quote:Op zondag 27 februari 2011 19:42 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
bagger en baas hoort niet bij elkaar, conclusie: sterf
Niet lievquote:Op zondag 27 februari 2011 19:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
Personen zoals jij horen niet eens het recht te hebben op een FOK! account.
Ik heb je quote gebruikt voor mijn signature, thanxquote:Op zondag 27 februari 2011 19:36 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Jij bent ook echt de grootste mongool op FOK! samen met ajacied422
En maar trots zijn....quote:Op zondag 27 februari 2011 19:46 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ik heb je quote gebruikt voor mijn signature, thanx![]()
![]()
![]()
![]()
Oké.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:46 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ik heb je quote gebruikt voor mijn signature, thanx![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:19 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Doe je een beetje zieke DPS of niet?
Ohh bedoelde je dat, ik dacht dat ik niet meer mocht reagerenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:56 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Wat zei ik nou gisteren, geen hihihi meer
Dat mag wel hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohh bedoelde je dat, ik dacht dat ik niet meer mocht reageren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat dat irritant is en dan kan je net zo goed niets postenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom geen hihihi meer eigenlijk?
Maar waar ben jij al die tijd geweest? We hebben iemand zoals jij hard nodig, iemand die alles afzeikt. Geen grap, onz gaat achteruitquote:Op zondag 27 februari 2011 19:59 schreef Panzermaus het volgende:
Je hebt een kut-Fotoboek, TS. Bereik je niets mee.
Ok ik heb het genoteerd en zal er aan denken in het vervolg, 14.gifquote:Op zondag 27 februari 2011 20:01 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
omdat dat irritant is en dan kan je net zo goed niets posten
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok ik heb het genoteerd en zal er aan denken in het vervolg, 14.gif
Er valt geen geld meer te verdienen aan ONZ-ers, ik ben weg.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:02 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Maar waar ben jij al die tijd geweest? We hebben iemand zoals jij hard nodig, iemand die alles afzeikt. Geen grap, onz gaat achteruit
Geeft niks, we wachten wel op Penisbaard.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Er valt geen geld meer te verdienen aan ONZ-ers, ik ben weg.
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:05 schreef 0546timm het volgende:
is dit zo'n soort van R-R is back topic?
Dat wordt wat maandjes wachten volgens mij.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Geeft niks, we wachten wel op Penisbaard.
Gast, rot is een keer op. Met je 'quote:
Nee, eigenlijk alleen vanwege je tieten.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mensen aanbidden mij om mijn frisse en toch doordachte kijk op het leven.
Geen probleem.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:14 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat wordt wat maandjes wachten volgens mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |