Laat ik het zo zeggen, als ik kijk naar de reacties en de duimpjes die er op jullie posts komen en op de mijne dan denk ik dat ik dichter bij de waarheid zit.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee hoor, dat verdedigt ze niet blind. Dat je dat denkt onderschrijft trouwens haar kritiek op jouw manier van discussiëren perfect.
Ik heb daar inmiddels toch wel stiekeme hoop op dat het moet gaan lukkenquote:Op vrijdag 16 april 2021 12:42 schreef deedeetee het volgende:
[..]
De GGD heeft gezegd klaar te zijn voor meer dan 1 miljoen prikken per week, dat mogen ze dus nu waar gaan maken.
Duimpje!quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als ik kijk naar de reacties en de duimpjes die er op jullie posts komen en op de mijne dan denk ik dat ik dichter bij de waarheid zit.
quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Scholen dicht, harder inzetten op thuiswerken, quarantineplicht lijken me de meest voor de hand liggende maatregelen.
Dat is geen enkel probleem, die mensen zitten uit hun neus te eten omdat er maar weinig vaccins doorkomen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik heb daar inmiddels toch wel stiekeme hoop op dat het moet gaan lukken
Verzwaren kan altijd, vooral als het weer beter wordt en de zomer er aan komt. Dat is noodzakelijk zelfs.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
verzwaren gaat niet meer dus de enige oplossing is vaccineren in een rapper tempo
Ik ook wel, maar er zal vast nog wel weer zo'n debacle komen met registratie of wat dan ook, waar Hugo dan weer geen idee van heeftquote:Op vrijdag 16 april 2021 12:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik heb daar inmiddels toch wel stiekeme hoop op dat het moet gaan lukken
Je denkt dat iemand dat niet is?quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat ik de valse beloftes en eindeloosheid van de lockdowns zat ben?
Wat vooral apart is, is dat je denkt dat je de waarheid in pacht hebt en niet wil luisteren naar wat anderen te zeggen hebben.quote:En er van overtuigd ben dat er veel en veel meer kan dan het halsstarrige gemagniet van het omt?
Is dat zo apart?
Põhjala Speakeasy...quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:58 schreef Mr.Sandman het volgende:
Tallinn is ook een aanrader voor een stedentrip.
Ik ga ervan uit dat het vaccineren sowieso zo snel als mogelijk wordt gedaan.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
verzwaren gaat niet meer dus de enige oplossing is vaccineren in een rapper tempo
quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
51 nieuwe opnames op IC. Totale bezetting: 792.
242 nieuwe klinische opnames. Totale bezetting: 1698
#TOOHIGH!!!!!11
@:raptorix
daar ga ik vooralsnog niet vanuit en dat blijkt ook uit de cijfers, het kan/moet snellerquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat het vaccineren sowieso zo snel als mogelijk wordt gedaan.
Kicken op de likes van een internetforum is wel beyond sneu hoorquote:Op vrijdag 16 april 2021 12:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als ik kijk naar de reacties en de duimpjes die er op jullie posts komen en op de mijne dan denk ik dat ik dichter bij de waarheid zit.
Goede manier van discussie voerenquote:Op vrijdag 16 april 2021 12:57 schreef Red_85 het volgende:
Je bent echt totaal de weg kwijt als dat werkelijk je mening is inderdaad.
quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat het vaccineren sowieso zo snel als mogelijk wordt gedaan.
Ze zitten op schema en doen er nu bijna een miljoen per week, toch? Er is genoeg op het vaccinatieprogramma aan te merken, maar ik heb niet het idee dat ze hun best niet doen om de voorraad zo snel mogelijk kwijt te raken.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar ga ik vooralsnog niet vanuit en dat blijkt ook uit de cijfers, het kan/moet sneller
Het gaat nu eindelijk goed, dat idee heb ik ook.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze zitten op schema en doen er nu bijna een miljoen per week, toch? Er is genoeg op het vaccinatieprogramma aan te merken, maar ik heb niet het idee dat ze hun best niet doen om de voorraad zo snel mogelijk kwijt te raken.
je best doen doen is wel het minste, dat vind ik zo'n dooddoenerquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze zitten op schema en doen er nu bijna een miljoen per week, toch? Er is genoeg op het vaccinatieprogramma aan te merken, maar ik heb niet het idee dat ze hun best niet doen om de voorraad zo snel mogelijk kwijt te raken.
Geplande prikken deze weekquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee maar serieus, mensen mogen zich nu ook zonder uitnodiging aanmelden, de telefoon staat roodgloeiend, er worden honderden duizenden afspraken per dag ingepland. Bovendien prikken de huisartsen driftig mee. Wat zou je nu kunnen doen om het nog verder te versnellen?quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
je best doen doen is wel het minste, dat vind ik zo'n dooddoener
Pff idd zeg. Laat die maar lekker wegblijven hier.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:06 schreef RipCity het volgende:
Die Braziliaanse covid is stukken erger.. Lijkt me geen pretje 't te krijgen:
https://www.theguardian.c(...)s-are-dying-of-covid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |