Jammer, begon er net een beetje aan te wennen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
https://www.welingelichte(...)andemie-voorbij.html
RIVM: 1 augustus is de coronapandemie voorbij
En is dat van Nice of LCPS?quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik krijg ze meestal rond 12:00.
De voorraad is niet nodig. Die kan je zo snel mogelijk wegprikken na ontvangst.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vrijwel de hele voorraad is al gealloceerd, he. Het is niet dat het maar op de plank ligt zonder dat het een bestemming heeft. Als je afspraken inplant, is het ook wel leuk als je daadwerkelijk iets voor die mensen apart houdt.
rivm zit er wel vaker naast. 300% mag.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Jammer, ik had gehoopt op een uitweg.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik krijg ze meestal rond 12:00.
Volgens mij houden ze al minder voorraad aan dan ze eerst deden, hoor.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De voorraad is niet nodig. Die kan je zo snel mogelijk wegprikken na ontvangst.
Je hebt je leveringsbevestigingen en je weet wie betrouwbaar is en wie niet. Aan de hand van Pfizer's bevestigde aantallen kan je al afspraken maken voor de toekomst en hoef je geen voorraad aan te houden.
'Zorgvuldigheid' kost hier alleen langere lockdown tijd en meer maatschappelijke schade.
Ah, ik merk wel dat die de laatste tijd behoorlijk verschillen met die van Nice van 16:15, ik hou eigenlijk het liefst NICE aan voor de trendquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De voorraad is niet nodig. Die kan je zo snel mogelijk wegprikken na ontvangst.
Je hebt je leveringsbevestigingen en je weet wie betrouwbaar is en wie niet. Aan de hand van Pfizer's bevestigde aantallen kan je al afspraken maken voor de toekomst en hoef je geen voorraad aan te houden.
'Zorgvuldigheid' kost hier alleen langere lockdown tijd en meer maatschappelijke schade.
Goed grafiekje hoor dit.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit gaat dan ook steeds beter (maar kan nog een stuk beter inderdaad). Je moet nu rap toe naar maximaal een aantal dagen dat de vaccins in Oss op een pallet liggen.
Komt van je favoriete cijferman Yorickquote:
Cijferguy by day...pizzadude by night Yorick?quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Komt van je favoriete cijferman Yorick
Welk jaar?quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
KROEGEN OPEN!quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Uit dat artikel hierboven:
"In alle beschikbare scenario's is dat rond 1 augustus het geval. Als de beperkende maatregelen (te) snel worden afgebouwd zal het sneller zijn, en anders kan het misschien al eerder zijn."
Dus we moeten de beperkende maatregelen zo snel mogelijk afbouwen begrijp ik!
Die zin lijkt me inderdaad niet te kloppen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:36 schreef bloodymary1 het volgende:
"In alle beschikbare scenario's is dat rond 1 augustus het geval. Als de beperkende maatregelen (te) snel worden afgebouwd zal het sneller zijn, en anders kan het misschien al eerder zijn."
Als je het sneller wilt wel, als je her eerder wilt juist weer niet.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het niet bepaald humor; als ik humor wil zet ik wel een leuke comedy serie op. Of ik kijk naar leuke kattenfilmpjes die gekke dingen doenquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:42 schreef Newby6781 het volgende:
Dus pas half mei versoepelingen. En dan weer half juni.
Wat een humor
https://nos.nl/l/2376936
Viel mij ook op ja 😅 mooie fout wel.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Behalve als die weer weggegeven worden aan zorgmedewerkers bij het wegvallen van Janssen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:42 schreef Scrummie het volgende:
De nieuwe Pfizer meevaller al besproken? Goed nieuws in elk geval.
https://nos.nl/artikel/23(...)ersneld-leveren.html
Nee, ook dan is het goed nieuws.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:46 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Behalve als die weer weggegeven worden aan zorgmedewerkers bij het wegvallen van Janssen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |