Kennis zat hier!quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:52 schreef Dven het volgende:
Continu te koop willen lopen met je eigen gebrek aan kennis
quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:54 schreef JustinK het volgende:
Je hebt het over het weer, maar je vraagt je af waar de klimaatdrammers zijn_!
'BiDeN StOlE ThE ElEcTiOn'quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:55 schreef Fok-it het volgende:
Dit zijn zulke tergend domme topics dat je alleen maar kan hopen dat het trollen is. In het geval van ts kan je die hoop helaas laten varen
Dat denkt hij waarschijnlijk ook nog steeds jaquote:
Zekers!quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:59 schreef Fok-it het volgende:
Dat denkt hij waarschijnlijk ook nog steeds ja
quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:00 schreef Phoenyx het volgende:
[..]
Het is Phoenix-God kneus.Zelfs dat krijg je niet goed.
quote:
We gaan inderdaad dood in de toekomst. Dat lijkt me evident.quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:57 schreef Bocaj het volgende:
Klimaatdrammers voorspellen altijd dat we DOOD gaan in de toekomst... en het komt NOOIT uit!!!
Nu schijnen we weer dood te gaan rond 2030 meen ik...
Nou fijn als je kinderen dit lezen...
quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:59 schreef pferdfahrer het volgende:
De user Bocajkeer op keer weet die sneuneus zichzelf compleet voor schut te zetten
Ja apart he. Met biden is er weer militair gedonder, gooit hij diplomaten eruit, gaat het economisch weer kutter en blijkt zijn immigratie politiek een regelrechte ramp. En hij kan niet eens een trap lopen zonder op zijn bek te gaan, de seniele gek.quote:
Volgens mij had jij de titel 'zet zich het meest voor schut'.quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:59 schreef pferdfahrer het volgende:
De user Bocajkeer op keer weet die sneuneus zichzelf compleet voor schut te zetten
Nee hoor, die titel heb jij, samen met TSquote:Op vrijdag 16 april 2021 12:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volgens mij had jij de titel 'zet zich het meest voor schut'.
Oh ja? Waar staat dat dan? Pferdelul had die titel met verve verdiend.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:36 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Nee hoor, die titel heb jij, samen met TS
Ik zet me altijd graag in voor de waarheid, ook als het jullie soeplullen niet zint.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:42 schreef okselzweet het volgende:
Wonderbaarlijk genoeg heeft VD het toch weer voor elkaar gekregen het niveau van dit topic nog verder omlaag te brengen.
Dinosauriërs bestaan niet. Toch?quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik zet me altijd graag in voor de waarheid, ook als het jullie soeplullen niet zint.
Want Mark Rutte zou toch nooit tegen ons liegen? Toch? Mark Rutte liegt toch niet? Toch? TOCH, RUTTE?
En de kudde loopt weer braaf achter de grootste aartsleugenaar aan. Liever een leugen met een lach dan een waarheid met een traan. Je wilt bedonderd worden, zolang het maar lekker voelt.
Als jij niet doodgaat in de toekomst (gerekend vanaf het tijdstip van deze post) dan krijg je van mij een miljoenmiljard florijnen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:57 schreef Bocaj het volgende:
Klimaatdrammers voorspellen altijd dat we DOOD gaan in de toekomst... en het komt NOOIT uit!!!
Godverdommequote:Op vrijdag 16 april 2021 12:53 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dinosauriërs bestaan niet. Toch?
[ twitter ]
Waar heb jij het ineens over?quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:53 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dinosauriërs bestaan niet. Toch?
[ twitter ]
Vraag het je moeder, die is zo oud dat ze de dinosauriërs heeft zien uitsterven.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:58 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
GodverdommeThierry het opperschaap die alles op alles zet om nog wat stemmen te kunnen winnen
Vraagt iemand die in een topic over het klimaat Mark Rutte erbij haaltquote:
De gemeenschappelijke deler zijn leugens.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraagt iemand die in een topic over het klimaat Mark Rutte erbij haalt
Niet echtquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De gemeenschappelijke deler zijn leugens.
Zure regen is deels opgelost omdat dat geroepen werd en men er wat aan deed.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zure regen! We zouden doodgaan.
Gat in de ozonlaag! We zouden doodgaan.
Zeespiegel stijging! We zouden doodgaan.
En nu hoor je er allemaal niks meer van. Gebakken lucht, met als enige doel geld uit andermans zak kloppen.
Een paar dagen geleden werd er nog geroepen dat er 102 miljard extra nodig was.
Megakwaadquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vraag het je moeder, die is zo oud dat ze de dinosauriërs heeft zien uitsterven.
Het internet helemaal afsluiten, dan kunnen die stroom- en waterverslindende datacentra ook weg.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:23 schreef Hexagon het volgende:
Tijd dat het internet weer voor de elite wordt zoals eind jaren negentig het geval was.
Sinds het domvolk erop kan is het een stuk minder leuk want dan krijg je dit soort AIDS-topics
Water? Voor de koeling dan? Wist ik niet.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:30 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Het internet helemaal afsluiten, dan kunnen die stroom- en waterverslindende datacentra ook weg.
https://nos.nl/l/2373234quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:35 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Water? Voor de koeling dan? Wist ik niet.
Ik zou er aan kunnen wennen. Of in elk geval een light-versie van dit internet.
Interessant. Hoewel het daadwerkelijke waterverbruik nog binnen de perken kan blijven (men noemt dit onderzoek onvoldoende/te kleine steekproef) voegen ze er ook chemicaliën aan toe. Sowieso een leuk inkijkje in hoeveel impact zo'n kolos kan hebben.quote:
Waar staat dat dan?quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh ja? Waar staat dat dan? Pferdelul had die titel met verve verdiend.
Dat stond in zijn tag.quote:
Hij ontkent toch niks? Maar begrijpend lezen is altijd wat moeilijk geweest voor extreem links.quote:Op vrijdag 16 april 2021 14:22 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Over het feit dat jouw gedroomde leider ook niet vies is van wat enorme complete onzin.
Heb je het weg laten? Triest wel.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh ja? Waar staat dat dan? Pferdelul had die titel met verve verdiend.
Je hebt me nu al extreem link en extreem rechts genkemd. Misschien moet je eens consequent worden.quote:Op vrijdag 16 april 2021 14:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hij ontkent toch niks? Maar begrijpend lezen is altijd wat moeilijk geweest voor extreem links.
Je bent in elk geval extreem leip.quote:Op vrijdag 16 april 2021 14:32 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Je hebt me nu al extreem link en extreem rechts genkemd. Misschien moet je eens consequent worden.
Neequote:Op vrijdag 16 april 2021 16:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het zal best wel iets opwarmen, maar dat is gewoon een natuurlijk proces waar de invloed van de mens minimaal op is.
Jaquote:
Mensen die erkennen dat er klimaatverandering gaande is (mede door de invloed van de mens) zijn vaak in mindere mate dom dan mensen die dat dat niet erkennen. Mensen die in mindere mate dom zijn weten ook dat er een verschil is tussen weer en tussen klimaat.quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:50 schreef Bocaj het volgende:
Je zult gemerkt hebben dat we een vrij koel voorjaarsweer hebben tot nu toe.
Volgende week wordt het zachtjes wat warmer... (Paar graden, naar normale temperaturen voor de tijd van het jaar.)
Maar waar zijn de klimaatdrammers nu? Vind ze vrij stil in deze koele tijden...
Klacht: Klimaatdrammers die alleen maar jammeren als het te warm of te droog is...
Ik zou zeggen: Blijf lekker D66 stemmen of GroenLinks... (Die elitelui zijn alleen nog maar bezig met gedoe binnen hun eigen partij!)
Typisch dat je met deze voorbeelden komt om je punt dat het allemaal maar bangmakerij is kracht bij te zetten. Zowel de zure regen als het gat in de ozonlaag waren reëele problemen met merkbare effecten (zure regen lokaal/regionaal en het gat in de ozonlaag vooral op het zuidelijk halfrond) waarbij op tijd ingrijpen het tij goeddeels heeft gekeerd.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zure regen! We zouden doodgaan.
Gat in de ozonlaag! We zouden doodgaan.
Zeespiegel stijging! We zouden doodgaan.
En nu hoor je er allemaal niks meer van. Gebakken lucht, met als enige doel geld uit andermans zak kloppen.
Een paar dagen geleden werd er nog geroepen dat er 102 miljard extra nodig was.
Persoonlijke aanval, iets waarvoor je een tijdje terug vieswoest de modjes erbij haalde.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je bent in elk geval extreem leip.
Zodra vd persoonlijk wordt dan weet je al dat je hebt gewonnen, er was maar 1 comment van mij nodig in dit topic of hij begon al meteen te koken van woede. Was niet eens aan hem gericht ook, dat is nog het sneue.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:46 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Persoonlijke aanval, iets waarvoor je een tijdje terug vieswoest de modjes erbij haalde.
Welke serieuze klimaatwetenschapper heeft er dan ooit voorspeld dat wij in 2030 allemaal dood gaan?quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:57 schreef Bocaj het volgende:
Nu schijnen we weer dood te gaan rond 2030 meen ik...
Nou fijn als je kinderen dit lezen...
Alsof de mensdaar toe in staat isquote:Op vrijdag 16 april 2021 16:41 schreef babylon het volgende:
[..]
Het warmt meer dan ietsie op.
En dat komt door de mens.
quote:Op vrijdag 16 april 2021 18:25 schreef knoopie het volgende:
[..]
Welke serieuze klimaatwetenschapper heeft er dan ooit voorspeld dat wij in 2030 allemaal dood gaan?
Kennelijk heb je er overheen gelezen, dus ik herhaal mijn vraag nog maar eens; Welke serieuze klimaatwetenschapper heeft er dan ooit voorspeld dat wij in 2030 allemaal dood gaan?quote:
serieus reageren op trollen heeft geen zin. Beperk je tot een meewarige opmerking en zet ze verder op block (als je een abbo hebt) anders gewoon /ignorequote:Op vrijdag 16 april 2021 18:58 schreef knoopie het volgende:
[..]
Kennelijk heb je er overheen gelezen, dus ik herhaal mijn vraag nog maar eens; Welke serieuze klimaatwetenschapper heeft er dan ooit voorspeld dat wij in 2030 allemaal dood gaan?
Heb er niet overheen gelezen hoor...quote:Op vrijdag 16 april 2021 18:58 schreef knoopie het volgende:
[..]
Kennelijk heb je er overheen gelezen, dus ik herhaal mijn vraag nog maar eens; Welke serieuze klimaatwetenschapper heeft er dan ooit voorspeld dat wij in 2030 allemaal dood gaan?
Waarom loop jij hier nog te reageren dan als je mij geblokt hebt?quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:03 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
serieus reageren op trollen heeft geen zin. Beperk je tot een meewarige opmerking en zet ze verder op block (als je een abbo hebt) anders gewoon /ignore
Dat was een kulargument om maar zoveel mogelijk geld binnen te harken.quote:Op vrijdag 16 april 2021 18:58 schreef knoopie het volgende:
[..]
Kaag is geen klimaatwetenschapper. En word ook door veel echte klimaatwetenschappers vanwege die “doen of doodgaan”-uitspraak verguisd.quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:04 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heb er niet overheen gelezen hoor...
Kaag zegt ook 2030 einde der tijden... (Doen of Doodgaan)
Die 10 of 12 jaar komt natuurlijk ergens vandaan. Maar niemand, die serieus te nemen is op dit vakgebied, zegt dat dat het einde der tijden is. Niemand.quote:Die 10 of 12 jaar komt ergens vandaan... AOC zal die 12 jaar ook ergens vandaan hebben... (Consensus onder klimaatwetenschappers blijkbaar!)
(Einde der tijden... kan de dood betekenen...)
Jij kan ook geen wetenschapper quoten die gezegd heeft dat we over 10 jaar allemaal dood zijn, begrijp ik hieruit?quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat was een kulargument om maar zoveel mogelijk geld binnen te harken.
*kuch* precessie *kuch* zonne invloeden *kuch*quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:41 schreef babylon het volgende:
[..]
Het warmt meer dan ietsie op.
En dat komt door de mens.
Nee hoor, een constatering van feiten.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:46 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Persoonlijke aanval, iets waarvoor je een tijdje terug vieswoest de modjes erbij haalde.
Maakt dat uit?quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:20 schreef Stepperoller het volgende:
Huh dit topic was er laatst toch ook al
Tja, maar misschien zou afrika dan eens wat minder moeten neuken aangezien het aantal mensen door hun respiratorische systemen (je mag gerust even opzoeken wat dat is) de meeste co2 uitstoot veroorzaken.quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:31 schreef Intint het volgende:
[..]
Mensen die erkennen dat er klimaatverandering gaande is (mede door de invloed van de mens) zijn vaak in mindere mate dom dan mensen die dat dat niet erkennen. Mensen die in mindere mate dom zijn weten ook dat er een verschil is tussen weer en tussen klimaat.
Ter vergelijking: over het algemeen worden mensen nu ouder dan 70 jaar geleden.
Dom persoon: Niet waar, ik ken 2 mensen uit mijn omgeving die op hun 40ste zijn overleden dus mensen worden helemaal niet ouder dan vroeger.
Ik loop je te dollen knoopie...quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:18 schreef knoopie het volgende:
Sommige beweren dat als we op dezelfde voet doorgaan, dat over 10 jaar een soort point-of-no-return bereikt is, omdat de opwarming een soort zichzelf versterkend proces is. Maar dat is nog bij lange na niet het einde der tijden.
Kookpunt inmiddels bereikt zo te zienquote:Op vrijdag 16 april 2021 19:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik werd niet eens persoonlijk, anders had ik verbaal de ballen uit je longen getrapt.
Dat je nu weer loopt te huilzuigen bij je holmaatje geeft al aan dat je bij voorbaat al weet dat je het niet kunt winnen van me.
Even als serieuze noot in dit zwakzinngentopic: dit vind ik het meeste vreemde argument van de anti-wetenschapswappies. Hoezo zou de mens daar niet te in staat zijn?quote:
Dat hoeven we niet op te zoeken hoor, dat is alleen voor jou en Bocaj een moeilijke termquote:Op vrijdag 16 april 2021 19:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
respiratorische systemen (je mag gerust even opzoeken wat dat is)
Wat zijn antinogwatwappies?quote:Op vrijdag 16 april 2021 20:08 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Even als serieuze noot in dit zwakzinngentopic: dit vind ik het meeste vreemde argument van de anti-wetenschapswappies. Hoezo zou de mens daar niet te in staat zijn?Hoe komen jullie daar bij?
Tja, maar misschien zou afrika dan eens wat minder moeten neuken aangezien het aantal mensen door hun respiratorische systemen (je mag gerust even opzoeken wat dat is) de meeste co2 uitstoot veroorzaken.quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:31 schreef Intint het volgende:
[..]
Mensen die erkennen dat er klimaatverandering gaande is (mede door de invloed van de mens) zijn vaak in mindere mate dom dan mensen die dat dat niet erkennen. Mensen die in mindere mate dom zijn weten ook dat er een verschil is tussen weer en tussen klimaat.
Ter vergelijking: over het algemeen worden mensen nu ouder dan 70 jaar geleden.
Dom persoon: Niet waar, ik ken 2 mensen uit mijn omgeving die op hun 40ste zijn overleden dus mensen worden helemaal niet ouder dan vroeger.
Nee, des te meer reden om de realiteit te schetsen zonder iedereen ongegronde angst en nergens op gebaseerde schuld aan te praten.quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Typisch dat je met deze voorbeelden komt om je punt dat het allemaal maar bangmakerij is kracht bij te zetten. Zowel de zure regen als het gat in de ozonlaag waren reëele problemen met merkbare effecten (zure regen lokaal/regionaal en het gat in de ozonlaag vooral op het zuidelijk halfrond) waarbij op tijd ingrijpen het tij goeddeels heeft gekeerd.
Des te meer reden om die vervelende wetenschappers eens wat meer krediet te geven.
Lavatemperatuur nu ook bereikt.quote:Op vrijdag 16 april 2021 20:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je mag in je handjes knijpen dat ik je daar veel te waardeloos voor vind, stuk trekdrop.
Compleet weg te verklaren.quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
*kuch* precessie *kuch* zonne invloeden *kuch*
Die paar fabrieken oa hebben al voor een verdubbeling van de CO2 in de atmosfeer gezorgd.quote:Op vrijdag 16 april 2021 20:15 schreef Hippiee het volgende:
[..]
Wat zijn antinogwatwappies?
De mensheid waant zichzelf veel te groot alsof een paar fabriekjes daar voor kunnen zorgen
Het was sterevenskoud deze winter wat climaatverandering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |