Sterkte en beterschap gewenst.quote:Op donderdag 22 april 2021 09:22 schreef Dotteke het volgende:
_*)*&@*$% nu heeft mijn dochter ook corona, ondanks dat ze al een enting heeft gehad
Moe, keelpijn hoofdpijn hoestenquote:
O ik weet van geen stemming af?quote:
jee Dot!quote:Op donderdag 22 april 2021 09:22 schreef Dotteke het volgende:
_*)*&@*$% nu heeft mijn dochter ook corona, ondanks dat ze al een enting heeft gehad
Hopelijk gaat het snel over.quote:Op donderdag 22 april 2021 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moe, keelpijn hoofdpijn hoesten
Afgelopen 2 weken drie keer getest omdat man en zoon het hebben. Nu kreeg ze klachten en hoppa.
Ze was een keer geent
Jijquote:Op donderdag 22 april 2021 09:18 schreef Dotteke het volgende:
IK zou niet weten wie anders de taken van Rutte over zou moeten nemen, zie geen een geschikte daar
ik had al gesolliciteerdquote:
Dank je ben heel boos op mijn schoonzoon. Die was van de week boos en heeft bewust haar richting opgehoest de klootzakquote:
gooi de poll er maar inquote:Op donderdag 22 april 2021 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Over per wanneer Paul weer op zwart moet!
Dus dan is de stemming niet geldig. Idereen moet de kans krijgen om te stemmenquote:
Erg is dit eigenlijk vechters voor het vrije woord die zo tegen gewerkt worden dit is erger dan dat mensen nu realiseren.quote:
O nee zou niets voor mij zijnquote:
quote:Op donderdag 22 april 2021 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
ze was bij die vergaderingen aanwezig, staat op de site van rijksoverheidquote:
Precies dat dus.quote:Op donderdag 22 april 2021 09:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Erg is dit eigenlijk vechters voor het vrije woord die zo tegen gewerkt worden dit is erger dan dat mensen nu realiseren.
Weten we dat ook weer.quote:Op donderdag 22 april 2021 09:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze was bij die vergaderingen aanwezig, staat op de site van rijksoverheid
FF zat er al tussenquote:
Kom er dan ook niet tussenquote:
FF zit er elke keer tussenquote:
Youtube en Facebook worden inmiddels gecensuereerd. Ze zijn in handen van mensen met politieke motieven. Hierdoor wordt nieuws dat politiek onhandig is als fake news aangemerkt en als het de positie van deze politici in gevaar kan brengen, niet getoond op facebook en youtube.quote:Op donderdag 22 april 2021 09:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Erg is dit eigenlijk vechters voor het vrije woord die zo tegen gewerkt worden dit is erger dan dat mensen nu realiseren.
Weet je hier een leuke tekst voor heequote:Op donderdag 22 april 2021 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
daar is veel op gestemdquote:
Veel stemmen ookquote:
Paulquote:Op donderdag 22 april 2021 09:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Ben wel benieuwd wie erop op Nee, de OP mag niet bijgewerkt worden heeft gestemd
Grote bus factor in het kabinet dusquote:Op donderdag 22 april 2021 09:18 schreef Dotteke het volgende:
IK zou niet weten wie anders de taken van Rutte over zou moeten nemen, zie geen een geschikte daar
Ik zou ook op nee gestemd hebbenquote:Op donderdag 22 april 2021 09:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Ben wel benieuwd wie erop op Nee, de OP mag niet bijgewerkt worden heeft gestemd
Denk het ook jaquote:
Je kan nog stemmenquote:
MrsL.quote:
Besluit is al genomen, motie is aangenomenquote:
FFquote:
Dat is waarquote:Op donderdag 22 april 2021 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Besluit is al genomen, motie is aangenomen
telefoon uitzettenquote:Op donderdag 22 april 2021 09:44 schreef Maanvis het volgende:
Ik werd wakker gebeld door het UWV. Had ze niet om 9:10 al verwacht
Ik merk nu toch dat ik bij wakker gebeld worden niet meteen 100% kan zijn als ik de telefoon opneem
Tips om daar wat aan te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |