Sterkte en beterschap gewenst.quote:Op donderdag 22 april 2021 09:22 schreef Dotteke het volgende:
_*)*&@*$% nu heeft mijn dochter ook corona, ondanks dat ze al een enting heeft gehad
Moe, keelpijn hoofdpijn hoestenquote:
O ik weet van geen stemming af?quote:
jee Dot!quote:Op donderdag 22 april 2021 09:22 schreef Dotteke het volgende:
_*)*&@*$% nu heeft mijn dochter ook corona, ondanks dat ze al een enting heeft gehad
Hopelijk gaat het snel over.quote:Op donderdag 22 april 2021 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moe, keelpijn hoofdpijn hoesten
Afgelopen 2 weken drie keer getest omdat man en zoon het hebben. Nu kreeg ze klachten en hoppa.
Ze was een keer geent
Jijquote:Op donderdag 22 april 2021 09:18 schreef Dotteke het volgende:
IK zou niet weten wie anders de taken van Rutte over zou moeten nemen, zie geen een geschikte daar
ik had al gesolliciteerdquote:
Dank je ben heel boos op mijn schoonzoon. Die was van de week boos en heeft bewust haar richting opgehoest de klootzakquote:
gooi de poll er maar inquote:Op donderdag 22 april 2021 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Over per wanneer Paul weer op zwart moet!
Dus dan is de stemming niet geldig. Idereen moet de kans krijgen om te stemmenquote:
Erg is dit eigenlijk vechters voor het vrije woord die zo tegen gewerkt worden dit is erger dan dat mensen nu realiseren.quote:
O nee zou niets voor mij zijnquote:
quote:Op donderdag 22 april 2021 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Over per wanneer Paul weer op zwart moet!
ze was bij die vergaderingen aanwezig, staat op de site van rijksoverheidquote:
Precies dat dus.quote:Op donderdag 22 april 2021 09:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Erg is dit eigenlijk vechters voor het vrije woord die zo tegen gewerkt worden dit is erger dan dat mensen nu realiseren.
Weten we dat ook weer.quote:Op donderdag 22 april 2021 09:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze was bij die vergaderingen aanwezig, staat op de site van rijksoverheid
FF zat er al tussenquote:
Kom er dan ook niet tussenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |