Dat heb je inderdaad verkeerd geïnterpreteerd, want dat is gewoon niet gezegd.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:01 schreef popje het volgende:
[..]
Dit vind jij alleen maar leuk, want ik heb weer iets van hoop geinterpreteerd uit zijn woorden en ja, dat had ik natuurlijk nooit mogen doen als hij dalende ziekenhuiscijfers noemt als eis en dat al drie dagen op rij het geval is... en dat gisteren nog in de Tweede Kamer stond te verdedigen.
Nou he. Tsjemig.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:06 schreef popje het volgende:
https://www.trouw.nl/binn(...)ntje-maakt~bb77026e/
Ook weer zo'n interview wat altijd op de vrijdag of zondag voor een persco verschijnt... long covid in de spotlights!
Een panacee tegen elke kwaalquote:Op vrijdag 16 april 2021 12:06 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik niet, want dood gaan gebeurd toch.
Is er een persconferentie volgende week?quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:06 schreef popje het volgende:
https://www.trouw.nl/binn(...)ntje-maakt~bb77026e/
Ook weer zo'n interview wat altijd op de vrijdag of zondag voor een persco verschijnt... long covid in de spotlights!
Ze slikken alles lukraak op wat het omt ze voorkauwt en in hun bek spuugt. Niks maatschappelijke belangen, omt omt omt omt en omt. De maatschappij? Die kan de tyfus genieten.quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:40 schreef nattermann het volgende:
Rutte somber: mogelijk pas half mei versoepelingen
Gaan we weer
[..]
Ach, je kunt voor 8 uur eruit zijn en alsnog pas rond 10 uur daar zijn (het is ook niet alsof ik om de hoek een hotel had; lekker met het ov).quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom op tijd je nest uit. Wij waren met 10 minuten binnen.
Dood gaat iedereen en op de ic komen niet. Dan is het toch een nobrainer wat je wilt voorkomen?quote:
Dat dacht ik ook. Totdat ik mij realiseerde dat hij dat bij routekaart 1 tot en met 28 ook al heeft gedaan.quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:55 schreef raptorix het volgende:
Rutte moet gewoon eens een getal noemen, anders blijf je discussies krijgen
Als jij nou gewoon stopt met reageren op mij, stop ik met reageren op jou, OK?quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat heb je inderdaad verkeerd geïnterpreteerd, want dat is gewoon niet gezegd.
Half mei gaat ook niet lukkenquote:Op vrijdag 16 april 2021 11:40 schreef nattermann het volgende:
Gaan we weer
[..]
Die 160k besmette personen zuigen ze lekker uit hun duim. Sinds 23 maart is het R getal al onder de 1, maar stijgt het aantal besmette personenquote:Op vrijdag 16 april 2021 11:40 schreef nattermann het volgende:
Gaan we weer
[..]
Als je geen weerwoord wil moet je lekker in de ik-krijg-nog-1000-euro-van-Oprutte Feesboek-groep blijven en niet op een forum posten.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:10 schreef popje het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon stopt met reageren op mij, stop ik met reageren op jou, OK?
ctrl+c,quote:
Iedere keer een worst voor houden van 'over 2 weken' en toch niet doen.quote:
Zo ontzettend jammer dat Rutte geen functie elders heeft gekregen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Iedere keer een worst voor houden van 'over 2 weken' en toch niet doen.
Even hoop geven om iedereen rustig te houden, want als je in januari/februari 'los gaan kan pas in Juni' had gezegd, was rutte met pek en veren de noordzee in geschoven geweest.
Iedereen en alles moet gebroken worden lijkt wel. Gijzelnemer jaap gesterkt door cipiers mark, ferd en hugo.
Waarom?quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:18 schreef cherrycoke het volgende:
Droog raar hoestje, spieren voelt als spaghetti, toch maar testen dan?
Laffe honden bij ons in de politiek inderdaad.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:20 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Zo ontzettend jammer dat Rutte geen functie elders heeft gekregen.
Ja en lachen dat ze doen in het Catshuis op zondagmiddag! Borreltje erbij, hapje, voetbal op de tv. Even zorgen dat de Olympiërs eerder gevaccineerd zijn zodat ze in augustus ook lekker naar de Spelen kunnen kijken vanuit de luie stoel.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Iedere keer een worst voor houden van 'over 2 weken' en toch niet doen.
Even hoop geven om iedereen rustig te houden, want als je in januari/februari 'los gaan kan pas in Juni' had gezegd, was rutte met pek en veren de noordzee in geschoven geweest.
Iedereen en alles moet gebroken worden lijkt wel. Gijzelnemer jaap gesterkt door cipiers mark, ferd en hugo.
Zal me niks verbazen. Want op de vrijdag er voor is eigenlijk al bekend wat ze gaan besluiten.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja en lachen dat ze doen in het Catshuis op zondagmiddag! Borreltje erbij, hapje, voetbal op de tv. Even zorgen dat de Olympiërs eerder gevaccineerd zijn zodat ze in augustus ook lekker naar de Spelen kunnen kijken vanuit.
De laffe hondenquote:Op vrijdag 16 april 2021 12:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen. Want op de vrijdag er voor is eigenlijk al bekend wat ze gaan besluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |