Ik was een keer in Griekenland, en ik denk wat ruik ik nou, waren ze naast me rode kool aan het koken, latere maak ik kennis met ze, hadden ze echt een complete hutkoffer met eten meegenomen, allemaal van die hakpotjes en Nederlandse sauzenquote:Op vrijdag 16 april 2021 11:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wilde vast ook hagelslag en aardappelen meenemen in zijn koffer.
Dus ze onderzoeken niks wat niet al onderzocht is? Mis dan de toegevoegde waarde wel compleet.quote:
Ik ben ook de eerste die ergens een frikandel probeert te scoren hoor.quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:20 schreef Gunner het volgende:
[..]
nooit nodig geweest.
Ik schaam me er niet voor dat ik 'dat soort' vakanties boek maar als ik hier moet geloven zou ik dat wel moeten doen.
Oh ik boek dat soort vakanties niet maar het is toch ook niet iets om je voor te schamen? Gewoon tot rust komen kan ook prima zijn, even weg uit je eigen omgeving.quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:20 schreef Gunner het volgende:
[..]
nooit nodig geweest.
Ik schaam me er niet voor dat ik 'dat soort' vakanties boek maar als ik hier moet geloven zou ik dat wel moeten doen.
Nee hoorquote:Op vrijdag 16 april 2021 11:20 schreef Gunner het volgende:
[..]
nooit nodig geweest.
Er zijn heel veel mensen die dat doen. Zeker als ze bijvoorbeeld met de caravan of vouwwagen op vakantie gaan. Het is vaak een mengeling van niet houden van onbekend eten en denken dat het van thuis meenemen vast goedkoper is (wat waarschijnlijk ook zo is).quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik was een keer in Griekenland, en ik denk wat ruik ik nou, waren ze naast me rode kool aan het koken, latere maak ik kennis met ze, hadden ze echt een complete hutkoffer met eten meegenomen, allemaal van die hakpotjes en Nederlandse sauzen
Ieder z'n ding absoluut! En als je met de caravan gaat is dit niet nieuw voor me dat ik dat hoor maar op een vliegvakantie? nee dat vind ik ook wel ver gaanquote:Op vrijdag 16 april 2021 11:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen die dat doen. Zeker als ze bijvoorbeeld met de caravan of vouwwagen op vakantie gaan. Het is vaak een mengeling van niet houden van onbekend eten en denken dat het van thuis meenemen vast goedkoper is (wat waarschijnlijk ook zo is).
Ieder zijn ding.
Wij deden dat wel met de caravan, maar op een vliegvakantie?quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen die dat doen. Zeker als ze bijvoorbeeld met de caravan of vouwwagen op vakantie gaan. Het is vaak een mengeling van niet houden van onbekend eten en denken dat het van thuis meenemen vast goedkoper is (wat waarschijnlijk ook zo is).
Ieder zijn ding.
Ik vind het soms best lekker, hoor. Het hoeft niet altijd alleen maar on the move en avontuurlijk te zijn, wat mij betreft. Al jaren niet meer gedaan, overigens, want sinds ons kind naar school gaat, moeten we in de schoolvakanties en zijn die resorts sowieso niet te betalen en belachelijk druk. Dan hoeft het van mij niet meerquote:Op vrijdag 16 april 2021 11:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh ik boek dat soort vakanties niet maar het is toch ook niet iets om je voor te schamen? Gewoon tot rust komen kan ook prima zijn, even weg uit je eigen omgeving.
Eerlijk is eerlijk: ik ben ook ooit in Rhodos op vakantie geweest en het water bij het hotelletje was inderdaad sterfenskoud.quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:28 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ieder z'n ding absoluut! En als je met de caravan gaat is dit niet nieuw voor me dat ik dat hoor maar op een vliegvakantie? nee dat vind ik ook wel ver gaan
Wij doen het nooit, omdat voor ons onderdeel van de vakantie juist is om lekkere dingen van daar (waar dat ook is) te scoren en te eten. Of lekker in restaurants te eten.quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wij deden dat wel met de caravan, maar op een vliegvakantie?
Ik ga mijn dochter niet in een apart hotel stoppen zodat wij zonder last van andere kinderen op vakantie kunnenquote:Op vrijdag 16 april 2021 11:29 schreef raptorix het volgende:
Ik ga bewust altijd naar wat duurdere lokaties om kinderen en jongeren te ontlopen
Je zou inderdaad bijna verwachten dat ze voor die paar maanden een heel zwembad gaan verwarmenquote:Op vrijdag 16 april 2021 11:32 schreef skrn het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: ik ben ook ooit in Rhodos op vakantie geweest en het water bij het hotelletje was inderdaad sterfenskoud.Snap daar niks van. Waarschijnlijk pleuren ze water in een bak, en hopen dat de zon de rest doet. Maar ja, in april he, wel vroeg in het jaar.
In Amerika zijn zomerkampen daarom zo populair, kunnen de ouders rustig op vakantiequote:Op vrijdag 16 april 2021 11:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ga mijn dochter niet in een apart hotel stoppen zodat wij zonder last van andere kinderen op vakantie kunnen
Ik zal aan je denken als ik aan het zwembad lig te ontspannen met m'n gin-tonicquote:Op vrijdag 16 april 2021 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik doe toch liever stedentrips, zo'n resort kan me echt gestolen worden. Lekker uren in de rij om die ene attractie van de hoofdstad van Europees land X binnen te komen!
Ach ja goedkoop is anders en ik werk ook nog eens in het onderwis,, maar we hebben het geaccepteerd. Ben vooral benieuwd hoe de prijzen post-corona liggen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:28 schreef miss_sly het volgende:
moeten we in de schoolvakanties en zijn die resorts sowieso niet te betalen en belachelijk druk.
Fotootjes maken bij die scheve toren enzulksquote:Op vrijdag 16 april 2021 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik doe toch liever stedentrips, zo'n resort kan me echt gestolen worden. Lekker uren in de rij om die ene attractie van de hoofdstad van Europees land X binnen te komen!
Ik heb daar het geduld niet voorquote:Op vrijdag 16 april 2021 11:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het soms best lekker, hoor. Het hoeft niet altijd alleen maar on the move en avontuurlijk te zijn, wat mij betreft. Al jaren niet meer gedaan, overigens, want sinds ons kind naar school gaat, moeten we in de schoolvakanties en zijn die resorts sowieso niet te betalen en belachelijk druk. Dan hoeft het van mij niet meer
Lekker in de Stube op Gran Canaria, Duitse bieren hakken met Curry wurst!quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:36 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik aan het zwembad lig te ontspannen met m'n gin-tonic
Zeker in deze tijd met corona geloof ik dat kinderen ook toe zijn aan vakantie. Echte vakantie, vriendjes maken op de camping, plezier maken, zwemmen, zonder gedoe allemaal. Ik hoop echt dat het in de zomer weer een beetje kan, al is het in eigen land.quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
In Amerika zijn zomerkampen daarom zo populair, kunnen de ouders rustig op vakantie
Die gok waag ik wel. Vantevoren even op twitter/facebook kijken waar eventuele controles staan en gaan met die banaan.quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Overtreding daarvan kost 95 euro.
Ik denk dat er toch een heleboel mensen zullen zijn die zich er voor dat bedrag niet aan zullen gaan houden.
Kan al campings zijn gewoon open, mijn ouders staan er alquote:Op vrijdag 16 april 2021 11:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zeker in deze tijd met corona geloof ik dat kinderen ook toe zijn aan vakantie. Echte vakantie, vriendjes maken op de camping, plezier maken, zwemmen, zonder gedoe allemaal. Ik hoop echt dat het in de zomer weer een beetje kan, al is het in eigen land.
Juiste resorts zijn op zich wel aardige uitvalbasissen voor een leuke vakantie met af en toe een paar dagen helemaal geen flikker doen behalve bovenstaande inderdaad.quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:38 schreef Questular het volgende:
ResortsLekker eten, drinken, een zwembad en privé strand. Hele dag geen klote uitvoeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |