Water? Voor de koeling dan? Wist ik niet.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:30 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Het internet helemaal afsluiten, dan kunnen die stroom- en waterverslindende datacentra ook weg.
https://nos.nl/l/2373234quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:35 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Water? Voor de koeling dan? Wist ik niet.
Ik zou er aan kunnen wennen. Of in elk geval een light-versie van dit internet.
Interessant. Hoewel het daadwerkelijke waterverbruik nog binnen de perken kan blijven (men noemt dit onderzoek onvoldoende/te kleine steekproef) voegen ze er ook chemicaliën aan toe. Sowieso een leuk inkijkje in hoeveel impact zo'n kolos kan hebben.quote:
Waar staat dat dan?quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh ja? Waar staat dat dan? Pferdelul had die titel met verve verdiend.
Dat stond in zijn tag.quote:
Hij ontkent toch niks? Maar begrijpend lezen is altijd wat moeilijk geweest voor extreem links.quote:Op vrijdag 16 april 2021 14:22 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Over het feit dat jouw gedroomde leider ook niet vies is van wat enorme complete onzin.
Heb je het weg laten? Triest wel.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh ja? Waar staat dat dan? Pferdelul had die titel met verve verdiend.
Je hebt me nu al extreem link en extreem rechts genkemd. Misschien moet je eens consequent worden.quote:Op vrijdag 16 april 2021 14:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hij ontkent toch niks? Maar begrijpend lezen is altijd wat moeilijk geweest voor extreem links.
Je bent in elk geval extreem leip.quote:Op vrijdag 16 april 2021 14:32 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Je hebt me nu al extreem link en extreem rechts genkemd. Misschien moet je eens consequent worden.
Neequote:Op vrijdag 16 april 2021 16:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het zal best wel iets opwarmen, maar dat is gewoon een natuurlijk proces waar de invloed van de mens minimaal op is.
Jaquote:
Mensen die erkennen dat er klimaatverandering gaande is (mede door de invloed van de mens) zijn vaak in mindere mate dom dan mensen die dat dat niet erkennen. Mensen die in mindere mate dom zijn weten ook dat er een verschil is tussen weer en tussen klimaat.quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:50 schreef Bocaj het volgende:
Je zult gemerkt hebben dat we een vrij koel voorjaarsweer hebben tot nu toe.
Volgende week wordt het zachtjes wat warmer... (Paar graden, naar normale temperaturen voor de tijd van het jaar.)
Maar waar zijn de klimaatdrammers nu? Vind ze vrij stil in deze koele tijden...
Klacht: Klimaatdrammers die alleen maar jammeren als het te warm of te droog is...
Ik zou zeggen: Blijf lekker D66 stemmen of GroenLinks... (Die elitelui zijn alleen nog maar bezig met gedoe binnen hun eigen partij!)
Typisch dat je met deze voorbeelden komt om je punt dat het allemaal maar bangmakerij is kracht bij te zetten. Zowel de zure regen als het gat in de ozonlaag waren reëele problemen met merkbare effecten (zure regen lokaal/regionaal en het gat in de ozonlaag vooral op het zuidelijk halfrond) waarbij op tijd ingrijpen het tij goeddeels heeft gekeerd.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zure regen! We zouden doodgaan.
Gat in de ozonlaag! We zouden doodgaan.
Zeespiegel stijging! We zouden doodgaan.
En nu hoor je er allemaal niks meer van. Gebakken lucht, met als enige doel geld uit andermans zak kloppen.
Een paar dagen geleden werd er nog geroepen dat er 102 miljard extra nodig was.
Persoonlijke aanval, iets waarvoor je een tijdje terug vieswoest de modjes erbij haalde.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je bent in elk geval extreem leip.
Zodra vd persoonlijk wordt dan weet je al dat je hebt gewonnen, er was maar 1 comment van mij nodig in dit topic of hij begon al meteen te koken van woede. Was niet eens aan hem gericht ook, dat is nog het sneue.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:46 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Persoonlijke aanval, iets waarvoor je een tijdje terug vieswoest de modjes erbij haalde.
Welke serieuze klimaatwetenschapper heeft er dan ooit voorspeld dat wij in 2030 allemaal dood gaan?quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:57 schreef Bocaj het volgende:
Klimaatdrammers voorspellen altijd dat we DOOD gaan in de toekomst... en het komt NOOIT uit!!!
Nu schijnen we weer dood te gaan rond 2030 meen ik...
Nou fijn als je kinderen dit lezen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |