ook makkelijk zeggen als de ander al dood is..quote:
Gehoord was op het nieuws vanmorgen, Ze zijn getrouwd niets aan het handje tochquote:
Dat vind ik vermoeiender dan gewoonquote:Op donderdag 22 april 2021 09:02 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee aggos en dan nog presenteren ook! Gelukkig wel via zoom
Ik had bijzondere bijstand aangevraagd om mijn cv ketel te repareren. Ik ben nu bijna 3 maanden verder en het is nog niet geregeld.quote:
\___________________/quote:
gemeentes zijn kut!quote:Op donderdag 22 april 2021 09:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had bijzondere bijstand aangevraagd om mijn cv ketel te repareren. Ik ben nu bijna 3 maanden verder en het is nog niet geregeld.
Zij was er zelf wel blij meequote:Op donderdag 22 april 2021 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik vermoeiender dan gewoon
a de reis tijd is wel fijn, scheelt mij ook altijd twee uur.quote:Op donderdag 22 april 2021 09:04 schreef jerney het volgende:
[..]
Zij was er zelf wel blij meeNiet nóg vroeger op moeten staan en makkelijker voorlezen
Ah jezus, da’s langquote:Op donderdag 22 april 2021 09:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had bijzondere bijstand aangevraagd om mijn cv ketel te repareren. Ik ben nu bijna 3 maanden verder en het is nog niet geregeld.
Moet na 8 weken.quote:Op donderdag 22 april 2021 09:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
gemeentes zijn echt traaaaagggggquote:
ze verzinnen vast wel een reden waarom het niet zo snel kan.. Corona ofzoquote:
Corona tijdquote:
Dit was allemaal toch ook al jaren geleden bekend?quote:Op donderdag 22 april 2021 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook makkelijk zeggen als de ander al dood is..
het kan natuurlijk.. maar waarom nu dit vertellen?
Ik volg dat nooit zo.quote:Op donderdag 22 april 2021 09:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit was allemaal toch ook al jaren geleden bekend?
Het is geen nieuws in ieder geval Maar ze grijpen alles aan om ophef te makenquote:Op donderdag 22 april 2021 09:11 schreef ToT het volgende:
[..]
geen ideequote:Op donderdag 22 april 2021 09:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Er word vaak gezegd in programma's dat ze al een relatie hadden vanaf haar 15dequote:
Maar wel studenten die op hun eigen balkonnetje zitten een fikse boete en strafblad geven!quote:Op donderdag 22 april 2021 09:03 schreef greysbones het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)an-de-ogen~aaf16230/
quote:
precies... hoe krom is hetquote:Op donderdag 22 april 2021 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar wel studenten die op hun eigen balkonnetje zitten een fikse boete en strafblad geven!
aan het werk jijquote:Op donderdag 22 april 2021 09:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Grapje, ik heb slechts m'n mailbox gelezen
Het begin is gemaaktquote:Op donderdag 22 april 2021 09:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Grapje, ik heb slechts m'n mailbox gelezen
"Groot feest gehad? BOETE! Oh wacht, u bidt tot Allah? Vul dan maar in dat je die besmetting thuis hebt opgelopen. Fijne dag verder!"quote:
dus massaal aangeven dat je moslim bent is de oplossingquote:Op donderdag 22 april 2021 09:18 schreef ToT het volgende:
[..]
"Groot feest gehad? BOETE! Oh wacht, u bidt tot Allah? Vul dan maar in dat je die besmetting thuis hebt opgelopen. Fijne dag verder!"
Bidet!quote:Op donderdag 22 april 2021 09:18 schreef Dotteke het volgende:
IK zou niet weten wie anders de taken van Rutte over zou moeten nemen, zie geen een geschikte daar
Rutte zelf is ook ongeschikt en zit er tochquote:Op donderdag 22 april 2021 09:18 schreef Dotteke het volgende:
IK zou niet weten wie anders de taken van Rutte over zou moeten nemen, zie geen een geschikte daar
quote:Op donderdag 22 april 2021 09:19 schreef ToT het volgende:
Kan iedereen lekker tegen 'm staan zeiken!
Haha precies!quote:Op donderdag 22 april 2021 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus massaal aangeven dat je moslim bent is de oplossing
ik roep een keer.. Mohammed.. Boerenkool klaar.. jij schaap slachtenquote:Op donderdag 22 april 2021 09:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha precies!
Ja nou ja, ze gooien het op een taalprobleempje. Gewoon "Iek nie schnap! Dit ies vor oitkiering?" zeggen en je zit safe!
quote:Op donderdag 22 april 2021 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik roep een keer.. Mohammed.. Boerenkool klaar.. jij schaap slachten
is vergeten het schaap de laarzen aan te trekkenquote:Op donderdag 22 april 2021 09:22 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ONZ / [Paint] Belediger Erdogan mag worden vervolgd
quote:Op donderdag 22 april 2021 09:22 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ONZ / [Paint] Belediger Erdogan mag worden vervolgd
quote:Op donderdag 22 april 2021 09:22 schreef Dotteke het volgende:
_*)*&@*$% nu heeft mijn dochter ook corona, ondanks dat ze al een enting heeft gehad
quote:Op donderdag 22 april 2021 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
is vergeten het schaap de laarzen aan te trekken
Jawel, er is gestemdquote:Op donderdag 22 april 2021 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik wel, ik help @:Paul die wil geen plaatjes in de OP
hoeveel hebben er nu gestemd?quote:
Hulde aan totquote:Op donderdag 22 april 2021 09:24 schreef ToT het volgende:
Je wil niet weten hoe tyfus veel werk dat paintje was om te maken!![]()
Sterkte en beterschap gewenst.quote:Op donderdag 22 april 2021 09:22 schreef Dotteke het volgende:
_*)*&@*$% nu heeft mijn dochter ook corona, ondanks dat ze al een enting heeft gehad
Moe, keelpijn hoofdpijn hoestenquote:
O ik weet van geen stemming af?quote:
jee Dot!quote:Op donderdag 22 april 2021 09:22 schreef Dotteke het volgende:
Hopelijk gaat het snel over.quote:Op donderdag 22 april 2021 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moe, keelpijn hoofdpijn hoesten
Afgelopen 2 weken drie keer getest omdat man en zoon het hebben. Nu kreeg ze klachten en hoppa.
Ze was een keer geent
Jijquote:Op donderdag 22 april 2021 09:18 schreef Dotteke het volgende:
Dank je ben heel boos op mijn schoonzoon. Die was van de week boos en heeft bewust haar richting opgehoest de klootzakquote:
gooi de poll er maar inquote:Op donderdag 22 april 2021 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Over per wanneer Paul weer op zwart moet!
Dus dan is de stemming niet geldig. Idereen moet de kans krijgen om te stemmenquote:
Erg is dit eigenlijk vechters voor het vrije woord die zo tegen gewerkt worden dit is erger dan dat mensen nu realiseren.quote:
O nee zou niets voor mij zijnquote:
quote:Op donderdag 22 april 2021 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
ze was bij die vergaderingen aanwezig, staat op de site van rijksoverheidquote:
Precies dat dus.quote:Op donderdag 22 april 2021 09:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Erg is dit eigenlijk vechters voor het vrije woord die zo tegen gewerkt worden dit is erger dan dat mensen nu realiseren.
Weten we dat ook weer.quote:Op donderdag 22 april 2021 09:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze was bij die vergaderingen aanwezig, staat op de site van rijksoverheid
Kom er dan ook niet tussenquote:
Youtube en Facebook worden inmiddels gecensuereerd. Ze zijn in handen van mensen met politieke motieven. Hierdoor wordt nieuws dat politiek onhandig is als fake news aangemerkt en als het de positie van deze politici in gevaar kan brengen, niet getoond op facebook en youtube.quote:Op donderdag 22 april 2021 09:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Erg is dit eigenlijk vechters voor het vrije woord die zo tegen gewerkt worden dit is erger dan dat mensen nu realiseren.
Weet je hier een leuke tekst voor heequote:Op donderdag 22 april 2021 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Veel stemmen ookquote:
Paulquote:Op donderdag 22 april 2021 09:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Ben wel benieuwd wie erop op Nee, de OP mag niet bijgewerkt worden heeft gestemd
Grote bus factor in het kabinet dusquote:Op donderdag 22 april 2021 09:18 schreef Dotteke het volgende:
Ik zou ook op nee gestemd hebbenquote:Op donderdag 22 april 2021 09:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Ben wel benieuwd wie erop op Nee, de OP mag niet bijgewerkt worden heeft gestemd
MrsL.quote:
Besluit is al genomen, motie is aangenomenquote:
Dat is waarquote:Op donderdag 22 april 2021 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Besluit is al genomen, motie is aangenomen
telefoon uitzettenquote:Op donderdag 22 april 2021 09:44 schreef Maanvis het volgende:
Ik werd wakker gebeld door het UWV. Had ze niet om 9:10 al verwacht
Ik merk nu toch dat ik bij wakker gebeld worden niet meteen 100% kan zijn als ik de telefoon opneem
Tips om daar wat aan te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |