Lakei van de Communistische Invloedssferen!quote:Op maandag 26 april 2021 21:45 schreef GGMM het volgende:
Soms moet je wel eens een post weghalen waar je het 100% mee eens bent
De status quo, dus.quote:
Hopelijk halen Milan en Juventus het allebei niet.quote:Op maandag 26 april 2021 21:56 schreef Oriente het volgende:
Ondertussen flikkert AC Milan uit de top 4 (CL plekken) terwijl ze een tijdje terug dik eerste stonden
Op naar de super league xDquote:Op maandag 26 april 2021 21:56 schreef Oriente het volgende:
Ondertussen flikkert AC Milan uit de top 4 (CL plekken) terwijl ze een tijdje terug dik eerste stonden
Alsof Cruijff Johan werd genoemd als hij voetbaldequote:Op maandag 26 april 2021 21:51 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Inclusief wijnvlekken waarsch.
Zlatan wordt toch geschorst, dus maakt niet uitquote:Op maandag 26 april 2021 21:56 schreef Oriente het volgende:
Dat heb ik even gemist waaromquote:Op maandag 26 april 2021 21:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zlatan wordt toch geschorst, dus maakt niet uit
Niet ondenkbaar.quote:Op maandag 26 april 2021 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk halen Milan en Juventus het allebei niet.
SUPER LEAGUED
Mooi moment om terug naar Ajax te keren.quote:Op maandag 26 april 2021 21:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zlatan wordt toch geschorst, dus maakt niet uit
Die kunnen goed omgaan met geschorste spelersquote:Op maandag 26 april 2021 21:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Mooi moment om terug naar Ajax te keren.
Ahaquote:Op maandag 26 april 2021 21:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
https://www.bbc.com/sport/football/56893892
Isak is lastig te bespelen voor Eibar. Was in het heenduel half december toch een heel andere pot.quote:
Blijft zonde dat ze eruit vliegen, maar goed, dat is inmiddels wel echt onvermijdelijkquote:Op maandag 26 april 2021 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Isak is lastig te bespelen voor Eibar. Was in het heenduel half december toch een heel andere pot.
Dan moet je je hoofd uit je onderbroek halenquote:Op maandag 26 april 2021 22:00 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik maak weinig blunders, ik zie een verband.
Ook van @TheDonaldquote:Op maandag 26 april 2021 22:03 schreef Coco het volgende:
Leuk feitje:
Mühren is de favoriete speler van user @:Oriente
Wauw.quote:Op maandag 26 april 2021 22:03 schreef Coco het volgende:
Leuk feitje:
Mühren is de favoriete speler van user @:Oriente
Ik vind het wel hinderlijk dat Alaves opeens goede papieren heeft om weer degradatie te vermijden.quote:Op maandag 26 april 2021 22:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Blijft zonde dat ze eruit vliegen, maar goed, dat is inmiddels wel echt onvermijdelijk
Alaves vind ik zo'n grijze, saaie club. Die mogen van mij lekker naar de Segunda.quote:Op maandag 26 april 2021 22:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind het wel hinderlijk dat Alaves opeens goede papieren heeft om weer degradatie te vermijden.
Bloedgeld tegen Bloedgeld/Super League-team.quote:
Heel opportunistische club waar geen lijn in zit qua beleid. Calleja, de voorganger van Emery bij Villarreal, zet het wel goed neer.quote:Op maandag 26 april 2021 22:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Alaves vind ik zo'n grijze, saaie club. Die mogen van mij lekker naar de Segunda.
Wel geinig dat Espanyol terugkomtquote:Op maandag 26 april 2021 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heel opportunistische club waar geen lijn in zit qua beleid. Calleja, de voorganger van Emery bij Villarreal, zet het wel goed neer.
Eens, volledig eens zelfs.quote:Op maandag 26 april 2021 22:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bloedgeld tegen Bloedgeld/Super League-team.
nou nou nou gertje tochquote:Op maandag 26 april 2021 22:07 schreef T3hTommay het volgende:
We moeten Derksen echt kaltstellen zo langzamerhand.
Hopelijk gaat Kevin weer strooien met lekkere balletjesquote:Op maandag 26 april 2021 22:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eens, volledig eens zelfs.
Maar ik kijk voor het voetbal.
Ook als beide clubs Nazi-Duitsland zouden verheerlijken?quote:Op maandag 26 april 2021 22:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eens, volledig eens zelfs.
Maar ik kijk voor het voetbal.
Blessa helaas.quote:Op maandag 26 april 2021 22:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Kevin weer strooien met lekkere balletjes
Waste of a career dat De Tomas dit seizoen op Segunda-niveau heeft lopen ballen.quote:Op maandag 26 april 2021 22:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wel geinig dat Espanyol terugkomt
Mallorca ook zo te zien
Idd laatste 2 gedeeltes kijkt er bijna niemand meer.quote:
Minachting van de kijker.quote:Op maandag 26 april 2021 22:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd laatste 2 gedeeltes kijkt er bijna niemand meer.
Ik heb nu steeds bij elke topic: "Toen was er dit, en toen deed ik dat".quote:Op maandag 26 april 2021 21:46 schreef T3hTommay het volgende:
Hebben we speciale plannen voor topic #2000?
Fresia doet alleen aan scharen.quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Fresia aan het flirten met 30 cm
Sterkte aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik weet niet of ik het einde ga redden.
Welkom Roland!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |