Op maandag 26 april 2021 21:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel zin in Brusselmans en Joling als gasten
12/13?quote:Op maandag 26 april 2021 21:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh shit, ik weet wel welke je bedoelt denk ik, daar was ik 12/13, beetje fout wel
Je was matig ja. Altijd even inkomen toch.quote:Op maandag 26 april 2021 21:29 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nou dat kan je wel zeggen, ik kan er geen klote van!
Ik heb last van darteritis maar dan de Hax versie. Sinds vrijdag voelt het alsof m'n poppetje heel zwaar beweegt of zoquote:Op maandag 26 april 2021 21:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je was matig ja. Altijd even inkomen toch.
Dat gevoel had ik ook, vooral toen Coco scoordequote:Op maandag 26 april 2021 21:30 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb last van darteritis maar dan de Hax versie. Sinds vrijdag voelt het alsof m'n poppetje heel zwaar beweegt of zo
De Technicolormodem van mijn ouders werkt veel beter. Hadden ze die niet kunnen sturen?quote:Op maandag 26 april 2021 21:29 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nou dat kan je wel zeggen, ik kan er geen klote van!
Die sturen we in principe niet meer op neequote:Op maandag 26 april 2021 21:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
De Technicolormodem van mijn ouders werkt veel beter. Hadden ze die niet kunnen sturen?
UITSTRALINGquote:
Bij het zoeken naar mijn lijstje kwam ik op deze onsmakelijke quote uitquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:36 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Jij bent ook echt de grootste mongool op FOK! samen met ajacied422
Klopt, maar zegt dat iets over Berghuis, of over de rest van de Feyenoord selectie?quote:Op maandag 26 april 2021 21:33 schreef RipCity het volgende:
Zonder Berghuis gaat Feyenoord net aan de top8 halen.
welkequote:Op maandag 26 april 2021 21:37 schreef 3rr0r het volgende:
Ik ga een paar chippies eten
[ afbeelding ]
oeh nice!quote:
RIP Ajacied422quote:Op maandag 26 april 2021 21:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij het zoeken naar mijn lijstje kwam ik op deze onsmakelijke quote uit.
[..]
Toch elke keer weer kijken of er gaten in zijn sokken zitten.quote:Op maandag 26 april 2021 21:37 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Rare fetisjquote:Op maandag 26 april 2021 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch elke keer weer kijken of er gaten in zijn sokken zitten.
Ook bij de sokken een stukje acid washquote:Op maandag 26 april 2021 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch elke keer weer kijken of er gaten in zijn sokken zitten.
quote:Op maandag 26 april 2021 21:37 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
CTEquote:Op maandag 26 april 2021 21:40 schreef T3hTommay het volgende:
Johan is echt de draad kwijt, wat is hier aan de hand
quote:Op maandag 26 april 2021 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rare fetisj
Maar daar heb je er wel meer van
quote:Op maandag 26 april 2021 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, Jan Roos is een vieze dikke ransbak
quote:
Dit is zijn beste post ooit.quote:
Ik vind getallen in een username niet prettig staan.quote:Op maandag 26 april 2021 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben zeer content met je huidige username
Oriente69quote:Op maandag 26 april 2021 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind getallen in een username niet prettig staan.
Die is wel eerst ter goedkeuring aan ons voorgelegd. (verstandige keuze)quote:Op maandag 26 april 2021 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben zeer content met je huidige username
Eens ja.quote:Op maandag 26 april 2021 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eens.quote:Op maandag 26 april 2021 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Y2K.quote:Op maandag 26 april 2021 21:46 schreef T3hTommay het volgende:
Hebben we speciale plannen voor topic #2000?
Ik reken op @johannes_vermeerquote:Op maandag 26 april 2021 21:46 schreef T3hTommay het volgende:
Millennium bugquote:Op maandag 26 april 2021 21:46 schreef T3hTommay het volgende:
Lakei van de Communistische Invloedssferen!quote:Op maandag 26 april 2021 21:45 schreef GGMM het volgende:
Soms moet je wel eens een post weghalen waar je het 100% mee eens bent
De status quo, dus.quote:
Hopelijk halen Milan en Juventus het allebei niet.quote:Op maandag 26 april 2021 21:56 schreef Oriente het volgende:
Ondertussen flikkert AC Milan uit de top 4 (CL plekken) terwijl ze een tijdje terug dik eerste stonden
Op naar de super league xDquote:Op maandag 26 april 2021 21:56 schreef Oriente het volgende:
Ondertussen flikkert AC Milan uit de top 4 (CL plekken) terwijl ze een tijdje terug dik eerste stonden
Alsof Cruijff Johan werd genoemd als hij voetbaldequote:Op maandag 26 april 2021 21:51 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Inclusief wijnvlekken waarsch.
Zlatan wordt toch geschorst, dus maakt niet uitquote:Op maandag 26 april 2021 21:56 schreef Oriente het volgende:
Dat heb ik even gemist waaromquote:Op maandag 26 april 2021 21:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zlatan wordt toch geschorst, dus maakt niet uit
Niet ondenkbaar.quote:Op maandag 26 april 2021 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk halen Milan en Juventus het allebei niet.
SUPER LEAGUED
Mooi moment om terug naar Ajax te keren.quote:Op maandag 26 april 2021 21:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zlatan wordt toch geschorst, dus maakt niet uit
Die kunnen goed omgaan met geschorste spelersquote:Op maandag 26 april 2021 21:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Mooi moment om terug naar Ajax te keren.
Ahaquote:Op maandag 26 april 2021 21:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
https://www.bbc.com/sport/football/56893892
Isak is lastig te bespelen voor Eibar. Was in het heenduel half december toch een heel andere pot.quote:
Blijft zonde dat ze eruit vliegen, maar goed, dat is inmiddels wel echt onvermijdelijkquote:Op maandag 26 april 2021 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Isak is lastig te bespelen voor Eibar. Was in het heenduel half december toch een heel andere pot.
Dan moet je je hoofd uit je onderbroek halenquote:Op maandag 26 april 2021 22:00 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik maak weinig blunders, ik zie een verband.
Ook van @TheDonaldquote:Op maandag 26 april 2021 22:03 schreef Coco het volgende:
Leuk feitje:
Mühren is de favoriete speler van user @:Oriente
Wauw.quote:Op maandag 26 april 2021 22:03 schreef Coco het volgende:
Leuk feitje:
Mühren is de favoriete speler van user @:Oriente
Ik vind het wel hinderlijk dat Alaves opeens goede papieren heeft om weer degradatie te vermijden.quote:Op maandag 26 april 2021 22:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Blijft zonde dat ze eruit vliegen, maar goed, dat is inmiddels wel echt onvermijdelijk
Alaves vind ik zo'n grijze, saaie club. Die mogen van mij lekker naar de Segunda.quote:Op maandag 26 april 2021 22:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind het wel hinderlijk dat Alaves opeens goede papieren heeft om weer degradatie te vermijden.
Bloedgeld tegen Bloedgeld/Super League-team.quote:
Heel opportunistische club waar geen lijn in zit qua beleid. Calleja, de voorganger van Emery bij Villarreal, zet het wel goed neer.quote:Op maandag 26 april 2021 22:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Alaves vind ik zo'n grijze, saaie club. Die mogen van mij lekker naar de Segunda.
Wel geinig dat Espanyol terugkomtquote:Op maandag 26 april 2021 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heel opportunistische club waar geen lijn in zit qua beleid. Calleja, de voorganger van Emery bij Villarreal, zet het wel goed neer.
Eens, volledig eens zelfs.quote:Op maandag 26 april 2021 22:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bloedgeld tegen Bloedgeld/Super League-team.
nou nou nou gertje tochquote:Op maandag 26 april 2021 22:07 schreef T3hTommay het volgende:
We moeten Derksen echt kaltstellen zo langzamerhand.
Hopelijk gaat Kevin weer strooien met lekkere balletjesquote:Op maandag 26 april 2021 22:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eens, volledig eens zelfs.
Maar ik kijk voor het voetbal.
Ook als beide clubs Nazi-Duitsland zouden verheerlijken?quote:Op maandag 26 april 2021 22:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eens, volledig eens zelfs.
Maar ik kijk voor het voetbal.
Blessa helaas.quote:Op maandag 26 april 2021 22:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Kevin weer strooien met lekkere balletjes
Waste of a career dat De Tomas dit seizoen op Segunda-niveau heeft lopen ballen.quote:Op maandag 26 april 2021 22:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wel geinig dat Espanyol terugkomt
Mallorca ook zo te zien
Idd laatste 2 gedeeltes kijkt er bijna niemand meer.quote:
Minachting van de kijker.quote:Op maandag 26 april 2021 22:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd laatste 2 gedeeltes kijkt er bijna niemand meer.
Ik heb nu steeds bij elke topic: "Toen was er dit, en toen deed ik dat".quote:Op maandag 26 april 2021 21:46 schreef T3hTommay het volgende:
Fresia doet alleen aan scharen.quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Fresia aan het flirten met 30 cm
Sterkte aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik weet niet of ik het einde ga redden.
Welkom Roland!quote:
Ziedendquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Flikker op Johan met je corona-onzinpraat.
Eredivisie heeft al weekend met publiek gehad, eerste divisie nog niet. Lees je in voor je wat roept, lamzak.
Songfestival is een paar keer, Eredvisie was ook 1 evenement met paar wedstrijden. Dus wat lul je nou
Gaat niet alleen daarom. Maar ook om dat nichten festival.quote:Op vrijdag 30 april 2021 20:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Flikker op Johan met je corona-onzinpraat.
Eredivisie heeft al weekend met publiek gehad, eerste divisie nog niet. Lees je in voor je wat roept, lamzak.
Ja ik ben klaar met die corona-onzin van Johan. Hij roept echt elke keer precies het verkeerde. Tijd om het niet meer over corona te hebbenquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2021 20:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Gaat niet alleen daarom. Maar ook om dat nichten festival.
Waarvan aktequote:Op vrijdag 30 april 2021 20:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja ik ben klaar met die corona-onzin van Johan. Hij roept echt elke keer precies het verkeerde. Tijd om het niet meer over corona te hebben
Black out.quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:00 schreef RipCity het volgende:
Denk echt dat racisme is opgelost omdat Hamilton en Arsenal hun twitter op zwart zetten![]()
Lekker knielen en over tot de orde van de dag. Opgelostquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:00 schreef RipCity het volgende:
Denk echt dat racisme is opgelost omdat Hamilton en Arsenal hun twitter op zwart zetten![]()
Tuurlijk wel. Dit gaat voorquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik weet niet of ik het einde ga redden.
Ja dat kansloze gejank mag wel een keer stoppen.quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
Dat anti racisme gedoe begint zeer vermoeiend te worden.
quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je het over de gebakken zalm van Braddie?
Tijd voor diversiteit. Minstens twee blanke in de basis.quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:03 schreef De_Kraam het volgende:
Schijnt dat ze de NBA hernoemd hebben naar BLM Inside.
Potvis aangespoeldquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:10 schreef Regilio_ het volgende:
https://www.instagram.com/p/CNCu_OPssuz/?igshid=qzerahtfi94i
Nogal.quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
De Bruyne heeft nog altijd de kop van een kind van 5
Bijbehorende tekst:quote:
Helaas, ik ben #TeamELwinnaarDoelpuntenmakerVinalequote:Op vrijdag 30 april 2021 21:17 schreef KingRoland het volgende:
Coco, lenny, zipportal en ik zijn #TeamWout
Dat is gewoon handelshuis, meer niet.quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:15 schreef Nober het volgende:
Real Madrid zal toch wel een jeugdopleiding hebben?
Hij heeft een paar dagen terug gescoord met een heupschot.quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Frank zal hem vervolgens wel niet inbrengen of de laatste 5 minuten
Dan is " grow some balls" ook seksime!quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bijbehorende tekst:
Ryan Babel tells female fan to ‘grow some t**s’
Ex-Liverpool ace accused of sexism after posting vile tweets telling woman to ‘stay in ur lane’
wtf
Of het is een van zijn vele blunders, of hij begint weer te typen. Echt storend.quote:
Nee, ze heeft een vriend.quote:
Eens, deze goal was abnormaal goedquote:
?quote:
Zonder keeper scoort zelfs Luuk de Jong wel eens.quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens, deze goal was abnormaal goed
[ afbeelding ]
Heb je dat afstandschot van mij dat Messi in eigen doel werkte ook nog?quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens, deze goal was abnormaal goed
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Dat herinner ik me niet eens eigenlijkquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb je dat afstandschot van mij dat Messi in eigen doel werkte ook nog?
quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:36 schreef Coco het volgende:
geilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
stukje pot @ZipportalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tevens geen Aziaat dus kan ik hier vrij weinig mee.
Feedback: post meer aziaten.graag op anoniem
Die op de tweede foto rechts lijkt gvd wel kaal manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag ik vragen als jij kaal ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |