Dat zijn er 30k toch? Nog altijd behoorlijk veel extra leveringen waarmee je weer een hele club kwetsbaren kunt inenten.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:46 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Behalve als die weer weggegeven worden aan zorgmedewerkers bij het wegvallen van Janssen.
Dat lijkt me niet haalbaar met alle controles.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Je moet nu rap toe naar maximaal een aantal dagen dat de vaccins in Oss op een pallet liggen.
Nee hoor, als Jansen wegvalt is dat slecht nieuws op zichzelf. Dat neemt niks weg aan het geval dat dit gewoon goed nieuws is.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:46 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Behalve als die weer weggegeven worden aan zorgmedewerkers bij het wegvallen van Janssen.
Hugo maakt het makkelijk om kritiek te hebben, maar uiteindelijk is zorgvuldigheid natuurlijk wel degelijk belangrijk. Je wil niet overhaast zomaar wat naar binnen jassen bij de bevolking, dus een beetje checks & balances hier en daar in het proces zijn best een weekje "vertraging" waard.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:48 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet haalbaar met alle controles.
Waarom zou het dan geen goed nieuws meer zijn?quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:46 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Die 4 mogen dezelfde oefeningen doen, als ze maar op 1,5 meter blijven.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:34 schreef josja het volgende:
[..]
Ja maar verplaatsingen.... het slaat ook nergens meer op, net buiten les gegeven, 4 groepjes van 4 die je dan alle 4 verschillende oefeningen moet laten doen. Want, laat je ze dezelfde oefeningen doen dan is het een groepsles. Ja dag, schiet mij maar lek.
En graag nog miljoen of 10-15 erbij.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pfizergoden. Daar mag Hugo best een paar extra centen voor aftikken.
Dit vat het wel aardig samen, ja.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hugo maakt het makkelijk om kritiek te hebben, maar uiteindelijk is zorgvuldigheid natuurlijk wel degelijk belangrijk. Je wil niet overhaast zomaar wat naar binnen jassen bij de bevolking, dus een beetje checks & balances hier en daar in het proces zijn best een weekje "vertraging" waard.
Omdat dat geen winst oplevert om de lockdown te beeindigen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:51 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waarom zou het dan geen goed nieuws meer zijn?
Zo onredelijk is dat toch ook niet?quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit vat het wel aardig samen, ja.
Iedereen wil ondertussen zó graag uit deze ellende dat de redelijkheid inmiddels behoorlijk ver te zoeken is.
Dat is wel het idee, volgens mij.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:51 schreef Questular het volgende:
Is de brazilaanse variant makkelijk tot stand gekomen omdat dat land heeft gedaan alsof corona niet bestond en zo het virus lekker veel ruimte heeft gegeven?
Nee de avondklok moet weg, per direct, omgaande, nu. Het heeft lang genoeg geduurd.quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens met deze post. Alleen wil ik ook wel weer eens naar de dierentuin, zwembad, pretpark, etc. met mijn dochter.
En de competitie moet hervat worden (incl kantine).
Voor de rest mogen ze die avondklok houden en ook maximaal aantal bezoekers thuis. Uitstekende maatregelen voor mensen die het iets boeit.
Maakt mij weinig uit. Hou me er toch niet aan.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:54 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nee de avondklok moet weg, per direct, omgaande, nu. Het heeft lang genoeg geduurd.
Het wordt natuurlijk ook niet echt makkelijk gemaakt. Een GGD regio die prikken die over zijn opmaken aan mensen in risicogroepen die teruggefloten wordt en pas na kritiek weer van gezegd wordt: Nee hoor, mag gewoon, heb je verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit vat het wel aardig samen, ja.
Iedereen wil ondertussen zó graag uit deze ellende dat de redelijkheid inmiddels behoorlijk ver te zoeken is.
Beter schiet Yorick rap op met het bezorgen van mijn lunch.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Door met J&J en Pfizer dan maar en rap!
Ik las hier gister een Twitter draadje over en ik zou het zeer onverstandig vinden de diverse onderzoeken niet af te wachten. Het ligt echt niet zo simpel als we hier vaak denken.quote:
AIVD ingelicht.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maakt mij weinig uit. Hou me er toch niet aan.
Met zijn Honten naam!quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter schiet Yorick rap op met het bezorgen van mijn lunch.
Als wijst er op dat Pfizer aan het opschalen is.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:50 schreef zalkc het volgende:
[..]
Nee hoor, als Jansen wegvalt is dat slecht nieuws op zichzelf. Dat neemt niks weg aan het geval dat dit gewoon goed nieuws is.
Wel deels, want het gaat om zorgmedewerkers en hun cliënten, waar een groot deel tot de risicogroep behoort.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:53 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Omdat dat geen winst oplevert om de lockdown te beeindigen.
Begrijpelijk hoor, maar dat is allemaal nog geen reden om maar te zeggen opschieten met die vaccins en gooi alle zorgvuldigheid maar overboord.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het wordt natuurlijk ook niet echt makkelijk gemaakt. Een GGD regio die prikken die over zijn opmaken aan mensen in risicogroepen die teruggefloten wordt en pas na kritiek weer van gezegd wordt: Nee hoor, mag gewoon, heb je verkeerd begrepen.
Communicatief is Hugo geen ster. Hij doet vooral veel halve beloftes en komt daar later op terug met: "Jamaar dit heb ik niet beloofd hoor!"
Ik ben ondertussen zo ver dat ik denk dat 't bij de Jonge onhandigheid is, maar bij Rutte onwil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |