Browsergame in de rust.quote:Op maandag 26 april 2021 12:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga die onzin niet kijken hoor. Olympische spelen.
Wel bij VI toch?quote:Advocaat weigerde aanbieding NOS wegens Van Hooijdonk
Feyenoord-trainer Dick Advocaat is de komende zomer niet te zien als analist bij de NOS tijdens het EK. De reden daarvoor is een vete met Pierre van Hooijdonk. De oud-Feyenoorder was onlangs kritisch op Advocaat en noemde hem 'old school'.
"Ik vraag mij af waarop hij dat baseert", reageerde Advocaat vrijdag in gesprek met het NRC. "We hebben hier de modernste mensen rondlopen, die allerlei data aan mij voorleggen. Dat weet hij niet, want ik zie hem hier nooit."
De oefenmeester vervolgde: "Het irriteert me. Ik had een uitnodiging van de NOS om daar iets te doen als analist rond het EK voetbal deze zomer. Dat heb ik afgezegd. Ik ga daar dan niet met Van Hooijdonk zitten."
2x per dag zal enkel gelden voor het EK, neem ik aan?quote:Op maandag 26 april 2021 12:12 schreef RipCity het volgende:
2x vi... wat kan er misgaan he...
https://www.mediacourant.(...)ur-shownieuws-wijkt/
Dat kan wel, alleen Advocaat heeft er geen trek in. Moet hij weten.quote:Op maandag 26 april 2021 13:32 schreef Marcoss het volgende:
Waarom zou je niet naast iemand kunnen zitten die ooit kritisch over je is geweest?
Oh, zeker, maar dat hij dan wel gewoon wekelijks naast Gijp ging zitten voor de CL, is wel bijzonder. Die is ook vaak genoeg kritisch geweest..quote:Op maandag 26 april 2021 14:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat kan wel, alleen Advocaat heeft er geen trek in. Moet hij weten.
Niet rullevant.quote:Op zondag 25 april 2021 22:55 schreef De_Kraam het volgende:
John van den Brom heeft de Croky Cup gewonnen.
Ter info.
De nieuwe noberweethetookniet is uit.quote:Op maandag 26 april 2021 12:21 schreef Nober het volgende:
Is Johan naar het gemeentehuis gelokt?
[ twitter ]
Moet je een knal voor je paasei tamzak!quote:Op maandag 26 april 2021 14:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De nieuwe noberweethetookniet is uit.
@:de_kraam @:el-stinho
Doe maar een spinning kickquote:Op maandag 26 april 2021 14:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Moet je een knal voor je paasei tamzak!
Sjorren met Ferry.quote:Op maandag 26 april 2021 20:19 schreef 3rr0r het volgende:
Voor wie geen zin heeft in VI is er een serie op NPO3 over Ferry 'De Snuif' Doedens die OnlyFans doet @:Oriente
Sheena en Roos godinnenquote:Op maandag 26 april 2021 20:19 schreef 3rr0r het volgende:
Voor wie geen zin heeft in VI is er een serie op NPO3 over Ferry 'De Snuif' Doedens die OnlyFans doet @:Oriente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |