Neuj. Dit is die van gister https://nos.nl/artikel/23(...)llerminst-zeker.htmlquote:Op vrijdag 16 april 2021 12:42 schreef popje het volgende:
[..]
Dat is het artikel van gisteren, vandaag is een nieuwe gepost op nos.nl.
Datums die je toch niet gaan halen ook.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, als je die zo laag zet dat je pas ergens in Augustus iets kunt heeft dat geen zin.
Ja en dan hoor je weer: De besmettingen lopen op, dus straks ook de ziekenhuizen!quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:44 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Neuj. Dit is die van gister https://nos.nl/artikel/23(...)llerminst-zeker.html
Ik zou je niet te druk maken. Ziekenhuiscijfers zijn leidend.
Nee ik ga doen wat ik altijd doe als ik me weer op laat naaien door valse hoop; een stukje hardlopen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:44 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Neuj. Dit is die van gister https://nos.nl/artikel/23(...)llerminst-zeker.html
Ik zou je niet te druk maken. Ziekenhuiscijfers zijn leidend.
Dat komt omdat wij het gewoon niet eens zijn. mss sly heeft een aparte kijk op de zaken en verdedigd hier het overheidsbeleid blind.quote:
Je zal ondertussen een aardige conditie hebben.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:45 schreef popje het volgende:
[..]
Nee ik ga doen wat ik altijd doe als ik me weer op laat naaien door valse hoop; een stukje hardlopen.
Dat heb ik direct in December al geroepen, je moest naaar 67 ziekenhuis opnames per dag, dat is zeg maar wat we midden Augustus hadden.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja en dan hoor je weer: De besmettingen lopen op, dus straks ook de ziekenhuizen!
Dat zou wel een teken zijn dat we nog niet over de piek zijn, dus daar is wat voor te zeggen. Laten we in ieder geval concluderen dat het deze week niet gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja en dan hoor je weer: De besmettingen lopen op, dus straks ook de ziekenhuizen!
Als iemand een aparte kijk op de zaken heeft, ben jij het wel, vriend.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat komt omdat wij het gewoon niet eens zijn. mss sly heeft een aparte kijk op de zaken en verdedigd hier het overheidsbeleid blind.
Jij komt alleen met korte antwoorden zonder werkelijke inhoud waar meerdere mensen inmiddels het hunne over denken.
Dus met wie valt er niet te discussiėren?
Nee hoor, dat verdedigt ze niet blind. Dat je dat denkt onderschrijft trouwens haar kritiek op jouw manier van discussiėren perfect.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat komt omdat wij het gewoon niet eens zijn. mss sly heeft een aparte kijk op de zaken en verdedigd hier het overheidsbeleid blind.
Jij komt alleen met korte antwoorden zonder werkelijke inhoud waar meerdere mensen inmiddels het hunne over denken.
Dus met wie valt er niet te discussiėren?
Weet je wat er de komende dagen gaat gebeuren? Blauwe lijn knalt omlaag:quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:47 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Dat zou wel een teken zijn dat we nog niet over de piek zijn, dus daar is wat voor te zeggen. Laten we in ieder geval concluderen dat het deze week niet gaat gebeuren.
Voor context, de instroom van de afgelopen dagen:
15-4 Kliniek + 232 IC +39
14-4 Kliniek + 228 IC + 46
13-4 Kliniek + 261 IC + 45
12-4 Kliniek + 226 IC + 45
Ziet er nog niet hoopvol uit.
Het zou een hoop schelen als er daadwerkelijk beleid zou worden gevoerd om het aantal besmettingen (en dus ziekenhuisopnames) naar beneden te brengen, in plaats van af te wachten en te hopen dat het vanzelf weer beter gaat.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:47 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Dat zou wel een teken zijn dat we nog niet over de piek zijn, dus daar is wat voor te zeggen. Laten we in ieder geval concluderen dat het deze week niet gaat gebeuren.
Voor context, de instroom van de afgelopen dagen:
15-4 Kliniek + 232 IC +39
14-4 Kliniek + 228 IC + 46
13-4 Kliniek + 261 IC + 45
12-4 Kliniek + 226 IC + 45
Ziet er nog niet hoopvol uit.
En hoe stel je dat voor?quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zou een hoop schelen als er daadwerkelijk beleid zou worden gevoerd om het aantal besmettingen (en dus ziekenhuisopnames) naar beneden te brengen, in plaats van af te wachten en te hopen dat het vanzelf weer beter gaat.
Besmettingen zijn compleet irrelevant, focus moet op vaccineren zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zou een hoop schelen als er daadwerkelijk beleid zou worden gevoerd om het aantal besmettingen (en dus ziekenhuisopnames) naar beneden te brengen, in plaats van af te wachten en te hopen dat het vanzelf weer beter gaat.
Ik denk dat dat nogal subjectief isquote:Op vrijdag 16 april 2021 12:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als iemand een aparte kijk op de zaken heeft, ben jij het wel, vriend.
Scholen dicht, harder inzetten op thuiswerken, quarantineplicht lijken me de meest voor de hand liggende maatregelen.quote:
Ik hoop het. Meer kan ik er niet over zeggen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Weet je wat er de komende dagen gaat gebeuren? Blauwe lijn knalt omlaag:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Scholen dicht, harder inzetten op thuiswerken, quarantineplicht lijken me de meest voor de hand liggende maatregelen.
Vorige week was vrijdag, zateredag en zondag hoog, als dat redelijk blijft, of zelfs beter, dan gaat het hard.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:51 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Ik hoop het. Meer kan ik er niet over zeggen.
Ik ga ze maar een kerstkaart sturen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:40 schreef deedeetee het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ersneld-leveren.html
Weer meevaller: Pfizer gaat wekelijks minstens 144.000 vaccins versneld leveren
dus je loopt veel de laatste tijd?quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:45 schreef popje het volgende:
[..]
Nee ik ga doen wat ik altijd doe als ik me weer op laat naaien door valse hoop; een stukje hardlopen.
Hoe heb ik een aparte kijk op zaken dan?quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als iemand een aparte kijk op de zaken heeft, ben jij het wel, vriend.
Eens met deze post. Alleen wil ik ook wel weer eens naar de dierentuin, zwembad, pretpark, etc. met mijn dochter.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hou me helemaal nergens meer aan maat.
Kan sinds een maandje weer gewoon voetballen, sportschool heeft een tent buiten neergezet, avondklokje nooit aan gehouden en bij mooi weer straks lekker met bier het park in.
MEN VATTE ZE NIE @:lenny_leonard
verzwaren gaat niet meer dus de enige oplossing is vaccineren in een rapper tempoquote:Op vrijdag 16 april 2021 12:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Scholen dicht, harder inzetten op thuiswerken, quarantineplicht lijken me de meest voor de hand liggende maatregelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |