Er valt geen geld meer te verdienen aan ONZ-ers, ik ben weg.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:02 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Maar waar ben jij al die tijd geweest? We hebben iemand zoals jij hard nodig, iemand die alles afzeikt. Geen grap, onz gaat achteruit
Geeft niks, we wachten wel op Penisbaard.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Er valt geen geld meer te verdienen aan ONZ-ers, ik ben weg.
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:05 schreef 0546timm het volgende:
is dit zo'n soort van R-R is back topic?
Dat wordt wat maandjes wachten volgens mij.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Geeft niks, we wachten wel op Penisbaard.
Gast, rot is een keer op. Met je 'quote:
Nee, eigenlijk alleen vanwege je tieten.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mensen aanbidden mij om mijn frisse en toch doordachte kijk op het leven.
Geen probleem.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:14 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat wordt wat maandjes wachten volgens mij.
haha latijd lacchen met beachquote:Op zondag 27 februari 2011 20:24 schreef Beach het volgende:
[..]
hoi even wat leuks in jouw fobo schrijven hoor
Zeker boos dat je uit m'n favo fokkers lijstje bent.quote:
ok ok berichtje trugquote:Op zondag 27 februari 2011 20:24 schreef Beach het volgende:
[..]
hoi even wat leuks in jouw fobo schrijven hoor
Gast, jijquote:Op zondag 27 februari 2011 20:17 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Gast, rot is een keer op. Met je '' op dingen die niet grappig zijn. Je bent een irritant mormel.
Ik spuug op je.
Nitrouz had wel een puntquote:Op zondag 27 februari 2011 20:34 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Gast, jij![]()
![]()
Ga toch niet zo zeuren laat mij mijn ding doen man
Hou je ding alsjeblieft binnen het Radio ONZ topic maar val ons er in godsnaam niet mee lastig.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:34 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Gast, jij![]()
![]()
Hé girl! Nog geshopt deze week?quote:
Niet lichamelijk, wel geestelijk. M'n pakketje van H&M is gekomen. En jij?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:37 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Hé girl! Nog geshopt deze week?
Ik laat je 'je ding' niet doen, lul.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:34 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Gast, jij![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |