abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:54:23 #76
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199025353
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:48 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Omdat het OMT het als risico bestempelt heeft.

En?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Redactie Sport vrijdag 16 april 2021 @ 11:55:04 #77
274204 crew  Mexicanobakker
pi_199025360
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:52 schreef popje het volgende:
ECHT, FUCK RUTTE MET AL ZIJN LOZE BELOFTES!
oprutte!1!!1
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:55:41 #78
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_199025370
Gewoon nog even 2 weekjes afwachten jongens! :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_199025373
Rutte moet gewoon eens een getal noemen, anders blijf je discussies krijgen
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199025375
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Lekker man.

Nee, ik vind het gewoon heerlijk om zo'n stad door te banjeren en ineens op een plek te komen die er fantastisch uit ziet. Zo'n fantastisch monument is ook leuk hoor, maar het door de kleine straatjes lopen is veel mooier. Van die zuid-Spaanse steden met allerlei kleine straatjes zijn voor mij echt het droombeeld van een vakantie.

En dan natuurlijk me wel lekker volvreten aan veel te goedkope restaurants in zo'n stadje. Parijs of Rome doen we niet aan.
Je kan ook combineren, Rhodos-stad is best aardig, wel heel toeristisch, maar toch heel aardig, en anders Malta, Veletta is ook echt heel leuk.

Oh, ik heb zat Mediterraanse vakanties gepakt, probleem is in Europa dat je anders echt een stuk verder moet voor goed weer, ja, naar Egypte misschien, of anders Kaapverdische eilanden, maar feitelijk is de Middellandse Zee goed betaalbaar met meestal goed weer.

Alleen .. ja, je komt soms types in het vliegtuig tegen die bij het opstijgen al meteen aan het bier zitten, ja, bij Transavia is dat voorhanden. Als je betaalt. :7
pi_199025384
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik doe toch liever stedentrips, zo'n resort kan me echt gestolen worden. Lekker uren in de rij om die ene attractie van de hoofdstad van Europees land X binnen te komen!
Lekker om 10.00 in de lange rijen staan richting de ingang van het Vaticaan _O_

Bij een graadje of 28 8-)
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_199025400
Ik vind het verbazend dat bij ons het sterfte cijfer echt al een tijd goed aan de lage kant lijkt te zitten in vergelijking met de ons omringende landen.

14 bij ons en 300 in Duitsland of Frankrijk gisteren bijvoorbeeld en dat is geen uitzondering.

Heeft iemand daar een reden voor? Of is het gewoon de manier van tellen of zo?
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_199025410
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:56 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Daar hadden ze 5 jaar geleden het begrip tijdslot al uitgevonden ;)
Gewoon gratis reserveren op de site van Vaticaan, en je kon zo de rij overslaan.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_199025412
Ik opende de reeks en dacht voor een seconde dat ik in TRV beland was :D

Niks mis met resort vakanties inderdaad. Hebben dat een keertje gedaan, maar waren na een halve dag al wel klaar met het vermaak in het resort, dus de rest van de vakantie er zelf op uit gegaan. Wij zijn ook meer van de stedentrips. Of een kleine stad in de natuur en vanaf daar lekker wandelen of wat rondrijden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:48 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Omdat het OMT het als risico bestempelt heeft.

Datums noemen was sowieso fout, dat had het FOK!OMT al voorspeld, de routekaart was niet na 1 week maar na 2 dagen alweer waardeloos.
Iets versoepelen is altijd een risico, dus met die OMT redenatie zitten we tot de zomer nog op slot. Het zou zo fijn zijn als ze ook eens zouden nadenken over wat er wel kan (buitenlucht dingetjes bv), kweek je meteen meer draagvlak voor de binnen maatregelen. Het is niet alsof elke maatregel echt wat toevoegt of dat een versoepeling gelijk staat aan nog drukkere ziekenhuizen. Maar dat hebben we hier al zo vaak geopperd.
  Redactie Sport vrijdag 16 april 2021 @ 11:58:05 #85
pi_199025419
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:56 schreef skrn het volgende:

[..]

Je kan ook combineren, Rhodos-stad is best aardig, wel heel toeristisch, maar toch heel aardig, en anders Malta, Veletta is ook echt heel leuk.

Oh, ik heb zat Mediterraanse vakanties gepakt, probleem is in Europa dat je anders echt een stuk verder moet voor goed weer, ja, naar Egypte misschien, of anders Kaapverdische eilanden, maar feitelijk is de Middellandse Zee goed betaalbaar met meestal goed weer.

Alleen .. ja, je komt soms types in het vliegtuig tegen die bij het opstijgen al meteen aan het bier zitten, ja, bij Transavia is dat voorhanden. Als je betaalt. :7
Malta staat zeker op de planning. Maar ik wil niet te gebonden zijn aan dat ik per sé in de avond op dat resort terug moet zijn.
pi_199025428
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:57 schreef pullup het volgende:
Ik vind het verbazend dat bij ons het sterfte cijfer echt al een tijd goed aan de lage kant lijkt te zitten in vergelijking met de ons omringende landen.

14 bij ons en 300 in Duitsland of Frankrijk gisteren bijvoorbeeld en dat is geen uitzondering.

Omdat wij met name de ouderen in de verzorgings en verpleeghuizen prioriteit hebben gegeven, daar vielen ronduit de meeste doden.
  Redactie Sport vrijdag 16 april 2021 @ 11:58:42 #87
pi_199025431
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:56 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Daarom op tijd je nest uit. Wij waren met 10 minuten binnen.
pi_199025433
Tallinn is ook een aanrader voor een stedentrip.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_199025440
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:57 schreef AlwaysHappy het volgende:

Niks mis met resort vakanties inderdaad. Hebben dat een keertje gedaan, maar waren na een halve dag al wel klaar met het vermaak in het resort, dus de rest van de vakantie er zelf op uit gegaan. Wij zijn ook meer van de stedentrips. Of een kleine stad in de natuur en vanaf daar lekker wandelen of wat rondrijden.
[..]

Iets versoepelen is altijd een risico, dus met die OMT redenatie zitten we tot de zomer nog op slot. Het zou zo fijn zijn als ze ook eens zouden nadenken over wat er wel kan (buitenlucht dingetjes bv), kweek je meteen meer draagvlak voor de binnen maatregelen. Het is niet alsof elke maatregel echt wat toevoegt of dat een versoepeling gelijk staat aan nog drukkere ziekenhuizen. Maar dat hebben we hier al zo vaak geopperd.
Die field-trips leiden wel af, ik zou zeggen missie geslaagd voor Hugo de Jonge en Mark Rutte. :7
  Redactie Sport vrijdag 16 april 2021 @ 11:59:33 #90
pi_199025449
Ik weet nog dat ik met m'n ouders met een of andere touroperator naar Ephesos ging, die wilde om 6 uur weg omdat je anders in de rij moest.

:')
pi_199025451
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:57 schreef pullup het volgende:

In andere landen wordt bijna iedereen op de ic opgenomen. Bij ons wordt bekeken of het zin heeft. Dut geeft een vertraging in het buitenland op het aantal doden.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_199025457
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:58 schreef raptorix het volgende:

[..]

Omdat wij met name de ouderen in de verzorgings en verpleeghuizen prioriteit hebben gegeven, daar vielen ronduit de meeste doden.
Ok thnx, dan was de strategie bij ons toch niet helemaal bagger blijkbaar :)
pi_199025464
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:59 schreef pullup het volgende:

[..]

Ok thnx, dan was de strategie bij ons toch niet helemaal bagger blijkbaar :)
Nou ja, het is wat je bagger noemt, IC's of doden.
  vrijdag 16 april 2021 @ 12:01:31 #94
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_199025487
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Wat heeft 'ie nu weer niet beloofd wat je toch als belofte zag?
Dit vind jij alleen maar leuk, want ik heb weer iets van hoop geinterpreteerd uit zijn woorden en ja, dat had ik natuurlijk nooit mogen doen als hij dalende ziekenhuiscijfers noemt als eis en dat al drie dagen op rij het geval is... en dat gisteren nog in de Tweede Kamer stond te verdedigen.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_199025490
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:00 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nou ja, het is wat je bagger noemt, IC's of doden.
True, ik zelf vind het wel een goede strategie om te sturen op het aantal mensen dat overlijd
pi_199025504
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:57 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ja eens hoor. Maar ik ben wel van de algemene mening dat we in de tijd waar we nu zitten ver weg moeten proberen te blijven van een testmaatschappij, fieldlabs, etc, dat is allemaal een paar maanden te laat. Doe je dit nu, met de gedragingen van de overheid op dit moment, ben ik bang dat je de hele zomer/jaar aan dit circus vast zit.

We weten dat het rond mei echt moet gaan dalen in de ziekenhuizen en besmettingen, als je maar mensen iets te doen geeft en vooral nu doorgaat met vaccineren, zonder enige pauze nog.

Besmettingen in de buitenlucht hadden we allang wat mee kunnen doen, maar nu lijkt het erop dat we elk ding in de buitenlucht als een extreem risico zien. En dat is wat mij betreft een gedeeltelijk gevolg van tunnelvisie, daar moeten we echt vanaf.

Neem iets meer risico. Maar het lijkt nu vooral op vooral geen risico.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_199025516
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:01 schreef pullup het volgende:

[..]

True, ik zelf vind het wel een goede strategie om te sturen op het aantal mensen dat overlijd
Ware het niet dat er indirect mensen overlijden omdat de IC's nu vol liggen.
pi_199025553
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:02 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ja eens hoor. Maar ik ben wel van de algemene mening dat we in de tijd waar we nu zitten ver weg moeten proberen te blijven van een testmaatschappij, fieldlabs, etc, dat is allemaal een paar maanden te laat. Doe je dit nu, met de gedragingen van de overheid op dit moment, ben ik bang dat je de hele zomer/jaar aan dit circus vast zit.

We weten dat het rond mei echt moet gaan dalen in de ziekenhuizen en besmettingen, als je maar mensen iets te doen geeft en vooral nu doorgaat met vaccineren, zonder enige pauze nog.

Besmettingen in de buitenlucht hadden we allang wat mee kunnen doen, maar nu lijkt het erop dat we elk ding in de buitenlucht als een extreem risico zien. En dat is wat mij betreft een gedeeltelijk gevolg van tunnelvisie, daar moeten we echt vanaf.

Neem iets meer risico. Maar het lijkt nu vooral op vooral geen risico.
Eens.
  vrijdag 16 april 2021 @ 12:06:04 #99
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_199025561
https://www.trouw.nl/binn(...)ntje-maakt~bb77026e/

Ook weer zo'n interview wat altijd op de vrijdag of zondag voor een persco verschijnt... long covid in de spotlights!
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_199025564
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:01 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik niet, want dood gaan gebeurd toch.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')