ook makkelijk zeggen als de ander al dood is..quote:
Gehoord was op het nieuws vanmorgen, Ze zijn getrouwd niets aan het handje tochquote:
Dat vind ik vermoeiender dan gewoonquote:Op donderdag 22 april 2021 09:02 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee aggos en dan nog presenteren ook! Gelukkig wel via zoom
Ik had bijzondere bijstand aangevraagd om mijn cv ketel te repareren. Ik ben nu bijna 3 maanden verder en het is nog niet geregeld.quote:
\___________________/quote:
gemeentes zijn kut!quote:Op donderdag 22 april 2021 09:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had bijzondere bijstand aangevraagd om mijn cv ketel te repareren. Ik ben nu bijna 3 maanden verder en het is nog niet geregeld.
Zij was er zelf wel blij meequote:Op donderdag 22 april 2021 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik vermoeiender dan gewoon
a de reis tijd is wel fijn, scheelt mij ook altijd twee uur.quote:Op donderdag 22 april 2021 09:04 schreef jerney het volgende:
[..]
Zij was er zelf wel blij meeNiet nóg vroeger op moeten staan en makkelijker voorlezen
Ah jezus, da’s langquote:Op donderdag 22 april 2021 09:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had bijzondere bijstand aangevraagd om mijn cv ketel te repareren. Ik ben nu bijna 3 maanden verder en het is nog niet geregeld.
Moet na 8 weken.quote:Op donderdag 22 april 2021 09:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
gemeentes zijn echt traaaaagggggquote:
ze verzinnen vast wel een reden waarom het niet zo snel kan.. Corona ofzoquote:
Corona tijdquote:
Dit was allemaal toch ook al jaren geleden bekend?quote:Op donderdag 22 april 2021 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook makkelijk zeggen als de ander al dood is..
het kan natuurlijk.. maar waarom nu dit vertellen?
Ik volg dat nooit zo.quote:Op donderdag 22 april 2021 09:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit was allemaal toch ook al jaren geleden bekend?
Het is geen nieuws in ieder geval Maar ze grijpen alles aan om ophef te makenquote:Op donderdag 22 april 2021 09:11 schreef ToT het volgende:
[..]
geen ideequote:Op donderdag 22 april 2021 09:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Er word vaak gezegd in programma's dat ze al een relatie hadden vanaf haar 15dequote:
Maar wel studenten die op hun eigen balkonnetje zitten een fikse boete en strafblad geven!quote:Op donderdag 22 april 2021 09:03 schreef greysbones het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)an-de-ogen~aaf16230/
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |