precies... hoe krom is hetquote:Op donderdag 22 april 2021 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar wel studenten die op hun eigen balkonnetje zitten een fikse boete en strafblad geven!
aan het werk jijquote:Op donderdag 22 april 2021 09:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Grapje, ik heb slechts m'n mailbox gelezen
Het begin is gemaaktquote:Op donderdag 22 april 2021 09:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Grapje, ik heb slechts m'n mailbox gelezen
"Groot feest gehad? BOETE! Oh wacht, u bidt tot Allah? Vul dan maar in dat je die besmetting thuis hebt opgelopen. Fijne dag verder!"quote:
dus massaal aangeven dat je moslim bent is de oplossingquote:Op donderdag 22 april 2021 09:18 schreef ToT het volgende:
[..]
"Groot feest gehad? BOETE! Oh wacht, u bidt tot Allah? Vul dan maar in dat je die besmetting thuis hebt opgelopen. Fijne dag verder!"
Bidet!quote:Op donderdag 22 april 2021 09:18 schreef Dotteke het volgende:
IK zou niet weten wie anders de taken van Rutte over zou moeten nemen, zie geen een geschikte daar
Rutte zelf is ook ongeschikt en zit er tochquote:Op donderdag 22 april 2021 09:18 schreef Dotteke het volgende:
IK zou niet weten wie anders de taken van Rutte over zou moeten nemen, zie geen een geschikte daar
quote:Op donderdag 22 april 2021 09:19 schreef ToT het volgende:
Kan iedereen lekker tegen 'm staan zeiken!
Haha precies!quote:Op donderdag 22 april 2021 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus massaal aangeven dat je moslim bent is de oplossing
ik roep een keer.. Mohammed.. Boerenkool klaar.. jij schaap slachtenquote:Op donderdag 22 april 2021 09:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha precies!
Ja nou ja, ze gooien het op een taalprobleempje. Gewoon "Iek nie schnap! Dit ies vor oitkiering?" zeggen en je zit safe!
quote:Op donderdag 22 april 2021 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik roep een keer.. Mohammed.. Boerenkool klaar.. jij schaap slachten
is vergeten het schaap de laarzen aan te trekkenquote:Op donderdag 22 april 2021 09:22 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ONZ / [Paint] Belediger Erdogan mag worden vervolgd
quote:Op donderdag 22 april 2021 09:22 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ONZ / [Paint] Belediger Erdogan mag worden vervolgd
quote:Op donderdag 22 april 2021 09:22 schreef Dotteke het volgende:
_*)*&@*$% nu heeft mijn dochter ook corona, ondanks dat ze al een enting heeft gehad
quote:Op donderdag 22 april 2021 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
is vergeten het schaap de laarzen aan te trekken
Jawel, er is gestemdquote:Op donderdag 22 april 2021 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik wel, ik help @:Paul die wil geen plaatjes in de OP
hoeveel hebben er nu gestemd?quote:
Hulde aan totquote:Op donderdag 22 april 2021 09:24 schreef ToT het volgende:
Je wil niet weten hoe tyfus veel werk dat paintje was om te maken!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |