Ziedendquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Flikker op Johan met je corona-onzinpraat.
Eredivisie heeft al weekend met publiek gehad, eerste divisie nog niet. Lees je in voor je wat roept, lamzak.
Songfestival is een paar keer, Eredvisie was ook 1 evenement met paar wedstrijden. Dus wat lul je nou
Gaat niet alleen daarom. Maar ook om dat nichten festival.quote:Op vrijdag 30 april 2021 20:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Flikker op Johan met je corona-onzinpraat.
Eredivisie heeft al weekend met publiek gehad, eerste divisie nog niet. Lees je in voor je wat roept, lamzak.
Ja ik ben klaar met die corona-onzin van Johan. Hij roept echt elke keer precies het verkeerde. Tijd om het niet meer over corona te hebbenquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2021 20:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Gaat niet alleen daarom. Maar ook om dat nichten festival.
Waarvan aktequote:Op vrijdag 30 april 2021 20:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja ik ben klaar met die corona-onzin van Johan. Hij roept echt elke keer precies het verkeerde. Tijd om het niet meer over corona te hebben
Black out.quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:00 schreef RipCity het volgende:
Denk echt dat racisme is opgelost omdat Hamilton en Arsenal hun twitter op zwart zetten![]()
Lekker knielen en over tot de orde van de dag. Opgelostquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:00 schreef RipCity het volgende:
Denk echt dat racisme is opgelost omdat Hamilton en Arsenal hun twitter op zwart zetten![]()
Tuurlijk wel. Dit gaat voorquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik weet niet of ik het einde ga redden.
Ja dat kansloze gejank mag wel een keer stoppen.quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
Dat anti racisme gedoe begint zeer vermoeiend te worden.
quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je het over de gebakken zalm van Braddie?
Tijd voor diversiteit. Minstens twee blanke in de basis.quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:03 schreef De_Kraam het volgende:
Schijnt dat ze de NBA hernoemd hebben naar BLM Inside.
Potvis aangespoeldquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:10 schreef Regilio_ het volgende:
https://www.instagram.com/p/CNCu_OPssuz/?igshid=qzerahtfi94i
Nogal.quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
De Bruyne heeft nog altijd de kop van een kind van 5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |