SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
quote:Op vrijdag 23 april 2021 20:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dit is mijn 8888ste post.![]()
@:zipportal @:fetxhoeraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@:zipportal @:fetxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Het is zeer vermoeiend om naar te kijkenquote:Op vrijdag 23 april 2021 20:54 schreef Scrummie het volgende:
Rene probeert het voorzichtig uit te leggen maar komt niet tot het punt. Johan is dom.
Yep.quote:Op vrijdag 23 april 2021 20:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is zeer vermoeiend om naar te kijken
@:zipportal @:fetxWo2 referenties zijn niet grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In COR ja.quote:Op vrijdag 23 april 2021 20:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wo2 referenties zijn niet grappig
Ga je de film op RTL7 kijken?quote:Op vrijdag 23 april 2021 20:59 schreef R-woud93 het volgende:
VI is echt vergane glorie.
Lang geleden dat ik een uitzending heb uitgekeken en vanavond gaat dat weer niet lukken.
Ik kijk geen films.quote:
bad boys bad boys whatcha gonna do whatcha gonna do when they come for youquote:Op vrijdag 23 april 2021 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kijk geen films.
Ik kijk op RTL7 sowieso alleen maar Flodder en de politieachtervolgingen
Waar boetes in guldens worden uitgedeeld?quote:Op vrijdag 23 april 2021 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kijk geen films.
Ik kijk op RTL7 sowieso alleen maar Flodder en de politieachtervolgingen
Ja, ik word daar altijd een beetje nostalgisch vanquote:Op vrijdag 23 april 2021 21:10 schreef ijs. het volgende:
[..]
Waar boetes in guldens worden uitgedeeld?
verdedigdquote:Op vrijdag 23 april 2021 21:13 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Johan die nog steeds Rutte verdedigd
verdedigdquote:Op vrijdag 23 april 2021 21:13 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Johan die nog steeds Rutte verdedigd
Da's meer dan de braadquote:Op vrijdag 23 april 2021 21:14 schreef ijs. het volgende:
Dit wordt weer geknipt voor YouTube morgenochtend, lekker tienduizend views pakken
@3rr0r pik je dit?quote:Op vrijdag 23 april 2021 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom is iedereen (op JR na) in mijn team gehandicapt? :
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op vrijdag 23 april 2021 21:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]@GGMM check dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die eerste pot ja. Dat was even inkomen. Daarna jullie kapot gemaakt met team Scrummie-Dele-Gert-MC-M.quote:
Dat was ook niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 23 april 2021 21:26 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Die eerste pot ja. Dat was even inkomen. Daarna jullie kapot gemaakt met team Scrummie-Dele-Gert-MC-M.
waarom krijg jij nu al een prikquote:Op vrijdag 23 april 2021 21:28 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Volgende week donderdag, ik ga gelijk helemaal los.
We speelden jullie verder ook gewoon van de mat ouwe reus.quote:Op vrijdag 23 april 2021 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat was ook niet zo moeilijkMet die gratis doelpunten.
Lekker maat, groot gelijk heb je.quote:Op vrijdag 23 april 2021 21:28 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Volgende week donderdag, ik ga gelijk helemaal los.
probeer een stoma!quote:Op vrijdag 23 april 2021 21:29 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Nee.
Dat ik vaak moet poepen is ook geen act
Die 1-2?quote:Op vrijdag 23 april 2021 21:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We speelden jullie verder ook gewoon van de mat ouwe reus.
2 broodjes frikandel, een patatje en een kleine kapsalonquote:Op vrijdag 23 april 2021 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat bestel jij bij de snackbar als tussendoortje?
KApsalon, patatje, paar frikandellen. Vaak bij De Admiraal.quote:Op vrijdag 23 april 2021 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uurtje gesport?quote:Op vrijdag 23 april 2021 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
2 broodjes frikandel, een patatje en een kleine kapsalon
Patat oorlogquote:Op vrijdag 23 april 2021 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een saaie keuze.quote:Op vrijdag 23 april 2021 21:30 schreef T3hTommay het volgende:
Ja nee, een losse gehaktbal met curry houd ik het bij.
Supertje frikandel speciaal met dubbel mayonaisequote:Op vrijdag 23 april 2021 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Youtube dit niet zien als een 18+ moment..quote:Op vrijdag 23 april 2021 21:57 schreef Zwansen het volgende:
Die opmerking van Gijp net: “hockey is een spel waarbij men elkaar het stofzuigen mogelijk maakt”
@:zipportal @:fetxVan harteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2021 21:57 schreef Zwansen het volgende:
Die opmerking van Gijp net: “hockey is een spel waarbij men elkaar het stofzuigen mogelijk maakt”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.John nu![]()
![]()
Epke Zonderland is een asociale klootzak om te turnen terwijl hij als arts zou kunnen optreden. Walgelijk en egocentrische manquote:Op zaterdag 24 april 2021 01:50 schreef freaky40 het volgende:
Het ging gelukkig weer veel over voetbal...pfff. Man man, als er geen content is maak je uitzending dan gewoon korter. Ik heb flink zitten doorspoelen...
Dat stukje was voor mij de spreekwoordelijke druppel na een goed halfuur en er was toen nog geen seconde inhoudelijk over voetbal gesproken los van de standaard dooddoeners.quote:Op zaterdag 24 april 2021 11:19 schreef freaky40 het volgende:
Ja en? Daar ging mijn opmerking niet over.
Eens. Maar toch nog 536.000 kijkers gisterenavond voor hoofdzakelijk zijpaden geneuzel.quote:Op zaterdag 24 april 2021 11:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat stukje was voor mij de spreekwoordelijke druppel na een goed halfuur en er was toen nog geen seconde inhoudelijk over voetbal gesproken los van de standaard dooddoeners.
Dat is toch ook niet nieuw? Het gaat inderdaad grote delen van de uitzending amper over voetbal, maar volgens mij was dat 2/3 jaar geleden niet zoveel anders.. Als Kieft of Hans er zit, wil het nog wel eens wat inhoudelijker worden (maar dat wordt Hans meestal al vrij snel afgekapt), ook Boskamp probeert het regelmatig, maar daar wordt eigenlijk alleen op gereageerd als hij een naam verkeerd uitspreekt, terwijl Derksen al jaren niet veel verder komt dan een paar algemene meningen die ook al jaren hetzelfde zijn. Alleen als Gijp zo'n avond heeft waar hij wat serieuzer over voetbal wil praten, gaat het regelmatig wat langer door (die wordt dan ook niet onderbroken door Genee), maar als die zo'n avond als gisteren heeft, is dat ook kansloos..quote:Op zaterdag 24 april 2021 01:50 schreef freaky40 het volgende:
Het ging gelukkig weer veel over voetbal...pfff. Man man, als er geen content is maak je uitzending dan gewoon korter. Ik heb flink zitten doorspoelen...
Er zat haar zeker nog wat dwars.quote:
Absoluut mee oneens. Het gaat steeds vaker over niet relevante zijpaden. Het is meer een normale talkshow aan het worden dan een voetbaltalkshow. Vroeger was dat ook wel zo, maar het slaat nu een beetje teveel door. Een paar maanden geleden probeerde ze het wel en toen was het even veel beter. De laatste weken is alleen weer kommer en kwel en is er geen door komen aan. 2 dagen in de week is misschien ook wat te veel om anderhalf uur over voetbal alleen te lullen zeker op de vrijdag want alleen Ajax had gespeeld en Barcelona, en dan ben je snel klaar. Kort het programma in eerste instantie eens in. Dan kun je het gewoon korter houden en dus meer over voetbal hebben. En dan heb ik het nog niet eens over het gezwam van Chris Woerts die daar steeds vaker zit. Volgens mij weet hij iets van de heren en is het een moetje. Ze nemen hem niet voor niets zo vaak op de hak. Voegt echt niets toe.quote:Op zaterdag 24 april 2021 17:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet nieuw? Het gaat inderdaad grote delen van de uitzending amper over voetbal, maar volgens mij was dat 2/3 jaar geleden niet zoveel anders.. Als Kieft of Hans er zit, wil het nog wel eens wat inhoudelijker worden (maar dat wordt Hans meestal al vrij snel afgekapt), ook Boskamp probeert het regelmatig, maar daar wordt eigenlijk alleen op gereageerd als hij een naam verkeerd uitspreekt, terwijl Derksen al jaren niet veel verder komt dan een paar algemene meningen die ook al jaren hetzelfde zijn. Alleen als Gijp zo'n avond heeft waar hij wat serieuzer over voetbal wil praten, gaat het regelmatig wat langer door (die wordt dan ook niet onderbroken door Genee), maar als die zo'n avond als gisteren heeft, is dat ook kansloos..
Maar goed, ik denk dat de meesten ook niet kijken voor de voetbalinhoudelijke discussies
Potentiële gasten voor deze zomer (vrienden van de show):quote:Op zaterdag 24 april 2021 16:29 schreef DKUp het volgende:
Nou dat gaat een fijne zomer worden![]()
Ruzies gegarandeerd
Frans Bauerquote:Op zondag 25 april 2021 19:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Potentiële gasten voor deze zomer (vrienden van de show):
1. Harry Mens
2. Gerard Joling
3. Bram Moszkowicz
vul lijst maar aan @:zipportal @:afcniels @:coco
Sierd de Vosquote:Op zondag 25 april 2021 19:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Potentiële gasten voor deze zomer (vrienden van de show):
1. Harry Mens
2. Gerard Joling
3. Bram Moszkowicz
vul lijst maar aan @:zipportal @:afcniels @:coco
Famke (achternaam..?)quote:Op zondag 25 april 2021 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Simon heeft een prima wijfie
@:rambodirk mening
quote:
quote:Op zondag 25 april 2021 19:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Sierd de Vos
Dries Roelvink
DJ Jean
Akwasi
Jan Slagter
Sidney Smeets
Johnny de Mol
Pierre van Hooijdonk
Arie Boomsma
Sylvana Simons
Ellie Lustquote:
@Coco @Scrummie dat wordt weinig slaap in die periodequote:Op maandag 26 april 2021 12:12 schreef RipCity het volgende:
2x vi... wat kan er misgaan he...
https://www.mediacourant.(...)ur-shownieuws-wijkt/
Ik ga die onzin niet kijken hoor. Olympische spelenquote:Op maandag 26 april 2021 12:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:Coco @:Scrummie dat wordt weinig slaap in die periode
Browsergame in de rust.quote:Op maandag 26 april 2021 12:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga die onzin niet kijken hoor. Olympische spelen.
Wel bij VI toch?quote:Advocaat weigerde aanbieding NOS wegens Van Hooijdonk
Feyenoord-trainer Dick Advocaat is de komende zomer niet te zien als analist bij de NOS tijdens het EK. De reden daarvoor is een vete met Pierre van Hooijdonk. De oud-Feyenoorder was onlangs kritisch op Advocaat en noemde hem 'old school'.
"Ik vraag mij af waarop hij dat baseert", reageerde Advocaat vrijdag in gesprek met het NRC. "We hebben hier de modernste mensen rondlopen, die allerlei data aan mij voorleggen. Dat weet hij niet, want ik zie hem hier nooit."
De oefenmeester vervolgde: "Het irriteert me. Ik had een uitnodiging van de NOS om daar iets te doen als analist rond het EK voetbal deze zomer. Dat heb ik afgezegd. Ik ga daar dan niet met Van Hooijdonk zitten."
2x per dag zal enkel gelden voor het EK, neem ik aan?quote:Op maandag 26 april 2021 12:12 schreef RipCity het volgende:
2x vi... wat kan er misgaan he...
https://www.mediacourant.(...)ur-shownieuws-wijkt/
Dat kan wel, alleen Advocaat heeft er geen trek in. Moet hij weten.quote:Op maandag 26 april 2021 13:32 schreef Marcoss het volgende:
Waarom zou je niet naast iemand kunnen zitten die ooit kritisch over je is geweest?
Oh, zeker, maar dat hij dan wel gewoon wekelijks naast Gijp ging zitten voor de CL, is wel bijzonder. Die is ook vaak genoeg kritisch geweest..quote:Op maandag 26 april 2021 14:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat kan wel, alleen Advocaat heeft er geen trek in. Moet hij weten.
Niet rullevant.quote:Op zondag 25 april 2021 22:55 schreef De_Kraam het volgende:
John van den Brom heeft de Croky Cup gewonnen.
Ter info.
De nieuwe noberweethetookniet is uit.quote:Op maandag 26 april 2021 12:21 schreef Nober het volgende:
Is Johan naar het gemeentehuis gelokt?
[ twitter ]
Moet je een knal voor je paasei tamzak!quote:Op maandag 26 april 2021 14:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De nieuwe noberweethetookniet is uit.
@:de_kraam @:el-stinho
Doe maar een spinning kickquote:Op maandag 26 april 2021 14:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Moet je een knal voor je paasei tamzak!
Sjorren met Ferry.quote:Op maandag 26 april 2021 20:19 schreef 3rr0r het volgende:
Voor wie geen zin heeft in VI is er een serie op NPO3 over Ferry 'De Snuif' Doedens die OnlyFans doet @:Oriente
Sheena en Roos godinnenquote:Op maandag 26 april 2021 20:19 schreef 3rr0r het volgende:
Voor wie geen zin heeft in VI is er een serie op NPO3 over Ferry 'De Snuif' Doedens die OnlyFans doet @:Oriente
Waarom?quote:Op maandag 26 april 2021 20:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe zit het met de kijkcijfers van VI eigenlijk? Het moet toch wel inzakken?
2030quote:Op maandag 26 april 2021 20:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe zit het met de kijkcijfers van VI eigenlijk? Het moet toch wel inzakken?
Als je bijvoorbeeld de reacties hier kijkt, dat is niet veel meer. Maar ook hierbuiten hoor ik steeds meer mensen die het wel geloven.quote:
Ik vermaak me nog wel eigenlijk, er is niet zoveel anders. Alleen Derksen is de laatste tijd een beetje raar aan het doen.quote:Op maandag 26 april 2021 20:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld de reacties hier kijkt, dat is niet veel meer. Maar ook hierbuiten hoor ik steeds meer mensen die het wel geloven.
Het wordt als koek gegeten door die domme mensenquote:Op maandag 26 april 2021 20:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
2030
VERONICA INSIDE
3,3 8,5 536.000 1.065.000
Dat valt wel mee.
En waarom zou je afgeven als je deze zomer toch vertrekt.quote:Op maandag 26 april 2021 20:48 schreef -XOR- het volgende:
![]()
Gijp
Als je een spits er een paar minuten voor tijd ingooit kun je op je vingers natellen dat hij voor zichzelf gaat.
Ajax supporters pleasen.quote:Op maandag 26 april 2021 20:48 schreef 3rr0r het volgende:
Wel erg kritisch op iemand die nauwelijks minuten krijgt
Dat word wel heel erg benadrukt zeg. Alleen een Messi ziet Neres aankomen, die Brobbey niet man, wat een onzin om hier kritiek op te geven.quote:Op maandag 26 april 2021 20:48 schreef Scrummie het volgende:
Wat een gelul joh. Als die brobbey daar de bal aan Neres geeft klagen ze dat het geen echte spits is.
Hij mist, nou poepoe
Dan zijn deze beelden je ook ontgaan.quote:Op maandag 26 april 2021 20:53 schreef tompsv18 het volgende:
Haha wat de fuck, die beelden heb ik nog niet eerder gezien
quote:Op maandag 26 april 2021 20:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wir sind die besten von... Europaaaaas jaaaaa
Adolf Hütter zou een mooie trainer voor Bayern zijn.quote:
Reichsfuhrer Rummenigge moet hier attent worden gemaakt.quote:Op maandag 26 april 2021 20:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Adolf Hütter zou een mooie trainer voor Bayern zijn.
Zeker niet; erg vermakelijkquote:
Had je het ook gezegd als je voor racisme was?quote:
Bijna Haxball tijd.quote:
Uiteraard.quote:Op maandag 26 april 2021 20:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Had je het ook gezegd als je voor racisme was?
quote:Op maandag 26 april 2021 21:00 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/topic/2575861/1/999#p198763713
Sinds wanneer ben je FA?quote:
Ow, ik dacht alleen modjequote:
Omdat ze wisten dat iedereen dan aan haxball deed.quote:Op maandag 26 april 2021 21:02 schreef tralalala het volgende:
[..]
Waarom heeft Sjon de 21:05 reclame geskipt?
Euh, ja.quote:Op maandag 26 april 2021 21:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Tering heb jij iets aan je hoofd of zo?
Oren en een neus.quote:Op maandag 26 april 2021 21:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Tering heb jij iets aan je hoofd of zo?
Sla je haxball een keer over.quote:Op maandag 26 april 2021 21:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Moet ook schijten. Zit al de hele avond zo'n bruine beer tegen te houden
Win je eindelijk een prijs, kun je nog alleen zeggen dat je de Croky cup hebt gewonnen.quote:
Gratis zakje chips ipv een badjas.quote:Op maandag 26 april 2021 21:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Win je eindelijk een prijs, kun je nog alleen zeggen dat je de Croky cup hebt gewonnen.
Een nobody.quote:
Doe eens normaal joh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 april 2021 21:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh.Waarom staan al die foto's online?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik heb geen idee, deze moet minstens 12 jaar oud zijn of zoquote:Op maandag 26 april 2021 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom staan al die foto's online?
Waarom niet?quote:Op maandag 26 april 2021 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom staan al die foto's online?
Ik ken ook een jaren oude foto van jou die online staat.quote:Op maandag 26 april 2021 21:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, deze moet minstens 12 jaar oud zijn of zo
quote:Op maandag 26 april 2021 21:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ken ook een jaren oude foto van jou die online staat.
Toen hield hij zich waarschijnlijk nog aan één vette hap per maand.quote:Op maandag 26 april 2021 21:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, deze moet minstens 12 jaar oud zijn of zo
Daar heb ik weinig behoefte aan verderquote:Op maandag 26 april 2021 21:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Als je goed zoekt zal je vast ook nog wel een foto van m'n kop vinden ergens hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |