Doe je een beetje zieke DPS of niet?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:18 schreef handboek het volgende:
Waarom krijgen meisjes op het FOK!-fotoboek wel reacties en mannelijk users als ik niet? Ik heb toch ook een mooie foto op mijn fotoboek staan? Ik heb zelfs een rondje rond mezelf gezet.. Jullie zijn niet aardig, ik wil FOK! vrienden..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
Als je een beetje oplet, er staan namelijk veel mensen op die foto. En als je die foto dichterbij zou nemen dan zou niet iedereen erop staan. Snap je dat? of moet ik duidelijker articuleren?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:22 schreef Stokstaart het volgende:
Waarom zo'n foto van ver af genomen TS??
Ben je zo lelijk van dichtbij?
Weet je niet. Is vanaf die afstand ook moeilijk te beoordelen.quote:
Daar heb jij dan weer een punt. Maar als het dan al tieten zijn, zijn het geen tieten waar de meeste mannen zich voor interesseren.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:23 schreef Isambard het volgende:
[..]
Weet je niet. Is vanaf die afstand ook moeilijk te beoordelen.
Ik heb tieten, maar niet de meest gangbare mannelijke fokkers type, die van mij zijn wat strakker en steviger.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:23 schreef Isambard het volgende:
[..]
Weet je niet. Is vanaf die afstand ook moeilijk te beoordelen.
Daar heb jij dan weer twee hele grote punten.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daar heb jij dan weer een punt. Maar als het dan al tieten zijn, zijn het geen tieten waar de meeste mannen zich voor interesseren.
jij hebt makkelijk praten.. Kijk jou fotoboek dan, iedereen reageert erin..quote:Op zondag 27 februari 2011 19:23 schreef Chowi het volgende:
Jij hebt geen tieten. Dus ben jij niet interessant. Begrijp je dan niet dat de mannen hier in de meerderheid zijn? Het is gewoon marktwerking.
Dat komt gewoon doordat ik naast een leuk uiterlijk ook een bizar goed gevoel voor humor heb en óók nog eens een intelligentiequotiënt waar je u tegen zegt. Mensen aanbidden mij om mijn frisse en toch doordachte kijk op het leven.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:27 schreef handboek het volgende:
[..]
jij hebt makkelijk praten.. Kijk jou fotoboek dan, iedereen reageert erin..
Jij bent ook echt de grootste mongool op FOK! samen met ajacied422quote:Op zondag 27 februari 2011 19:32 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Je bent nog niet zo lang actief op Fok!
Je krijgt vanzelf vriendenmaar ik zal wel even iets op je FoBo zetten
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:36 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Jij bent ook echt de grootste mongool op FOK! samen met ajacied422
KABOOOOMquote:Op zondag 27 februari 2011 19:36 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ja ok, maar het is toch leuk om na een drukke dag op je stoel te ploffen en dan te zien dat mensen je waarderenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:33 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Dat je daar sowieso zo veel waarde aan hecht
Het is maar een forum. FOK! is leuk, maar ik ga hier echt geen vrienden proberen te zoeken ofzo hoor
Ik heb niks meer toe te voegenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:36 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik baggerbaas benquote:Op zondag 27 februari 2011 19:36 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
bagger en baas hoort niet bij elkaar, conclusie: sterfquote:Op zondag 27 februari 2011 19:41 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik baggerbaas ben![]()
![]()
![]()
![]()
Personen zoals jij horen niet eens het recht te hebben op een FOK! account.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:41 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik baggerbaas ben![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:42 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
bagger en baas hoort niet bij elkaar, conclusie: sterf
Niet lievquote:Op zondag 27 februari 2011 19:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
Personen zoals jij horen niet eens het recht te hebben op een FOK! account.
Ik heb je quote gebruikt voor mijn signature, thanxquote:Op zondag 27 februari 2011 19:36 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
En maar trots zijn....quote:Op zondag 27 februari 2011 19:46 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ik heb je quote gebruikt voor mijn signature, thanx![]()
![]()
![]()
![]()
Oké.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:46 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ik heb je quote gebruikt voor mijn signature, thanx![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:19 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Doe je een beetje zieke DPS of niet?
Ohh bedoelde je dat, ik dacht dat ik niet meer mocht reagerenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:56 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Wat zei ik nou gisteren, geen hihihi meer
Dat mag wel hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohh bedoelde je dat, ik dacht dat ik niet meer mocht reageren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat dat irritant is en dan kan je net zo goed niets postenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom geen hihihi meer eigenlijk?
Maar waar ben jij al die tijd geweest? We hebben iemand zoals jij hard nodig, iemand die alles afzeikt. Geen grap, onz gaat achteruitquote:Op zondag 27 februari 2011 19:59 schreef Panzermaus het volgende:
Je hebt een kut-Fotoboek, TS. Bereik je niets mee.
Ok ik heb het genoteerd en zal er aan denken in het vervolg, 14.gifquote:Op zondag 27 februari 2011 20:01 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
omdat dat irritant is en dan kan je net zo goed niets posten
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok ik heb het genoteerd en zal er aan denken in het vervolg, 14.gif
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |