Alles is erger in Braziliëquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:06 schreef RipCity het volgende:
Die Braziliaanse covid is stukken erger.. Lijkt me geen pretje 't te krijgen:
https://www.theguardian.c(...)s-are-dying-of-covid
Hij gaat hier sowieso al rond: https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/virus/variantenquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:09 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
[..]
Pff idd zeg. Laat die maar lekker wegblijven hier.
En het is er lekker warm met carnaval!quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:11 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Alles is erger in Braziliëmaar coke kost geen drol...
Wie wilde er op dit moment nog strengere maatregelen hebben, Tijn?quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je denkt dat iemand dat niet is?
[..]
Wat vooral apart is, is dat je denkt dat je de waarheid in pacht hebt en niet wil luisteren naar wat anderen te zeggen hebben.
Rij 4 dagen per week van-/naar werk tijdens de avondklok en ben nog nooit gecontroleerd.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Valt me trouwens op als ik doordeweeks na de avondklok naar huis rijdt, dat het steeds drukker is op de weg. Ook op de snelweg en provinciale wegen.
Zouden al die mensen een werkverklaring hebben, of zouden ze er steeds meer schijt aan hebben? Gezien het elke week toeneemt, zelfs toen het van 21.00 naar 22.00 ging denk ik eigenlijk het laatste. Groot gelijk hebben ze.
Overigens ook nog nooit gecontroleerd in al die tijd. Denk dat dat meer gebeurt als je te voet of fiets door een centrum van een stad gaat.
Zou je makkelijker kunnen ademen zonder tussenschotje?quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:11 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Alles is erger in Braziliëmaar coke kost geen drol...
ik heb het er altijd naar m'n zin maar wacht toch tot 22 om er weer heen te gaanquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En het is er lekker warm met carnaval!
Over een aparte kijk op de zaak hebben: ik vind "leven met het virus" terwijl het al voor duizenden doden heeft gezorgd en de ziekenhuizen uitpuilen een beetje apart.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wie wilde er op dit moment nog strengere maatregelen hebben, Tijn?
Dat volharden in gemagniet en hardere maatregelen, daar wil ik niet meer naar luisteren inderdaad. Zeker in combinatie dat alle kansen op 'leren leven met het virus' lukraak in de wind zijn gegooid.
Kijk even naar de voorraad die wordt aangehouden.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat het vaccineren sowieso zo snel als mogelijk wordt gedaan.
Vrijwel de hele voorraad is al gealloceerd, he. Het is niet dat het maar op de plank ligt zonder dat het een bestemming heeft. Als je afspraken inplant, is het ook wel leuk als je daadwerkelijk iets voor die mensen apart houdt.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kijk even naar de voorraad die wordt aangehouden.
Zegt genoeg.
quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Over een aparte kijk op de zaak hebben: ik vind "leven met het virus" terwijl het al voor duizenden doden heeft gezorgd en de ziekenhuizen uitpuilen een beetje apart.
Maar goed, daarom is het ook een discussieforum, he. Als iedereen er hetzelfde over dacht, viel er niet zoveel te bespreken.
Likes gegeven, schijnt belangrijk te zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vrijwel de hele voorraad is al gealloceerd, he. Het is niet dat het maar op de plank ligt zonder dat het een bestemming heeft. Als je afspraken inplant, is het ook wel leuk als je daadwerkelijk iets voor die mensen apart houdt.
Aiiii, trendbreuk in nieuwe opnames IC helaas..quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
51 nieuwe opnames op IC. Totale bezetting: 792.
242 nieuwe klinische opnames. Totale bezetting: 1698
#TOOHIGH!!!!!11
@:raptorix
Kheb de like gelikedquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[..]
Likes gegeven, schijnt belangrijk te zijn.
goh, ze maken al 2 dagen tempo dus alles is goed, we doen ons best, nog even volhouden etc.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee maar serieus, mensen mogen zich nu ook zonder uitnodiging aanmelden, de telefoon staat roodgloeiend, er worden honderden duizenden afspraken per dag ingepland. Bovendien prikken de huisartsen driftig mee. Wat zou je nu kunnen doen om het nog verder te versnellen?
Dat ligt aan de rekenmethode.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze zitten op schema en doen er nu bijna een miljoen per week, toch?
De start was een aanfluiting en de voorbereiding dramatisch, dat ben ik helemaal met je eens. Maar ik heb wel het idee dat het nu eindelijk niet zo slecht gaat qua vaccineren.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
goh, ze maken al 2 dagen tempo dus alles is goed, we doen ons best, nog even volhouden etc.
De cijfers zijn vandaag een uur vroeger?quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
#TOOHIGH!!!!!11
ik hoop met je mee dat het lek boven isquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
De start was een aanfluiting en de voorbereiding dramatisch, dat ben ik helemaal met je eens. Maar ik heb wel het idee dat het nu eindelijk niet zo slecht gaat qua vaccineren.
Tssssssssssssquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
#TOOHIGH!!!!!11
Ik krijg ze meestal rond 12:00.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:21 schreef Cynicio het volgende:
[..]
De cijfers zijn vandaag een uur vroeger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |