Nou he. Tsjemig.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:06 schreef popje het volgende:
https://www.trouw.nl/binn(...)ntje-maakt~bb77026e/
Ook weer zo'n interview wat altijd op de vrijdag of zondag voor een persco verschijnt... long covid in de spotlights!
Een panacee tegen elke kwaalquote:Op vrijdag 16 april 2021 12:06 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik niet, want dood gaan gebeurd toch.
Is er een persconferentie volgende week?quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:06 schreef popje het volgende:
https://www.trouw.nl/binn(...)ntje-maakt~bb77026e/
Ook weer zo'n interview wat altijd op de vrijdag of zondag voor een persco verschijnt... long covid in de spotlights!
Ze slikken alles lukraak op wat het omt ze voorkauwt en in hun bek spuugt. Niks maatschappelijke belangen, omt omt omt omt en omt. De maatschappij? Die kan de tyfus genieten.quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:40 schreef nattermann het volgende:
Rutte somber: mogelijk pas half mei versoepelingen
Gaan we weer
[..]
Ach, je kunt voor 8 uur eruit zijn en alsnog pas rond 10 uur daar zijn (het is ook niet alsof ik om de hoek een hotel had; lekker met het ov).quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom op tijd je nest uit. Wij waren met 10 minuten binnen.
Dood gaat iedereen en op de ic komen niet. Dan is het toch een nobrainer wat je wilt voorkomen?quote:
Dat dacht ik ook. Totdat ik mij realiseerde dat hij dat bij routekaart 1 tot en met 28 ook al heeft gedaan.quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:55 schreef raptorix het volgende:
Rutte moet gewoon eens een getal noemen, anders blijf je discussies krijgen
Als jij nou gewoon stopt met reageren op mij, stop ik met reageren op jou, OK?quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat heb je inderdaad verkeerd geïnterpreteerd, want dat is gewoon niet gezegd.
Half mei gaat ook niet lukkenquote:Op vrijdag 16 april 2021 11:40 schreef nattermann het volgende:
Gaan we weer
[..]
Die 160k besmette personen zuigen ze lekker uit hun duim. Sinds 23 maart is het R getal al onder de 1, maar stijgt het aantal besmette personenquote:Op vrijdag 16 april 2021 11:40 schreef nattermann het volgende:
Gaan we weer
[..]
Als je geen weerwoord wil moet je lekker in de ik-krijg-nog-1000-euro-van-Oprutte Feesboek-groep blijven en niet op een forum posten.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:10 schreef popje het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon stopt met reageren op mij, stop ik met reageren op jou, OK?
ctrl+c,quote:
Iedere keer een worst voor houden van 'over 2 weken' en toch niet doen.quote:
Zo ontzettend jammer dat Rutte geen functie elders heeft gekregen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Iedere keer een worst voor houden van 'over 2 weken' en toch niet doen.
Even hoop geven om iedereen rustig te houden, want als je in januari/februari 'los gaan kan pas in Juni' had gezegd, was rutte met pek en veren de noordzee in geschoven geweest.
Iedereen en alles moet gebroken worden lijkt wel. Gijzelnemer jaap gesterkt door cipiers mark, ferd en hugo.
Waarom?quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:18 schreef cherrycoke het volgende:
Droog raar hoestje, spieren voelt als spaghetti, toch maar testen dan?
Laffe honden bij ons in de politiek inderdaad.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:20 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Zo ontzettend jammer dat Rutte geen functie elders heeft gekregen.
Ja en lachen dat ze doen in het Catshuis op zondagmiddag! Borreltje erbij, hapje, voetbal op de tv. Even zorgen dat de Olympiërs eerder gevaccineerd zijn zodat ze in augustus ook lekker naar de Spelen kunnen kijken vanuit de luie stoel.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Iedere keer een worst voor houden van 'over 2 weken' en toch niet doen.
Even hoop geven om iedereen rustig te houden, want als je in januari/februari 'los gaan kan pas in Juni' had gezegd, was rutte met pek en veren de noordzee in geschoven geweest.
Iedereen en alles moet gebroken worden lijkt wel. Gijzelnemer jaap gesterkt door cipiers mark, ferd en hugo.
Zal me niks verbazen. Want op de vrijdag er voor is eigenlijk al bekend wat ze gaan besluiten.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja en lachen dat ze doen in het Catshuis op zondagmiddag! Borreltje erbij, hapje, voetbal op de tv. Even zorgen dat de Olympiërs eerder gevaccineerd zijn zodat ze in augustus ook lekker naar de Spelen kunnen kijken vanuit.
De laffe hondenquote:Op vrijdag 16 april 2021 12:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen. Want op de vrijdag er voor is eigenlijk al bekend wat ze gaan besluiten.
Als niemand zich laat testen is er niemand positief. Dus kunnen de maatregelen worden opgehevenquote:
Weer flink gummen in de agenda @Lenny_Leonard @fetX @Zipportalquote:Op vrijdag 16 april 2021 11:40 schreef nattermann het volgende:
Gaan we weer
[..]
Ik zie maar weinig haat. Ik zie wat mensen die een andere voorkeur hebben. Alle soort vakanties zijn prima.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:21 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik snap echt al die haat op resorts hier niet? [ afbeelding ]Lekker man al die Russische vrouwen aan de Turkse badplaats.
Welk verschil dan?quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:24 schreef popje het volgende:
"We bekijken het van week tot week en daarbij is de situatie in de ziekenhuizen bepalend",
Bron: Nos.nl
En dan praten ze alleen maar weer over besmettingscijfers? Ik zie toch nog steeds echt een verschil tussen besmettingscijfers en ziekenhuiscijfers...
Avondklokje overschrijden.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weer flink gummen in de agenda @:lenny_leonard @:fetx @:zipportal
Zwitserland het nieuwe gidslandquote:Op vrijdag 16 april 2021 12:24 schreef Red_85 het volgende:
Even ter vergelijk: maandag gaan de terrassen weer open in Zwitserland.
Maar wij hebben hugo. en mark. en jaap.
En we hebben volle ziekenhuizen, dat hebbn ze daar kennelijk niet (meer).quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:24 schreef Red_85 het volgende:
Even ter vergelijk: maandag gaan de terrassen weer open in Zwitserland.
Maar wij hebben hugo. en mark. en jaap.
Ik neem aan dat je niet in Napels een hotel boekt.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:08 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ach, je kunt voor 8 uur eruit zijn en alsnog pas rond 10 uur daar zijn (het is ook niet alsof ik om de hoek een hotel had; lekker met het ov).
De besmettingscijfers zijn vele malen hoger.quote:
Ja, dus?quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En we hebben volle ziekenhuizen, dat hebbn ze daar kennelijk niet (meer).
Als de ziekenhuiscijfers dalen, dan zou dat leidend moeten zijn. En niet een dag stijging in besmettingscijfers door een storing bij het RIVM.quote:
Ik hou me helemaal nergens meer aan maat.quote:
De ziekenhuiscijfers zijn ook leidend. Er is concreet gezegd dat de instroom moet dalen, als teken dat we over de piek heen zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:29 schreef popje het volgende:
[..]
Als de ziekenhuiscijfers dalen, dan zou dat leidend moeten zijn. En niet een dag stijging in besmettingscijfers door een storing bij het RIVM.
Vorig jaar versoepelenden we bij hetzelfde aantal mensen in de ziekenhuizen... en nog steeds; buiten kan er echt wel meer! Ik snap die angst voor buitenactiviteiten niet.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En we hebben volle ziekenhuizen, dat hebbn ze daar kennelijk niet (meer).
Dat is geen juiste voorstelling van zaken. Maar daarover met jou in 'gesprek' gaan in onbegonnen werk.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, dus?
We hebben hier ook een maatschappij die op klappen staat. Ook belangrijk. Maar die kan de klere krijgen begrijp ik.
Ja serieus, de maatschappij en de mentale staat van mensen is iets dat het OMT nooit mee zal nemen in hun advies, dus ja als Markie en Hugo alleen naar het OMT luisteren, zitten we nog tot in augustus in lockdown...quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, dus?
We hebben hier ook een maatschappij die op klappen staat. Ook belangrijk. Maar die kan de klere krijgen begrijp ik.
Nou ja dat werkte ook niet toch.quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:55 schreef raptorix het volgende:
Rutte moet gewoon eens een getal noemen, anders blijf je discussies krijgen
e versoepeling van de coronamaatregelen wordt wellicht uitgesteld, mogelijk zelfs naar half mei, heeft demissionair premier Rutte gezegd. Alles hangt af van het al of niet dalen van de besmettingscijfers. "We gaan echt geen onverantwoorde dingen doen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:29 schreef Cynicio het volgende:
[..]
De ziekenhuiscijfers zijn ook leidend. Er is concreet gezegd dat de instroom moet dalen, als teken dat we over de piek heen zijn.
Hoe zie je dat verschil als je naar de cijfers kijkt?quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:29 schreef popje het volgende:
[..]
Als de ziekenhuiscijfers dalen, dan zou dat leidend moeten zijn. En niet een dag stijging in besmettingscijfers door een storing bij het RIVM.
Nou technisch gezien zegt Rutte dat dus niet maar doet de betreffende redacteur dat.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:31 schreef popje het volgende:
[..]
e versoepeling van de coronamaatregelen wordt wellicht uitgesteld, mogelijk zelfs naar half mei, heeft demissionair premier Rutte gezegd. Alles hangt af van het al of niet dalen van de besmettingscijfers. "We gaan echt geen onverantwoorde dingen doen.
En dit zegt Rutte. Alles hangt af van de besmettingscijfers. Niet hetzelfde toch als de ziekenhuiscijfers?
Een killer virus dat hel en verdoemenis zaait sterft snel uit en daar hoor je dus weinig over.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:32 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord kunnen vinden. Kan iemand mij uitleggen waarom de gewone griep, een onschuldig verkoudheidsvirusje of een buikgriepvirus, na die honderden of duizenden jaren evolutie, nog nooit gemuteerd zijn in een killer virus dat hel en verdoemenis zaait? En kan iemand mij uitleggen waarom we dit bij COVID binnen de kortste keren wél denken? Er zijn overigens al duizenden mutaties.
Die hele mutatiepaniek is echt zwaar en zwaar overtrokken zeg. Het is puur een irrationele angst of macroniveau. Er is echt wel wat gaande op psychologisch niveau in de hoofden van mensen, inclusief beleidsmakers en experts.
Ja maar verplaatsingen.... het slaat ook nergens meer op, net buiten les gegeven, 4 groepjes van 4 die je dan alle 4 verschillende oefeningen moet laten doen. Want, laat je ze dezelfde oefeningen doen dan is het een groepsles. Ja dag, schiet mij maar lek.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:29 schreef popje het volgende:
[..]
Vorig jaar versoepelenden we bij hetzelfde aantal mensen in de ziekenhuizen... en nog steeds; buiten kan er echt wel meer! Ik snap die angst voor buitenactiviteiten niet.
Klopt, dat is gewoon gestuntel van de schrijver van de liveblog van nos.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou technisch gezien zegt Rutte dat dus niet maar doet de betreffende redacteur dat.
quote:Pfizer gaat Nederland versneld veel extra vaccins leveren
Nederland heeft op korte termijn een flinke meevaller met de leveringen van het Pfizer-vaccin. De farmaceut laat aan de NOS weten vanaf eind april wekelijks tussen de 144.000 en 230.000 vaccins versneld te gaan leveren.
Deze aantallen komen bovenop de half miljoen vaccins per week die al op de planning stonden. De versnelling betekent dat er bijvoorbeeld in de week van 26 april bijna 700.000 dosis van het vaccin worden geleverd in plaats van 500.000.
In de week van 31 mei en daarna gaat het om wekelijks 1 miljoen dosis in plaats van 800.000. Van het vaccin zijn twee dosis nodig voor de beste bescherming tegen het coronavirus.
En die zal de woorden van Rutte als quote hebben gebruikt dus het zijn wel degelijk de woorden van Rutte. Of wil je nu zeggen dat die redacteur dit uit zijn grote duim heeft verzonnen?quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou technisch gezien zegt Rutte dat dus niet maar doet de betreffende redacteur dat.
Wat zijn het toch goden daar. Zeker na dat gezeik met AZ en Janssen haalt Pfizer ons eigenhandig uit de crisis.quote:
Dit is het hele artikel. Geen woord over besmettingscijfers:quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:36 schreef popje het volgende:
[..]
En die zal de woorden van Rutte als quote hebben gebruikt dus het zijn wel degelijk de woorden van Rutte. Of wil je nu zeggen dat die redacteur dit uit zijn grote duim heeft verzonnen?
Nee, ik denk dat de redacteur gewoon 'besmettingscijfers' gebruikt waar hij 'drukte in de ziekenhuizen' had moeten gebruiken.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:36 schreef popje het volgende:
[..]
En die zal de woorden van Rutte als quote hebben gebruikt dus het zijn wel degelijk de woorden van Rutte. Of wil je nu zeggen dat die redacteur dit uit zijn grote duim heeft verzonnen?
Nee. Dat klopt. Net als dat discussiëren over maatschappelijke belangen onbegonnen werk is bij de witte jassen. Al een jaar zitten we met dit gekloot van lockdowns en gemagniet. Een jaar de tijd om vanalles te bedenken om de maatschappelijke schade minimaal te laten zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is geen juiste voorstelling van zaken. Maar daarover met jou in 'gesprek' gaan in onbegonnen werk.
Dus laat de stroom schelden en bashen maar weer even los, dan is dat ook weer klaar.
Denk dat dat een beetje een semantische discussie is.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:31 schreef popje het volgende:
[..]
e versoepeling van de coronamaatregelen wordt wellicht uitgesteld, mogelijk zelfs naar half mei, heeft demissionair premier Rutte gezegd. Alles hangt af van het al of niet dalen van de besmettingscijfers. "We gaan echt geen onverantwoorde dingen doen.
En dit zegt Rutte. Alles hangt af van de besmettingscijfers. Niet hetzelfde toch als de ziekenhuiscijfers?
quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:34 schreef josja het volgende:
[..]
Ja maar verplaatsingen.... het slaat ook nergens meer op, net buiten les gegeven, 4 groepjes van 4 die je dan alle 4 verschillende oefeningen moet laten doen. Want, laat je ze dezelfde oefeningen doen dan is het een groepsles. Ja dag, schiet mij maar lek.
Je zou denken dat de kosten van die vaccins sowieso maar wisselgeld zijn vergeleken met de kosten van de lockdown, dus waarom er zo over de prijs is gesteggeld is echt een raadsel.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pfizergoden. Daar mag Hugo best een paar extra centen voor aftikken.
Goed zo. Beetje blijven lachen man in plaats van alleen maar ranten.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]![]()
Heb je hem weer hoor.
Vind m wel leuk trouwens.
Heel goed nieuws. Nu nog zorgen dat ze max 1 week in opslag liggen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:40 schreef deedeetee het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ersneld-leveren.html
Weer meevaller: Pfizer gaat wekelijks minstens 144.000 vaccins versneld leveren
Valt me dan weer tegen dat ie wordt weggehaald.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Goed zo. Beetje blijven lachen man in plaats van alleen maar ranten.
Dat is het artikel van gisteren, vandaag is een nieuwe gepost op nos.nl.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:37 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Dit is het hele artikel. Geen woord over besmettingscijfers:
https://nos.nl/artikel/23(...)-versoepelingen.html
De GGD heeft gezegd klaar te zijn voor meer dan 1 miljoen prikken per week, dat mogen ze dus nu waar gaan maken.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Heel goed nieuws. Nu nog zorgen dat ze max 1 week in opslag liggen.
Hij had meteen de week van 3 mei moeten zeggen, als hij al een datum wil noemen. Het is natuurlijk idioot om te verwachten dat in zo'n korte tijd de ziekenhuiscijfers dramatisch dalen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:39 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Denk dat dat een beetje een semantische discussie is.
Maar dinsdag nog roepen over 28 april en dat communiceren, en 3 dagen later praten over half mei.
Echt
Met name dat ja. Leer communiceren, communiceer geen data als je weet dat je ze drie dagen later mogelijk met twee a drie weken gaat verlengen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:39 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Denk dat dat een beetje een semantische discussie is.
Maar dinsdag nog roepen over 28 april en dat communiceren, en 3 dagen later praten over half mei.
Echt
Ja, als je die zo laag zet dat je pas ergens in Augustus iets kunt heeft dat geen zin.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:31 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Nou ja dat werkte ook niet toch.
De zogenaamde "data indicatoren" werden ook genegeerd.
quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Valt me dan weer tegen dat ie wordt weggehaald.
Trouwens ranten? Gewoon pure waarheid.
quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is geen juiste voorstelling van zaken. Maar daarover met jou in 'gesprek' gaan in onbegonnen werk.
Dus laat de stroom schelden en bashen maar weer even los, dan is dat ook weer klaar.
Ja.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:42 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Hij had meteen de week van 3 mei moeten zeggen, als hij al een datum wil noemen. Het is natuurlijk idioot om te verwachten dat in zo'n korte tijd de ziekenhuiscijfers dramatisch dalen.
Neuj. Dit is die van gister https://nos.nl/artikel/23(...)llerminst-zeker.htmlquote:Op vrijdag 16 april 2021 12:42 schreef popje het volgende:
[..]
Dat is het artikel van gisteren, vandaag is een nieuwe gepost op nos.nl.
Datums die je toch niet gaan halen ook.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, als je die zo laag zet dat je pas ergens in Augustus iets kunt heeft dat geen zin.
Ja en dan hoor je weer: De besmettingen lopen op, dus straks ook de ziekenhuizen!quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:44 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Neuj. Dit is die van gister https://nos.nl/artikel/23(...)llerminst-zeker.html
Ik zou je niet te druk maken. Ziekenhuiscijfers zijn leidend.
Nee ik ga doen wat ik altijd doe als ik me weer op laat naaien door valse hoop; een stukje hardlopen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:44 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Neuj. Dit is die van gister https://nos.nl/artikel/23(...)llerminst-zeker.html
Ik zou je niet te druk maken. Ziekenhuiscijfers zijn leidend.
Dat komt omdat wij het gewoon niet eens zijn. mss sly heeft een aparte kijk op de zaken en verdedigd hier het overheidsbeleid blind.quote:
Je zal ondertussen een aardige conditie hebben.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:45 schreef popje het volgende:
[..]
Nee ik ga doen wat ik altijd doe als ik me weer op laat naaien door valse hoop; een stukje hardlopen.
Dat heb ik direct in December al geroepen, je moest naaar 67 ziekenhuis opnames per dag, dat is zeg maar wat we midden Augustus hadden.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja en dan hoor je weer: De besmettingen lopen op, dus straks ook de ziekenhuizen!
Dat zou wel een teken zijn dat we nog niet over de piek zijn, dus daar is wat voor te zeggen. Laten we in ieder geval concluderen dat het deze week niet gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja en dan hoor je weer: De besmettingen lopen op, dus straks ook de ziekenhuizen!
Als iemand een aparte kijk op de zaken heeft, ben jij het wel, vriend.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat komt omdat wij het gewoon niet eens zijn. mss sly heeft een aparte kijk op de zaken en verdedigd hier het overheidsbeleid blind.
Jij komt alleen met korte antwoorden zonder werkelijke inhoud waar meerdere mensen inmiddels het hunne over denken.
Dus met wie valt er niet te discussiëren?
Nee hoor, dat verdedigt ze niet blind. Dat je dat denkt onderschrijft trouwens haar kritiek op jouw manier van discussiëren perfect.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat komt omdat wij het gewoon niet eens zijn. mss sly heeft een aparte kijk op de zaken en verdedigd hier het overheidsbeleid blind.
Jij komt alleen met korte antwoorden zonder werkelijke inhoud waar meerdere mensen inmiddels het hunne over denken.
Dus met wie valt er niet te discussiëren?
Weet je wat er de komende dagen gaat gebeuren? Blauwe lijn knalt omlaag:quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:47 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Dat zou wel een teken zijn dat we nog niet over de piek zijn, dus daar is wat voor te zeggen. Laten we in ieder geval concluderen dat het deze week niet gaat gebeuren.
Voor context, de instroom van de afgelopen dagen:
15-4 Kliniek + 232 IC +39
14-4 Kliniek + 228 IC + 46
13-4 Kliniek + 261 IC + 45
12-4 Kliniek + 226 IC + 45
Ziet er nog niet hoopvol uit.
Het zou een hoop schelen als er daadwerkelijk beleid zou worden gevoerd om het aantal besmettingen (en dus ziekenhuisopnames) naar beneden te brengen, in plaats van af te wachten en te hopen dat het vanzelf weer beter gaat.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:47 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Dat zou wel een teken zijn dat we nog niet over de piek zijn, dus daar is wat voor te zeggen. Laten we in ieder geval concluderen dat het deze week niet gaat gebeuren.
Voor context, de instroom van de afgelopen dagen:
15-4 Kliniek + 232 IC +39
14-4 Kliniek + 228 IC + 46
13-4 Kliniek + 261 IC + 45
12-4 Kliniek + 226 IC + 45
Ziet er nog niet hoopvol uit.
En hoe stel je dat voor?quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zou een hoop schelen als er daadwerkelijk beleid zou worden gevoerd om het aantal besmettingen (en dus ziekenhuisopnames) naar beneden te brengen, in plaats van af te wachten en te hopen dat het vanzelf weer beter gaat.
Besmettingen zijn compleet irrelevant, focus moet op vaccineren zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zou een hoop schelen als er daadwerkelijk beleid zou worden gevoerd om het aantal besmettingen (en dus ziekenhuisopnames) naar beneden te brengen, in plaats van af te wachten en te hopen dat het vanzelf weer beter gaat.
Ik denk dat dat nogal subjectief isquote:Op vrijdag 16 april 2021 12:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als iemand een aparte kijk op de zaken heeft, ben jij het wel, vriend.
Scholen dicht, harder inzetten op thuiswerken, quarantineplicht lijken me de meest voor de hand liggende maatregelen.quote:
Ik hoop het. Meer kan ik er niet over zeggen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Weet je wat er de komende dagen gaat gebeuren? Blauwe lijn knalt omlaag:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Scholen dicht, harder inzetten op thuiswerken, quarantineplicht lijken me de meest voor de hand liggende maatregelen.
Vorige week was vrijdag, zateredag en zondag hoog, als dat redelijk blijft, of zelfs beter, dan gaat het hard.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:51 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Ik hoop het. Meer kan ik er niet over zeggen.
Ik ga ze maar een kerstkaart sturen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:40 schreef deedeetee het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ersneld-leveren.html
Weer meevaller: Pfizer gaat wekelijks minstens 144.000 vaccins versneld leveren
dus je loopt veel de laatste tijd?quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:45 schreef popje het volgende:
[..]
Nee ik ga doen wat ik altijd doe als ik me weer op laat naaien door valse hoop; een stukje hardlopen.
Hoe heb ik een aparte kijk op zaken dan?quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als iemand een aparte kijk op de zaken heeft, ben jij het wel, vriend.
Eens met deze post. Alleen wil ik ook wel weer eens naar de dierentuin, zwembad, pretpark, etc. met mijn dochter.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hou me helemaal nergens meer aan maat.
Kan sinds een maandje weer gewoon voetballen, sportschool heeft een tent buiten neergezet, avondklokje nooit aan gehouden en bij mooi weer straks lekker met bier het park in.
MEN VATTE ZE NIE @:lenny_leonard
verzwaren gaat niet meer dus de enige oplossing is vaccineren in een rapper tempoquote:Op vrijdag 16 april 2021 12:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Scholen dicht, harder inzetten op thuiswerken, quarantineplicht lijken me de meest voor de hand liggende maatregelen.
Laat ik het zo zeggen, als ik kijk naar de reacties en de duimpjes die er op jullie posts komen en op de mijne dan denk ik dat ik dichter bij de waarheid zit.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee hoor, dat verdedigt ze niet blind. Dat je dat denkt onderschrijft trouwens haar kritiek op jouw manier van discussiëren perfect.
Ik heb daar inmiddels toch wel stiekeme hoop op dat het moet gaan lukkenquote:Op vrijdag 16 april 2021 12:42 schreef deedeetee het volgende:
[..]
De GGD heeft gezegd klaar te zijn voor meer dan 1 miljoen prikken per week, dat mogen ze dus nu waar gaan maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |