abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 11:26:25 #31
5428 crew  miss_sly
pi_199024915
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:22 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik was een keer in Griekenland, en ik denk wat ruik ik nou, waren ze naast me rode kool aan het koken, latere maak ik kennis met ze, hadden ze echt een complete hutkoffer met eten meegenomen, allemaal van die hakpotjes en Nederlandse sauzen :')
Er zijn heel veel mensen die dat doen. Zeker als ze bijvoorbeeld met de caravan of vouwwagen op vakantie gaan. Het is vaak een mengeling van niet houden van onbekend eten en denken dat het van thuis meenemen vast goedkoper is (wat waarschijnlijk ook zo is).

Ieder zijn ding.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:28:17 #32
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_199024934
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Er zijn heel veel mensen die dat doen. Zeker als ze bijvoorbeeld met de caravan of vouwwagen op vakantie gaan. Het is vaak een mengeling van niet houden van onbekend eten en denken dat het van thuis meenemen vast goedkoper is (wat waarschijnlijk ook zo is).

Ieder zijn ding.
Ieder z'n ding absoluut! En als je met de caravan gaat is dit niet nieuw voor me dat ik dat hoor maar op een vliegvakantie? nee dat vind ik ook wel ver gaan :P
Where law ends, tyrrany begins.
pi_199024936
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ieder zijn ding.
Wij deden dat wel met de caravan, maar op een vliegvakantie?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 11:28:31 #34
5428 crew  miss_sly
pi_199024939
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:24 schreef Arizona het volgende:

[..]

Oh ik boek dat soort vakanties niet maar het is toch ook niet iets om je voor te schamen? Gewoon tot rust komen kan ook prima zijn, even weg uit je eigen omgeving.
Ik vind het soms best lekker, hoor. Het hoeft niet altijd alleen maar on the move en avontuurlijk te zijn, wat mij betreft. Al jaren niet meer gedaan, overigens, want sinds ons kind naar school gaat, moeten we in de schoolvakanties en zijn die resorts sowieso niet te betalen en belachelijk druk. Dan hoeft het van mij niet meer :)
pi_199024949
Ik ga bewust altijd naar wat duurdere lokaties om kinderen en jongeren te ontlopen :)
pi_199024977
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:21 schreef Arizona het volgende:

[..]

Laat die man toch lekker :)
Eerlijk is eerlijk: ik ben ook ooit in Rhodos op vakantie geweest en het water bij het hotelletje was inderdaad sterfenskoud. :7 Snap daar niks van. Waarschijnlijk pleuren ze water in een bak, en hopen dat de zon de rest doet. Maar ja, in april he, wel vroeg in het jaar.
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 11:33:08 #37
5428 crew  miss_sly
pi_199024988
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:28 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ieder z'n ding absoluut! En als je met de caravan gaat is dit niet nieuw voor me dat ik dat hoor maar op een vliegvakantie? nee dat vind ik ook wel ver gaan :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:28 schreef raptorix het volgende:

[..]

Wij deden dat wel met de caravan, maar op een vliegvakantie?
Wij doen het nooit, omdat voor ons onderdeel van de vakantie juist is om lekkere dingen van daar (waar dat ook is) te scoren en te eten. Of lekker in restaurants te eten.

Uitgerekend vakantie moet iedereen echt doen zoals het fijn is. Wat heb je eraan een vakantie te vieren zoals anderen denken dat het fijn is, en dat je dan na 3 weken volledig overspannen thuiskomt omdat het voor jou niet voelt als vakantie?
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 11:33:42 #38
5428 crew  miss_sly
pi_199024996
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:29 schreef raptorix het volgende:
Ik ga bewust altijd naar wat duurdere lokaties om kinderen en jongeren te ontlopen :)
Ik ga mijn dochter niet in een apart hotel stoppen zodat wij zonder last van andere kinderen op vakantie kunnen :P
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:34:16 #39
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199025002
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:32 schreef skrn het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk: ik ben ook ooit in Rhodos op vakantie geweest en het water bij het hotelletje was inderdaad sterfenskoud. :7 Snap daar niks van. Waarschijnlijk pleuren ze water in een bak, en hopen dat de zon de rest doet. Maar ja, in april he, wel vroeg in het jaar.
Je zou inderdaad bijna verwachten dat ze voor die paar maanden een heel zwembad gaan verwarmen :+

Het kan altijd erger. Hier gaan de openbare zwembaden pas vanaf 1 juni open. Terwijl je in mei al hittegolven kan hebben :') En vanaf september wordt het water niet meer ververst want vanaf 1 oktober gaat het toch weer dicht (ondanks dat het dan ook dikwijls nog prima zwemweer is). Zwem je dus lekker in een bijna zaadachtig zijnde structuur en kleur van water.

Nouja, de mensen die dat prima vinden dan.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Redactie Sport vrijdag 16 april 2021 @ 11:35:03 #40
274204 crew  Mexicanobakker
pi_199025013
Ik doe toch liever stedentrips, zo'n resort kan me echt gestolen worden. Lekker uren in de rij om die ene attractie van de hoofdstad van Europees land X binnen te komen!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_199025018
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik ga mijn dochter niet in een apart hotel stoppen zodat wij zonder last van andere kinderen op vakantie kunnen :P
In Amerika zijn zomerkampen daarom zo populair, kunnen de ouders rustig op vakantie ;)
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:36:12 #42
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_199025026
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik doe toch liever stedentrips, zo'n resort kan me echt gestolen worden. Lekker uren in de rij om die ene attractie van de hoofdstad van Europees land X binnen te komen!
Ik zal aan je denken als ik aan het zwembad lig te ontspannen met m'n gin-tonic :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:28 schreef miss_sly het volgende:
moeten we in de schoolvakanties en zijn die resorts sowieso niet te betalen en belachelijk druk.
Ach ja goedkoop is anders en ik werk ook nog eens in het onderwis,, maar we hebben het geaccepteerd. Ben vooral benieuwd hoe de prijzen post-corona liggen.
Where law ends, tyrrany begins.
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:36:26 #43
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199025028
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fotootjes maken bij die scheve toren enzulks _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_199025036
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind het soms best lekker, hoor. Het hoeft niet altijd alleen maar on the move en avontuurlijk te zijn, wat mij betreft. Al jaren niet meer gedaan, overigens, want sinds ons kind naar school gaat, moeten we in de schoolvakanties en zijn die resorts sowieso niet te betalen en belachelijk druk. Dan hoeft het van mij niet meer :)
Ik heb daar het geduld niet voor :')
Wij zijn twee jaar terug wel naar Tenerife geweest, naar een appartementencomplex met halfpension, maar dan gaan we toch ook vrijwel iedere dag wel op pad. Was wel een topvakantie hoor, ook veel aan het zwembad gelegen :D

Erg veel zure reacties trouwens onder dat Twitterbericht. Volgens mij zijn ze gewoon stiekem jaloers op Piet en zouden ze zelf ook wel met hun benen in een Grieks zwembad bungelen :P
pi_199025039
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:36 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ik zal aan je denken als ik aan het zwembad lig te ontspannen met m'n gin-tonic :+
Lekker in de Stube op Gran Canaria, Duitse bieren hakken met Curry wurst!
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 11:37:46 #46
5428 crew  miss_sly
pi_199025048
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:35 schreef raptorix het volgende:

[..]

In Amerika zijn zomerkampen daarom zo populair, kunnen de ouders rustig op vakantie ;)
Zeker in deze tijd met corona geloof ik dat kinderen ook toe zijn aan vakantie. Echte vakantie, vriendjes maken op de camping, plezier maken, zwemmen, zonder gedoe allemaal. Ik hoop echt dat het in de zomer weer een beetje kan, al is het in eigen land.
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:38:14 #47
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_199025060
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 10:23 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Overtreding daarvan kost 95 euro.
Ik denk dat er toch een heleboel mensen zullen zijn die zich er voor dat bedrag niet aan zullen gaan houden.
Die gok waag ik wel. Vantevoren even op twitter/facebook kijken waar eventuele controles staan en gaan met die banaan.
Tics van je petten.
pi_199025062
Resorts _O_ Lekker eten, drinken, een zwembad en privé strand. Hele dag geen klote uitvoeren *O*
pi_199025068
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Zeker in deze tijd met corona geloof ik dat kinderen ook toe zijn aan vakantie. Echte vakantie, vriendjes maken op de camping, plezier maken, zwemmen, zonder gedoe allemaal. Ik hoop echt dat het in de zomer weer een beetje kan, al is het in eigen land.
Kan al campings zijn gewoon open, mijn ouders staan er al :)
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:39:42 #50
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199025092
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:38 schreef Questular het volgende:
Resorts _O_ Lekker eten, drinken, een zwembad en privé strand. Hele dag geen klote uitvoeren *O*
Juiste resorts zijn op zich wel aardige uitvalbasissen voor een leuke vakantie met af en toe een paar dagen helemaal geen flikker doen behalve bovenstaande inderdaad.
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:40:22 #51
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199025102
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:37 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik heb daar het geduld niet voor :')
Wij zijn twee jaar terug wel naar Tenerife geweest, naar een appartementencomplex met halfpension, maar dan gaan we toch ook vrijwel iedere dag wel op pad. Was wel een topvakantie hoor, ook veel aan het zwembad gelegen :D

Erg veel zure reacties trouwens onder dat Twitterbericht. Volgens mij zijn ze gewoon stiekem jaloers op Piet en zouden ze zelf ook wel met hun benen in een Grieks zwembad bungelen :P
Twitter is toch sowieso toxic as fuck? :D
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:40:45 #52
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_199025112
Rutte somber: mogelijk pas half mei versoepelingen

Gaan we weer

quote:
Premier Rutte zegt dat de coronamaatregelen mogelijk pas in de tweede week van mei versoepeld kunnen worden. "We gaan echt geen onverantwoorde dingen doen." Aanstaand weekend is er weer een Catshuis-overleg en als de cijfers dan geen dalende trend laten zien, wordt de datum van 28 april weer geschrapt.

Volgens hem staan de tot nu toe genoemde data - eerst 21 april en vervolgens 28 april - steeds "in potlood" in de agenda en kunnen ze ook zo weer worden weggehaald.

"We bekijken het van week tot week en daarbij is de situatie in de ziekenhuizen bepalend", zei Rutte vanmorgen. "Als 28 april niet kan, wordt het 3 of 6 mei. En anders is de eerstvolgende datum 13 mei."

Terrassen open
Dinsdag presenteerden de premier en minister De Jonge een uitgebreid openingsplan. Daarin staat dat, als de situatie het toelaat, er op 28 april een einde komt aan de avondklok en dat de terrassen op die datum onder voorwaarden weer open kunnen. Ook zou er dan een verruiming komen van de openstelling van de detailhandel.

Volgens Rutte lopen er op dit moment 160.000 mensen rond die het virus kunnen overdragen. "Dat zijn evenveel besmettelijken als tijdens de eerste golf. Echt heel veel dus." Daarnaast liggen er zo'n 800 mensen met corona op intensive care. terwijl er tussen de 1100 en 1200 ic-bedden zijn. "Ik wil ervoor zorgen dat als u of ik een auto-ongeluk of een hartaanval krijgen, wat ik niet hoop, wij ook een ic-plek kunnen krijgen."

Rutte denkt dat de cijfers aanstaand weekend niet opeens heel erg gedaald zullen zijn, "maar je wilt kijken of de nieuwe instroom aan het dalen is". Of dat het geval zal zijn, durft hij niet te zeggen. "Dat is als het voorspellen van het weer", dat ga ik niet doen."
Tics van je petten.
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 11:41:27 #53
5428 crew  miss_sly
pi_199025130
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:38 schreef raptorix het volgende:

[..]

Kan al campings zijn gewoon open, mijn ouders staan er al :)
Het is geen schoolvakantie, he ;)

Wij gaan overigens niet dit jaar, denk ik. Ook niet in NL. We wonen bij zee en hebben een heerlijk huis. Waarom zou ik elders voor veel geld in een huisje of caravan gaan zitten? Ik wacht wel tot we weer echt op vakantie kunnen zonder testen en gedoe, als we gevaccineerd zijn.
pi_199025138
3 mei, anders 6 mei, anders 13 mei!
We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.
pi_199025177
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wij gaan overigens niet dit jaar, denk ik. Ook niet in NL. We wonen bij zee en hebben een heerlijk huis. Waarom zou ik elders voor veel geld in een huisje of caravan gaan zitten? Ik wacht wel tot we weer echt op vakantie kunnen zonder testen en gedoe, als we gevaccineerd zijn.
Ja wij hebben geen kinderen, dus daar sta ik nooit zo bij stil, voordeel is ook dat ik nooit mijn vakanties hoef te plannen omdat ik eigenlijk altijd wel vrij kan nemen.
pi_199025180
quote:
Ja hoor, onze nationale allesverbieder slaat weer toe. Die zit echt muurvast in zijn tunnelvisie.
pi_199025182
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:40 schreef Dven het volgende:

[..]

Twitter is toch sowieso toxic as fuck? :D
True :D

quote:

[..]

Wij hebben nog een beetje hoop op Kroatië of Italië voor de zomer. Maar echt ook nog maar een béétje hoop :'). En we hebben het dus ook gehad om anders in de herfstvakantie weer naar Tenerife te gaan :D
pi_199025184
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:41 schreef nostra het volgende:
3 mei, anders 6 mei, anders 13 mei!
anders 1 juni, anders 1 juli, anders 1 augustus, enz....

Nog even volhouden *O*
  vrijdag 16 april 2021 @ 11:44:16 #59
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199025185
quote:
Wat is er eigenlijk met al die andere IC-bedden in NL dan gebeurd als het er nu 1100-1200 zijn? :o Meende dat het er een stuk meer waren :@
pi_199025194
quote:

[..]

Ga maar lekker op vakantie, huur ik jullie huis wel voor een weekje :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')