Twitter is toch sowieso toxic as fuck?quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb daar het geduld niet voor
Wij zijn twee jaar terug wel naar Tenerife geweest, naar een appartementencomplex met halfpension, maar dan gaan we toch ook vrijwel iedere dag wel op pad. Was wel een topvakantie hoor, ook veel aan het zwembad gelegen![]()
Erg veel zure reacties trouwens onder dat Twitterbericht. Volgens mij zijn ze gewoon stiekem jaloers op Piet en zouden ze zelf ook wel met hun benen in een Grieks zwembad bungelen
quote:Premier Rutte zegt dat de coronamaatregelen mogelijk pas in de tweede week van mei versoepeld kunnen worden. "We gaan echt geen onverantwoorde dingen doen." Aanstaand weekend is er weer een Catshuis-overleg en als de cijfers dan geen dalende trend laten zien, wordt de datum van 28 april weer geschrapt.
Volgens hem staan de tot nu toe genoemde data - eerst 21 april en vervolgens 28 april - steeds "in potlood" in de agenda en kunnen ze ook zo weer worden weggehaald.
"We bekijken het van week tot week en daarbij is de situatie in de ziekenhuizen bepalend", zei Rutte vanmorgen. "Als 28 april niet kan, wordt het 3 of 6 mei. En anders is de eerstvolgende datum 13 mei."
Terrassen open
Dinsdag presenteerden de premier en minister De Jonge een uitgebreid openingsplan. Daarin staat dat, als de situatie het toelaat, er op 28 april een einde komt aan de avondklok en dat de terrassen op die datum onder voorwaarden weer open kunnen. Ook zou er dan een verruiming komen van de openstelling van de detailhandel.
Volgens Rutte lopen er op dit moment 160.000 mensen rond die het virus kunnen overdragen. "Dat zijn evenveel besmettelijken als tijdens de eerste golf. Echt heel veel dus." Daarnaast liggen er zo'n 800 mensen met corona op intensive care. terwijl er tussen de 1100 en 1200 ic-bedden zijn. "Ik wil ervoor zorgen dat als u of ik een auto-ongeluk of een hartaanval krijgen, wat ik niet hoop, wij ook een ic-plek kunnen krijgen."
Rutte denkt dat de cijfers aanstaand weekend niet opeens heel erg gedaald zullen zijn, "maar je wilt kijken of de nieuwe instroom aan het dalen is". Of dat het geval zal zijn, durft hij niet te zeggen. "Dat is als het voorspellen van het weer", dat ga ik niet doen."
Het is geen schoolvakantie, hequote:Op vrijdag 16 april 2021 11:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kan al campings zijn gewoon open, mijn ouders staan er al
Ja wij hebben geen kinderen, dus daar sta ik nooit zo bij stil, voordeel is ook dat ik nooit mijn vakanties hoef te plannen omdat ik eigenlijk altijd wel vrij kan nemen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is geen schoolvakantie, he
Wij gaan overigens niet dit jaar, denk ik. Ook niet in NL. We wonen bij zee en hebben een heerlijk huis. Waarom zou ik elders voor veel geld in een huisje of caravan gaan zitten? Ik wacht wel tot we weer echt op vakantie kunnen zonder testen en gedoe, als we gevaccineerd zijn.
Ja hoor, onze nationale allesverbieder slaat weer toe. Die zit echt muurvast in zijn tunnelvisie.quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:40 schreef nattermann het volgende:
Rutte somber: mogelijk pas half mei versoepelingen
Gaan we weer
[..]
Truequote:
Wij hebben nog een beetje hoop op Kroatië of Italië voor de zomer. Maar echt ook nog maar een béétje hoopquote:Op vrijdag 16 april 2021 11:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij gaan overigens niet dit jaar, denk ik. Ook niet in NL. We wonen bij zee en hebben een heerlijk huis. Waarom zou ik elders voor veel geld in een huisje of caravan gaan zitten? Ik wacht wel tot we weer echt op vakantie kunnen zonder testen en gedoe, als we gevaccineerd zijn.
Wat is er eigenlijk met al die andere IC-bedden in NL dan gebeurd als het er nu 1100-1200 zijn?quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:40 schreef nattermann het volgende:
Gaan we weer
[..]
Ga maar lekker op vakantie, huur ik jullie huis wel voor een weekjequote:Op vrijdag 16 april 2021 11:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan ook rug recht houden en geen fieldlabs tot die tijd.quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:40 schreef nattermann het volgende:
Gaan we weer
[..]
Zie geen reden waarom niet.quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:45 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dan ook rug recht houden en geen fieldlabs tot die tijd.
Had ik ook ooit. Als er iets is wat ik wél jammer vind van het hebben van een kind, is het dat je alleen nog maar op vakantie kunt als alle mensen met kinderen op vakantie gaan.quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja wij hebben geen kinderen, dus daar sta ik nooit zo bij stil, voordeel is ook dat ik nooit mijn vakanties hoef te plannen omdat ik eigenlijk altijd wel vrij kan nemen.
Wij wilden vorig jaar in de herfstvakantie naar Frankrijk, maar helaas ging die wegens Covid en te weinig aanmeldingen toch ook weer dicht.quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
True
[..]
Wij hebben nog een beetje hoop op Kroatië of Italië voor de zomer. Maar echt ook nog maar een béétje hoop. En we hebben het dus ook gehad om anders in de herfstvakantie weer naar Tenerife te gaan
Hahaha, klinkt niet slecht.quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:44 schreef Questular het volgende:
[..]
Ga maar lekker op vakantie, huur ik jullie huis wel voor een weekje
Omdat het OMT het als risico bestempelt heeft.quote:
Avondklok eraf per oktober...quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:44 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
anders 1 juni, anders 1 juli, anders 1 augustus, enz....
Nog even volhouden
*Zoekt camping voor vakantie*quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:29 schreef raptorix het volgende:
Ik ga bewust altijd naar wat duurdere lokaties om kinderen en jongeren te ontlopen
Lekker man.quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:36 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik aan het zwembad lig te ontspannen met m'n gin-tonic
Ik blijf het herhalen: geen illusies vóór juni!quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:40 schreef nattermann het volgende:
Gaan we weer
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
In Engeland, ten zuiden van Londen, heb je gigantische caravanparken met klein gedeelte vrij parkeren. Echter, die zijn ingedeeld in familiedeel en deel zonder kinderen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:35 schreef raptorix het volgende:
In Amerika zijn zomerkampen daarom zo populair, kunnen de ouders rustig op vakantie
quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik blijf het herhalen: geen illusies vóór juni!Ik reken er ook niet op. Al langere tijd is de insteek het uit te zingen tot juni.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je instroom wordt vanzelf lager als je maar doorprikt.quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:51 schreef Cynicio het volgende:
Kortom we moeten vandaag en morgen een lagere instroom zien anders gaat het feest niet door.
3 mei stap 1
Wat heeft 'ie nu weer niet beloofd wat je toch als belofte zag?quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:52 schreef popje het volgende:
ECHT, FUCK RUTTE MET AL ZIJN LOZE BELOFTES!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |