Laat ik het zo zeggen, als ik kijk naar de reacties en de duimpjes die er op jullie posts komen en op de mijne dan denk ik dat ik dichter bij de waarheid zit.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee hoor, dat verdedigt ze niet blind. Dat je dat denkt onderschrijft trouwens haar kritiek op jouw manier van discussiëren perfect.
Ik heb daar inmiddels toch wel stiekeme hoop op dat het moet gaan lukkenquote:Op vrijdag 16 april 2021 12:42 schreef deedeetee het volgende:
[..]
De GGD heeft gezegd klaar te zijn voor meer dan 1 miljoen prikken per week, dat mogen ze dus nu waar gaan maken.
Duimpje!quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als ik kijk naar de reacties en de duimpjes die er op jullie posts komen en op de mijne dan denk ik dat ik dichter bij de waarheid zit.
quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Scholen dicht, harder inzetten op thuiswerken, quarantineplicht lijken me de meest voor de hand liggende maatregelen.
Dat is geen enkel probleem, die mensen zitten uit hun neus te eten omdat er maar weinig vaccins doorkomen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik heb daar inmiddels toch wel stiekeme hoop op dat het moet gaan lukken
Verzwaren kan altijd, vooral als het weer beter wordt en de zomer er aan komt. Dat is noodzakelijk zelfs.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
verzwaren gaat niet meer dus de enige oplossing is vaccineren in een rapper tempo
Ik ook wel, maar er zal vast nog wel weer zo'n debacle komen met registratie of wat dan ook, waar Hugo dan weer geen idee van heeftquote:Op vrijdag 16 april 2021 12:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik heb daar inmiddels toch wel stiekeme hoop op dat het moet gaan lukken
Je denkt dat iemand dat niet is?quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat ik de valse beloftes en eindeloosheid van de lockdowns zat ben?
Wat vooral apart is, is dat je denkt dat je de waarheid in pacht hebt en niet wil luisteren naar wat anderen te zeggen hebben.quote:En er van overtuigd ben dat er veel en veel meer kan dan het halsstarrige gemagniet van het omt?
Is dat zo apart?
Põhjala Speakeasy...quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:58 schreef Mr.Sandman het volgende:
Tallinn is ook een aanrader voor een stedentrip.
Ik ga ervan uit dat het vaccineren sowieso zo snel als mogelijk wordt gedaan.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
verzwaren gaat niet meer dus de enige oplossing is vaccineren in een rapper tempo
quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
51 nieuwe opnames op IC. Totale bezetting: 792.
242 nieuwe klinische opnames. Totale bezetting: 1698
#TOOHIGH!!!!!11
@:raptorix
daar ga ik vooralsnog niet vanuit en dat blijkt ook uit de cijfers, het kan/moet snellerquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat het vaccineren sowieso zo snel als mogelijk wordt gedaan.
Kicken op de likes van een internetforum is wel beyond sneu hoorquote:Op vrijdag 16 april 2021 12:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als ik kijk naar de reacties en de duimpjes die er op jullie posts komen en op de mijne dan denk ik dat ik dichter bij de waarheid zit.
Goede manier van discussie voerenquote:Op vrijdag 16 april 2021 12:57 schreef Red_85 het volgende:
Je bent echt totaal de weg kwijt als dat werkelijk je mening is inderdaad.
quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze zitten op schema en doen er nu bijna een miljoen per week, toch? Er is genoeg op het vaccinatieprogramma aan te merken, maar ik heb niet het idee dat ze hun best niet doen om de voorraad zo snel mogelijk kwijt te raken.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar ga ik vooralsnog niet vanuit en dat blijkt ook uit de cijfers, het kan/moet sneller
Het gaat nu eindelijk goed, dat idee heb ik ook.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze zitten op schema en doen er nu bijna een miljoen per week, toch? Er is genoeg op het vaccinatieprogramma aan te merken, maar ik heb niet het idee dat ze hun best niet doen om de voorraad zo snel mogelijk kwijt te raken.
je best doen doen is wel het minste, dat vind ik zo'n dooddoenerquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze zitten op schema en doen er nu bijna een miljoen per week, toch? Er is genoeg op het vaccinatieprogramma aan te merken, maar ik heb niet het idee dat ze hun best niet doen om de voorraad zo snel mogelijk kwijt te raken.
Geplande prikken deze weekquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee maar serieus, mensen mogen zich nu ook zonder uitnodiging aanmelden, de telefoon staat roodgloeiend, er worden honderden duizenden afspraken per dag ingepland. Bovendien prikken de huisartsen driftig mee. Wat zou je nu kunnen doen om het nog verder te versnellen?quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
je best doen doen is wel het minste, dat vind ik zo'n dooddoener
Pff idd zeg. Laat die maar lekker wegblijven hier.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:06 schreef RipCity het volgende:
Die Braziliaanse covid is stukken erger.. Lijkt me geen pretje 't te krijgen:
https://www.theguardian.c(...)s-are-dying-of-covid
Alles is erger in Braziliëquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:06 schreef RipCity het volgende:
Die Braziliaanse covid is stukken erger.. Lijkt me geen pretje 't te krijgen:
https://www.theguardian.c(...)s-are-dying-of-covid
Hij gaat hier sowieso al rond: https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/virus/variantenquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:09 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
[..]
Pff idd zeg. Laat die maar lekker wegblijven hier.
En het is er lekker warm met carnaval!quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:11 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Alles is erger in Braziliëmaar coke kost geen drol...
Wie wilde er op dit moment nog strengere maatregelen hebben, Tijn?quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je denkt dat iemand dat niet is?
[..]
Wat vooral apart is, is dat je denkt dat je de waarheid in pacht hebt en niet wil luisteren naar wat anderen te zeggen hebben.
Rij 4 dagen per week van-/naar werk tijdens de avondklok en ben nog nooit gecontroleerd.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Valt me trouwens op als ik doordeweeks na de avondklok naar huis rijdt, dat het steeds drukker is op de weg. Ook op de snelweg en provinciale wegen.
Zouden al die mensen een werkverklaring hebben, of zouden ze er steeds meer schijt aan hebben? Gezien het elke week toeneemt, zelfs toen het van 21.00 naar 22.00 ging denk ik eigenlijk het laatste. Groot gelijk hebben ze.
Overigens ook nog nooit gecontroleerd in al die tijd. Denk dat dat meer gebeurt als je te voet of fiets door een centrum van een stad gaat.
Zou je makkelijker kunnen ademen zonder tussenschotje?quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:11 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Alles is erger in Braziliëmaar coke kost geen drol...
ik heb het er altijd naar m'n zin maar wacht toch tot 22 om er weer heen te gaanquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En het is er lekker warm met carnaval!
Over een aparte kijk op de zaak hebben: ik vind "leven met het virus" terwijl het al voor duizenden doden heeft gezorgd en de ziekenhuizen uitpuilen een beetje apart.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wie wilde er op dit moment nog strengere maatregelen hebben, Tijn?
Dat volharden in gemagniet en hardere maatregelen, daar wil ik niet meer naar luisteren inderdaad. Zeker in combinatie dat alle kansen op 'leren leven met het virus' lukraak in de wind zijn gegooid.
Kijk even naar de voorraad die wordt aangehouden.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vrijwel de hele voorraad is al gealloceerd, he. Het is niet dat het maar op de plank ligt zonder dat het een bestemming heeft. Als je afspraken inplant, is het ook wel leuk als je daadwerkelijk iets voor die mensen apart houdt.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kijk even naar de voorraad die wordt aangehouden.
Zegt genoeg.
quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Over een aparte kijk op de zaak hebben: ik vind "leven met het virus" terwijl het al voor duizenden doden heeft gezorgd en de ziekenhuizen uitpuilen een beetje apart.
Maar goed, daarom is het ook een discussieforum, he. Als iedereen er hetzelfde over dacht, viel er niet zoveel te bespreken.
Likes gegeven, schijnt belangrijk te zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vrijwel de hele voorraad is al gealloceerd, he. Het is niet dat het maar op de plank ligt zonder dat het een bestemming heeft. Als je afspraken inplant, is het ook wel leuk als je daadwerkelijk iets voor die mensen apart houdt.
Aiiii, trendbreuk in nieuwe opnames IC helaas..quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
#TOOHIGH!!!!!11
Kheb de like gelikedquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[..]
Likes gegeven, schijnt belangrijk te zijn.
goh, ze maken al 2 dagen tempo dus alles is goed, we doen ons best, nog even volhouden etc.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee maar serieus, mensen mogen zich nu ook zonder uitnodiging aanmelden, de telefoon staat roodgloeiend, er worden honderden duizenden afspraken per dag ingepland. Bovendien prikken de huisartsen driftig mee. Wat zou je nu kunnen doen om het nog verder te versnellen?
Dat ligt aan de rekenmethode.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze zitten op schema en doen er nu bijna een miljoen per week, toch?
De start was een aanfluiting en de voorbereiding dramatisch, dat ben ik helemaal met je eens. Maar ik heb wel het idee dat het nu eindelijk niet zo slecht gaat qua vaccineren.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
goh, ze maken al 2 dagen tempo dus alles is goed, we doen ons best, nog even volhouden etc.
De cijfers zijn vandaag een uur vroeger?quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
#TOOHIGH!!!!!11
ik hoop met je mee dat het lek boven isquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
De start was een aanfluiting en de voorbereiding dramatisch, dat ben ik helemaal met je eens. Maar ik heb wel het idee dat het nu eindelijk niet zo slecht gaat qua vaccineren.
Tssssssssssssquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
#TOOHIGH!!!!!11
Ik krijg ze meestal rond 12:00.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:21 schreef Cynicio het volgende:
[..]
De cijfers zijn vandaag een uur vroeger?
Jammer, begon er net een beetje aan te wennen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
https://www.welingelichte(...)andemie-voorbij.html
RIVM: 1 augustus is de coronapandemie voorbij
En is dat van Nice of LCPS?quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik krijg ze meestal rond 12:00.
De voorraad is niet nodig. Die kan je zo snel mogelijk wegprikken na ontvangst.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vrijwel de hele voorraad is al gealloceerd, he. Het is niet dat het maar op de plank ligt zonder dat het een bestemming heeft. Als je afspraken inplant, is het ook wel leuk als je daadwerkelijk iets voor die mensen apart houdt.
rivm zit er wel vaker naast. 300% mag.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Jammer, ik had gehoopt op een uitweg.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik krijg ze meestal rond 12:00.
Volgens mij houden ze al minder voorraad aan dan ze eerst deden, hoor.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De voorraad is niet nodig. Die kan je zo snel mogelijk wegprikken na ontvangst.
Je hebt je leveringsbevestigingen en je weet wie betrouwbaar is en wie niet. Aan de hand van Pfizer's bevestigde aantallen kan je al afspraken maken voor de toekomst en hoef je geen voorraad aan te houden.
'Zorgvuldigheid' kost hier alleen langere lockdown tijd en meer maatschappelijke schade.
Ah, ik merk wel dat die de laatste tijd behoorlijk verschillen met die van Nice van 16:15, ik hou eigenlijk het liefst NICE aan voor de trendquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De voorraad is niet nodig. Die kan je zo snel mogelijk wegprikken na ontvangst.
Je hebt je leveringsbevestigingen en je weet wie betrouwbaar is en wie niet. Aan de hand van Pfizer's bevestigde aantallen kan je al afspraken maken voor de toekomst en hoef je geen voorraad aan te houden.
'Zorgvuldigheid' kost hier alleen langere lockdown tijd en meer maatschappelijke schade.
Goed grafiekje hoor dit.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit gaat dan ook steeds beter (maar kan nog een stuk beter inderdaad). Je moet nu rap toe naar maximaal een aantal dagen dat de vaccins in Oss op een pallet liggen.
Komt van je favoriete cijferman Yorickquote:
Cijferguy by day...pizzadude by night Yorick?quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Komt van je favoriete cijferman Yorick
Welk jaar?quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
KROEGEN OPEN!quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Uit dat artikel hierboven:
"In alle beschikbare scenario's is dat rond 1 augustus het geval. Als de beperkende maatregelen (te) snel worden afgebouwd zal het sneller zijn, en anders kan het misschien al eerder zijn."
Dus we moeten de beperkende maatregelen zo snel mogelijk afbouwen begrijp ik!
Die zin lijkt me inderdaad niet te kloppen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:36 schreef bloodymary1 het volgende:
"In alle beschikbare scenario's is dat rond 1 augustus het geval. Als de beperkende maatregelen (te) snel worden afgebouwd zal het sneller zijn, en anders kan het misschien al eerder zijn."
Als je het sneller wilt wel, als je her eerder wilt juist weer niet.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het niet bepaald humor; als ik humor wil zet ik wel een leuke comedy serie op. Of ik kijk naar leuke kattenfilmpjes die gekke dingen doenquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:42 schreef Newby6781 het volgende:
Dus pas half mei versoepelingen. En dan weer half juni.
Wat een humor
https://nos.nl/l/2376936
Viel mij ook op ja 😅 mooie fout wel.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Behalve als die weer weggegeven worden aan zorgmedewerkers bij het wegvallen van Janssen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:42 schreef Scrummie het volgende:
De nieuwe Pfizer meevaller al besproken? Goed nieuws in elk geval.
https://nos.nl/artikel/23(...)ersneld-leveren.html
Nee, ook dan is het goed nieuws.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:46 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Behalve als die weer weggegeven worden aan zorgmedewerkers bij het wegvallen van Janssen.
Dat zijn er 30k toch? Nog altijd behoorlijk veel extra leveringen waarmee je weer een hele club kwetsbaren kunt inenten.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:46 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Behalve als die weer weggegeven worden aan zorgmedewerkers bij het wegvallen van Janssen.
Dat lijkt me niet haalbaar met alle controles.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Je moet nu rap toe naar maximaal een aantal dagen dat de vaccins in Oss op een pallet liggen.
Nee hoor, als Jansen wegvalt is dat slecht nieuws op zichzelf. Dat neemt niks weg aan het geval dat dit gewoon goed nieuws is.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:46 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Hugo maakt het makkelijk om kritiek te hebben, maar uiteindelijk is zorgvuldigheid natuurlijk wel degelijk belangrijk. Je wil niet overhaast zomaar wat naar binnen jassen bij de bevolking, dus een beetje checks & balances hier en daar in het proces zijn best een weekje "vertraging" waard.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:48 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet haalbaar met alle controles.
Waarom zou het dan geen goed nieuws meer zijn?quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:46 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Die 4 mogen dezelfde oefeningen doen, als ze maar op 1,5 meter blijven.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:34 schreef josja het volgende:
[..]
Ja maar verplaatsingen.... het slaat ook nergens meer op, net buiten les gegeven, 4 groepjes van 4 die je dan alle 4 verschillende oefeningen moet laten doen. Want, laat je ze dezelfde oefeningen doen dan is het een groepsles. Ja dag, schiet mij maar lek.
En graag nog miljoen of 10-15 erbij.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pfizergoden. Daar mag Hugo best een paar extra centen voor aftikken.
Dit vat het wel aardig samen, ja.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hugo maakt het makkelijk om kritiek te hebben, maar uiteindelijk is zorgvuldigheid natuurlijk wel degelijk belangrijk. Je wil niet overhaast zomaar wat naar binnen jassen bij de bevolking, dus een beetje checks & balances hier en daar in het proces zijn best een weekje "vertraging" waard.
Omdat dat geen winst oplevert om de lockdown te beeindigen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:51 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waarom zou het dan geen goed nieuws meer zijn?
Zo onredelijk is dat toch ook niet?quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit vat het wel aardig samen, ja.
Iedereen wil ondertussen zó graag uit deze ellende dat de redelijkheid inmiddels behoorlijk ver te zoeken is.
Dat is wel het idee, volgens mij.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:51 schreef Questular het volgende:
Is de brazilaanse variant makkelijk tot stand gekomen omdat dat land heeft gedaan alsof corona niet bestond en zo het virus lekker veel ruimte heeft gegeven?
Nee de avondklok moet weg, per direct, omgaande, nu. Het heeft lang genoeg geduurd.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens met deze post. Alleen wil ik ook wel weer eens naar de dierentuin, zwembad, pretpark, etc. met mijn dochter.
En de competitie moet hervat worden (incl kantine).
Voor de rest mogen ze die avondklok houden en ook maximaal aantal bezoekers thuis. Uitstekende maatregelen voor mensen die het iets boeit.
Maakt mij weinig uit. Hou me er toch niet aan.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:54 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nee de avondklok moet weg, per direct, omgaande, nu. Het heeft lang genoeg geduurd.
Het wordt natuurlijk ook niet echt makkelijk gemaakt. Een GGD regio die prikken die over zijn opmaken aan mensen in risicogroepen die teruggefloten wordt en pas na kritiek weer van gezegd wordt: Nee hoor, mag gewoon, heb je verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit vat het wel aardig samen, ja.
Iedereen wil ondertussen zó graag uit deze ellende dat de redelijkheid inmiddels behoorlijk ver te zoeken is.
Beter schiet Yorick rap op met het bezorgen van mijn lunch.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Door met J&J en Pfizer dan maar en rap!
Ik las hier gister een Twitter draadje over en ik zou het zeer onverstandig vinden de diverse onderzoeken niet af te wachten. Het ligt echt niet zo simpel als we hier vaak denken.quote:
AIVD ingelicht.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maakt mij weinig uit. Hou me er toch niet aan.
Met zijn Honten naam!quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter schiet Yorick rap op met het bezorgen van mijn lunch.
Als wijst er op dat Pfizer aan het opschalen is.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:50 schreef zalkc het volgende:
[..]
Nee hoor, als Jansen wegvalt is dat slecht nieuws op zichzelf. Dat neemt niks weg aan het geval dat dit gewoon goed nieuws is.
Wel deels, want het gaat om zorgmedewerkers en hun cliënten, waar een groot deel tot de risicogroep behoort.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:53 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Omdat dat geen winst oplevert om de lockdown te beeindigen.
Begrijpelijk hoor, maar dat is allemaal nog geen reden om maar te zeggen opschieten met die vaccins en gooi alle zorgvuldigheid maar overboord.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het wordt natuurlijk ook niet echt makkelijk gemaakt. Een GGD regio die prikken die over zijn opmaken aan mensen in risicogroepen die teruggefloten wordt en pas na kritiek weer van gezegd wordt: Nee hoor, mag gewoon, heb je verkeerd begrepen.
Communicatief is Hugo geen ster. Hij doet vooral veel halve beloftes en komt daar later op terug met: "Jamaar dit heb ik niet beloofd hoor!"
Ik ben ondertussen zo ver dat ik denk dat 't bij de Jonge onhandigheid is, maar bij Rutte onwil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |