Epke Zonderland is een asociale klootzak om te turnen terwijl hij als arts zou kunnen optreden. Walgelijk en egocentrische manquote:Op zaterdag 24 april 2021 01:50 schreef freaky40 het volgende:
Het ging gelukkig weer veel over voetbal...pfff. Man man, als er geen content is maak je uitzending dan gewoon korter. Ik heb flink zitten doorspoelen...
Dat stukje was voor mij de spreekwoordelijke druppel na een goed halfuur en er was toen nog geen seconde inhoudelijk over voetbal gesproken los van de standaard dooddoeners.quote:Op zaterdag 24 april 2021 11:19 schreef freaky40 het volgende:
Ja en? Daar ging mijn opmerking niet over.
Eens. Maar toch nog 536.000 kijkers gisterenavond voor hoofdzakelijk zijpaden geneuzel.quote:Op zaterdag 24 april 2021 11:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat stukje was voor mij de spreekwoordelijke druppel na een goed halfuur en er was toen nog geen seconde inhoudelijk over voetbal gesproken los van de standaard dooddoeners.
Dat is toch ook niet nieuw? Het gaat inderdaad grote delen van de uitzending amper over voetbal, maar volgens mij was dat 2/3 jaar geleden niet zoveel anders.. Als Kieft of Hans er zit, wil het nog wel eens wat inhoudelijker worden (maar dat wordt Hans meestal al vrij snel afgekapt), ook Boskamp probeert het regelmatig, maar daar wordt eigenlijk alleen op gereageerd als hij een naam verkeerd uitspreekt, terwijl Derksen al jaren niet veel verder komt dan een paar algemene meningen die ook al jaren hetzelfde zijn. Alleen als Gijp zo'n avond heeft waar hij wat serieuzer over voetbal wil praten, gaat het regelmatig wat langer door (die wordt dan ook niet onderbroken door Genee), maar als die zo'n avond als gisteren heeft, is dat ook kansloos..quote:Op zaterdag 24 april 2021 01:50 schreef freaky40 het volgende:
Het ging gelukkig weer veel over voetbal...pfff. Man man, als er geen content is maak je uitzending dan gewoon korter. Ik heb flink zitten doorspoelen...
Er zat haar zeker nog wat dwars.quote:
Absoluut mee oneens. Het gaat steeds vaker over niet relevante zijpaden. Het is meer een normale talkshow aan het worden dan een voetbaltalkshow. Vroeger was dat ook wel zo, maar het slaat nu een beetje teveel door. Een paar maanden geleden probeerde ze het wel en toen was het even veel beter. De laatste weken is alleen weer kommer en kwel en is er geen door komen aan. 2 dagen in de week is misschien ook wat te veel om anderhalf uur over voetbal alleen te lullen zeker op de vrijdag want alleen Ajax had gespeeld en Barcelona, en dan ben je snel klaar. Kort het programma in eerste instantie eens in. Dan kun je het gewoon korter houden en dus meer over voetbal hebben. En dan heb ik het nog niet eens over het gezwam van Chris Woerts die daar steeds vaker zit. Volgens mij weet hij iets van de heren en is het een moetje. Ze nemen hem niet voor niets zo vaak op de hak. Voegt echt niets toe.quote:Op zaterdag 24 april 2021 17:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet nieuw? Het gaat inderdaad grote delen van de uitzending amper over voetbal, maar volgens mij was dat 2/3 jaar geleden niet zoveel anders.. Als Kieft of Hans er zit, wil het nog wel eens wat inhoudelijker worden (maar dat wordt Hans meestal al vrij snel afgekapt), ook Boskamp probeert het regelmatig, maar daar wordt eigenlijk alleen op gereageerd als hij een naam verkeerd uitspreekt, terwijl Derksen al jaren niet veel verder komt dan een paar algemene meningen die ook al jaren hetzelfde zijn. Alleen als Gijp zo'n avond heeft waar hij wat serieuzer over voetbal wil praten, gaat het regelmatig wat langer door (die wordt dan ook niet onderbroken door Genee), maar als die zo'n avond als gisteren heeft, is dat ook kansloos..
Maar goed, ik denk dat de meesten ook niet kijken voor de voetbalinhoudelijke discussies
Potentile gasten voor deze zomer (vrienden van de show):quote:Op zaterdag 24 april 2021 16:29 schreef DKUp het volgende:
Nou dat gaat een fijne zomer worden![]()
Ruzies gegarandeerd
Frans Bauerquote:Op zondag 25 april 2021 19:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Potentile gasten voor deze zomer (vrienden van de show):
1. Harry Mens
2. Gerard Joling
3. Bram Moszkowicz
vul lijst maar aan @:zipportal @:afcniels @:coco
Sierd de Vosquote:Op zondag 25 april 2021 19:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Potentile gasten voor deze zomer (vrienden van de show):
1. Harry Mens
2. Gerard Joling
3. Bram Moszkowicz
vul lijst maar aan @:zipportal @:afcniels @:coco
Famke (achternaam..?)quote:Op zondag 25 april 2021 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Simon heeft een prima wijfie
@:rambodirk mening
quote:
quote:Op zondag 25 april 2021 19:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Sierd de Vos
Dries Roelvink
DJ Jean
Akwasi
Jan Slagter
Sidney Smeets
Johnny de Mol
Pierre van Hooijdonk
Arie Boomsma
Sylvana Simons
Ellie Lustquote:
@Coco @Scrummie dat wordt weinig slaap in die periodequote:Op maandag 26 april 2021 12:12 schreef RipCity het volgende:
2x vi... wat kan er misgaan he...
https://www.mediacourant.(...)ur-shownieuws-wijkt/
Ik ga die onzin niet kijken hoor. Olympische spelenquote:Op maandag 26 april 2021 12:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:Coco @:Scrummie dat wordt weinig slaap in die periode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |