Kennis zat hier!quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:52 schreef Dven het volgende:
Continu te koop willen lopen met je eigen gebrek aan kennis
quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:54 schreef JustinK het volgende:
Je hebt het over het weer, maar je vraagt je af waar de klimaatdrammers zijn_!
'BiDeN StOlE ThE ElEcTiOn'quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:55 schreef Fok-it het volgende:
Dit zijn zulke tergend domme topics dat je alleen maar kan hopen dat het trollen is. In het geval van ts kan je die hoop helaas laten varen
Dat denkt hij waarschijnlijk ook nog steeds jaquote:
Zekers!quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:59 schreef Fok-it het volgende:
Dat denkt hij waarschijnlijk ook nog steeds ja
quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:00 schreef Phoenyx het volgende:
[..]
Het is Phoenix-God kneus.Zelfs dat krijg je niet goed.
quote:
We gaan inderdaad dood in de toekomst. Dat lijkt me evident.quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:57 schreef Bocaj het volgende:
Klimaatdrammers voorspellen altijd dat we DOOD gaan in de toekomst... en het komt NOOIT uit!!!
Nu schijnen we weer dood te gaan rond 2030 meen ik...
Nou fijn als je kinderen dit lezen...
quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:59 schreef pferdfahrer het volgende:
De user Bocajkeer op keer weet die sneuneus zichzelf compleet voor schut te zetten
Ja apart he. Met biden is er weer militair gedonder, gooit hij diplomaten eruit, gaat het economisch weer kutter en blijkt zijn immigratie politiek een regelrechte ramp. En hij kan niet eens een trap lopen zonder op zijn bek te gaan, de seniele gek.quote:
Volgens mij had jij de titel 'zet zich het meest voor schut'.quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:59 schreef pferdfahrer het volgende:
De user Bocajkeer op keer weet die sneuneus zichzelf compleet voor schut te zetten
Nee hoor, die titel heb jij, samen met TSquote:Op vrijdag 16 april 2021 12:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volgens mij had jij de titel 'zet zich het meest voor schut'.
Oh ja? Waar staat dat dan? Pferdelul had die titel met verve verdiend.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:36 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Nee hoor, die titel heb jij, samen met TS
Ik zet me altijd graag in voor de waarheid, ook als het jullie soeplullen niet zint.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:42 schreef okselzweet het volgende:
Wonderbaarlijk genoeg heeft VD het toch weer voor elkaar gekregen het niveau van dit topic nog verder omlaag te brengen.
Dinosauriėrs bestaan niet. Toch?quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik zet me altijd graag in voor de waarheid, ook als het jullie soeplullen niet zint.
Want Mark Rutte zou toch nooit tegen ons liegen? Toch? Mark Rutte liegt toch niet? Toch? TOCH, RUTTE?
En de kudde loopt weer braaf achter de grootste aartsleugenaar aan. Liever een leugen met een lach dan een waarheid met een traan. Je wilt bedonderd worden, zolang het maar lekker voelt.
Als jij niet doodgaat in de toekomst (gerekend vanaf het tijdstip van deze post) dan krijg je van mij een miljoenmiljard florijnen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:57 schreef Bocaj het volgende:
Klimaatdrammers voorspellen altijd dat we DOOD gaan in de toekomst... en het komt NOOIT uit!!!
Godverdommequote:Op vrijdag 16 april 2021 12:53 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dinosauriėrs bestaan niet. Toch?
[ twitter ]
Waar heb jij het ineens over?quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:53 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dinosauriėrs bestaan niet. Toch?
[ twitter ]
Vraag het je moeder, die is zo oud dat ze de dinosauriėrs heeft zien uitsterven.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:58 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
GodverdommeThierry het opperschaap die alles op alles zet om nog wat stemmen te kunnen winnen
Vraagt iemand die in een topic over het klimaat Mark Rutte erbij haaltquote:
De gemeenschappelijke deler zijn leugens.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraagt iemand die in een topic over het klimaat Mark Rutte erbij haalt
Niet echtquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De gemeenschappelijke deler zijn leugens.
Zure regen is deels opgelost omdat dat geroepen werd en men er wat aan deed.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zure regen! We zouden doodgaan.
Gat in de ozonlaag! We zouden doodgaan.
Zeespiegel stijging! We zouden doodgaan.
En nu hoor je er allemaal niks meer van. Gebakken lucht, met als enige doel geld uit andermans zak kloppen.
Een paar dagen geleden werd er nog geroepen dat er 102 miljard extra nodig was.
Megakwaadquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vraag het je moeder, die is zo oud dat ze de dinosauriėrs heeft zien uitsterven.
Het internet helemaal afsluiten, dan kunnen die stroom- en waterverslindende datacentra ook weg.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:23 schreef Hexagon het volgende:
Tijd dat het internet weer voor de elite wordt zoals eind jaren negentig het geval was.
Sinds het domvolk erop kan is het een stuk minder leuk want dan krijg je dit soort AIDS-topics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |