Ja weet ik.quote:Op donderdag 22 april 2021 08:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit ging weer over de toeslagen affaire dacht ik.
zijn hoofd valt er nog een keer afquote:
Maar zo krijgen ze dat vertrouwen niet snel terug.quote:
SBE vriend.quote:
Nee dat zeker niet.quote:Op donderdag 22 april 2021 08:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar zo krijgen ze dat vertrouwen niet snel terug.
Fresh vriend.quote:
Ja dat heb je met kids. Ze laten je nooit slapen 😀quote:Op donderdag 22 april 2021 08:09 schreef ToT het volgende:
Ja hier wel alles okee. Nog een beetje wakker worden; Mini-ToT was weer redelijk op tijd wakker en dus moest ik er ook weer uit!
Als hij echt moeite heeft te onthouden wat hijzelf wel of niet gezegd heeft, is het ook vrij zorgwekkend in zijn functie.quote:Op donderdag 22 april 2021 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ergens kan ik mij wel voorstellen dat hij niet alles op slaat van wat er gezegd is
Man wat je een grote harde schijf hebben als je in dat kabinet zit. Helemaal met die corona ellende er bij
Ja hij wilde papa knuffelen! _Oquote:Op donderdag 22 april 2021 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat heb je met kids. Ze laten je nooit slapen 😀
Beetje de Joe Biden van Nederland idd.quote:Op donderdag 22 april 2021 08:12 schreef jerney het volgende:
[..]
Als hij echt moeite heeft te onthouden wat hijzelf wel of niet gezegd heeft, is het ook vrij zorgwekkend in zijn functie.
Ja dat is het lastig er van, kind valt wel weer in slaap maar de ouders vaak nietquote:Op donderdag 22 april 2021 08:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij wilde papa knuffelen! _O
Hij leek wel weer in mijn armen in slaap te vallen, maar zat toch een paar keer aardig te trappen enzo, en dan kan ik het verder wel weer vergeten.
Sigrid Kaag had ook even zo'n vergeet momentje: "Ik weet persoonlijk niet of ik op die momenten bij de ministerraad was of dat ik op reis was. Ik heb zelf de documenten nog niet in kunnen zien", zei Kaag.quote:Op donderdag 22 april 2021 08:00 schreef jerney het volgende:
[..]
Rutte moet gewoon ook naar de neuroloog. Erg vervelend hoor, als je steeds minder actieve herinneringen aan dingen hebt
In Niger zei.quote:Op donderdag 22 april 2021 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sigrid Kaag had ook even zo'n vergeet momentje: "Ik weet persoonlijk niet of ik op die momenten bij de ministerraad was of dat ik op reis was. Ik heb zelf de documenten nog niet in kunnen zien", zei Kaag.
Wat staat daar?quote:
Je kan ook niet alles onthouden toch? Hij is he even vergeten maar als hij het terug leest kan hij het zich weer herinnerenquote:Op donderdag 22 april 2021 08:12 schreef jerney het volgende:
[..]
Als hij echt moeite heeft te onthouden wat hijzelf wel of niet gezegd heeft, is het ook vrij zorgwekkend in zijn functie.
Niger,in west Afrika.quote:
Ehh.quote:
Moet het wel genotuleerd zijn.quote:Op donderdag 22 april 2021 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook niet alles onthouden toch? Hij is he even vergeten maar als hij het terug leest kan hij het zich weer herinneren
???quote:
quote:
Ja dan wel anders is er ook geen bewijs van natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |