Begin jij nu ook al?quote:
Ahh. O dat stukje van Sigrid kopieerde ik van de nos site. Daar staat niets over Niger.quote:
Ik snapte je post nu, ondertussen wel Kraagman zat daar vertelde ze?quote:
Dit komt uit het NRC.quote:Op donderdag 22 april 2021 08:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ahh. O dat stukje van Sigrid kopieerde ik van de nos site. Daar staat niets over Niger.
Ik snap het nu.
Ja maar als je hier nu dus wel even op klikt, zie je dat dit wel al een tijdje een patroon is van meneertje Ruttequote:Op donderdag 22 april 2021 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook niet alles onthouden toch? Hij is he even vergeten maar als hij het terug leest kan hij het zich weer herinneren
Vandaag weer een corona debat toch?quote:
Korsakov is een bitch.quote:Op donderdag 22 april 2021 08:27 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja maar als je hier nu dus wel even op klikt, zie je dat dit wel al een tijdje een patroon is van meneertje Rutte
Die arme man weet niks meer!
Ben benieuwd waar en hoe dit gaat eindigen.quote:Op donderdag 22 april 2021 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dit is weer niet best hoor.
Ah, dus de terrassen en winkels blijven dicht.quote:Op donderdag 22 april 2021 08:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vandaag weer een corona debat toch?
Ik klik nietquote:Op donderdag 22 april 2021 08:27 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja maar als je hier nu dus wel even op klikt, zie je dat dit wel al een tijdje een patroon is van meneertje Rutte
Die arme man weet niks meer!
Ja. Tweede Kamerleden worden vanochtend weer bijgepraat over de stand van zaken rond het coronavirus. Dat gebeurt door Jaap van Dissel, directeur Infectieziektebestrijding bij het RIVM. De bijeenkomst begint om 09.30 uur.quote:Op donderdag 22 april 2021 08:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
O geen idee. Ook hier ben ik benieuwd hoe het afgaat lopenquote:Op donderdag 22 april 2021 08:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thanks,ik was ook al aan het zoeken.quote:Op donderdag 22 april 2021 08:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Tweede Kamerleden worden vanochtend weer bijgepraat over de stand van zaken rond het coronavirus. Dat gebeurt door Jaap van Dissel, directeur Infectieziektebestrijding bij het RIVM. De bijeenkomst begint om 09.30 uur.
Vanmiddag om 15.00 uur is er in de Tweede Kamer een debat over de coronabestrijding.
Dan ga ik nu ook niet klikkenquote:Op donderdag 22 april 2021 08:29 schreef jerney het volgende:
[..]
En als ik nou beloof dat er een stukje met neusbel in zit?
Kan je doen maar ga ik nog niet luisterenquote:Op donderdag 22 april 2021 08:33 schreef jerney het volgende:
[..]
Dan zal ik hem zaterdag nog eens posten
Je hebt er een actieve herinnering aanquote:Op donderdag 22 april 2021 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je doen maar ga ik nog niet luisteren
Die je net plaatste had ik twee weken terug al gezien
Nee, dat doe je niet.quote:Op donderdag 22 april 2021 08:33 schreef jerney het volgende:
[..]
Dan zal ik hem zaterdag nog eens posten
Ja en ik heb niet gelogenquote:Op donderdag 22 april 2021 08:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Je hebt er een actieve herinnering aan
Niks onoorbaars gedaan.quote:
Daar zijn in ieder geval geen notulen vanquote:
quote:Op donderdag 22 april 2021 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zijn in ieder geval geen notulen van
o jeequote:
Ook niet gekliktquote:
GM Dame greys.quote:
Morge.quote:
Je kennis gisteren nog gebeld om te vertellen hoe het haar vergaan was?quote:
Ja ze belde me nog vanuit de auto naar huis, maar toen moest ze er nog invliegenquote:Op donderdag 22 april 2021 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kennis gisteren nog gebeld om te vertellen hoe het haar vergaan was?
Zo laat nog?quote:Op donderdag 22 april 2021 08:55 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ze belde me nog vanuit de auto naar huis, maar toen moest ze er nog invliegen
iemand die zoveel vergeet...quote:
Ja, ze werkte tot 22:00 en dan is het nog zo’n drie kwartier rijden. Hoop dat het vrij vlot ging want ze moest om 8u alweer overleggen met haar klasgenootquote:
wat is er aan de hand?quote:
Jemig, die krijgt niet veel slaap danquote:Op donderdag 22 april 2021 08:59 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, ze werkte tot 22:00 en dan is het nog zo’n drie kwartier rijden. Hoop dat het vrij vlot ging want ze moest om 8u alweer overleggen met haar klasgenoot
Nee aggos en dan nog presenteren ook! Gelukkig wel via zoomquote:Op donderdag 22 april 2021 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig, die krijgt niet veel slaap dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |